Obáváte se, kolik zase během letošních Vánoc přiberete? A jestli budete mít vůli nesníst mísu skvělého cukroví nebo se nepřecpat salátem?

? Nejezte ve stoje nebo v poklusu. Ke každému jídlu si sedněte a vychutnejte si ho. Zaznamenáte tak včas, kdy máte dost.

? Během vánoční diety se vyhněte nebezpečnému celodennímu uždibování. Je dovoleno uždibovat pouze ovoce (i sušené) a zeleninu!

? Nepečte více než 5 druhů cukroví (není-li dietní). Nemusíte se přece cukrovím přejídat, stačí si jím vánoční jídelníček jen zpestřit.

? Nepijte sladké alkoholické nápoje (vaječný koňak, aperitivy).

? Pokud vánoční svátky prosedíte před televizní obrazovkou, nedivte se, že tloustnete. Každý den si udělejte alespoň romantickou zimní procházku.

? Servírujte si jídlo na malé dezertní talířky. Talíř bude plný, ale vy toho ve výsledku sníte méně! Množství jídla je totiž o Vánocích stejně velký problém jako jeho kalorická hodnota. Tím, že se nebudete přejídat, si hodně pomůžete.



2 rady, co dělat ještě před Vánoci


1. Žádný stres!

Není to tak složité, jak se zdá – zkrátka se přestaňte stresovat! Čím více se budete trápit, tím hůře se budete cítit a provinilost při každém dalším kousku cukroví bude ještě horší.



2. DOPŘEJTE SI MINERÁLY A ANTIOXIDANTY!

Pár dnů předem si nezapomeňte dopřát životabudiče ve formě antioxidantů a minerálů. Když se zbavíte nebezpečných toxinů, váš organismus bude přirozeně lépe spalovat tuky. Vzhledem k tomu, že dnešní klasická strava je na tyto látky poměrně chudá, užívejte je raději ve formě speciálních detoxikačních přípravků.


  6:00,  aktualizováno  31. března 2019 13:40