Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Podle facebookového průzkumu společnosti Philips se 62 % českých žen domnívá, že fénování po každém mytí vlasům škodí, a více než pětina z nich proto vlasy nechává volně uschnout. Což zní logicky, ale ideální to bohužel také není. Vlhko totiž napomáhá bujení mikroorganismů, které se mohou přemnožit a způsobovat lupy nebo svědění pokožky hlavy. Úplně nejhorší je tedy jít spát s mokrou hlavou.
Více než 43 % Češek podle průzkumu také řeší roztřepené konečky, obvykle tak, že si pořídí přípravek na roztřepené konečky. „Jenže u roztřepených konečků bývá příčinou špatná výživa vlasu z krevního řečiště, špatná technika vysoušení nebo přílišné namáhání vlasu. Řešením je tedy spíše lepší péče o pokožku hlavy, správné mytí a uhlazování vlasů fénováním a česáním,“ vysvětluje tricholog Lukáš Rossbach.