Shodit kila v oblasti nohou bývá většinou opravdový problém. Zná ho každá žena, které byly do vínku dány silnější nohy. Pokud mezi ně patříte, zkuste se řídit naším jednoduchým plánem – a už za 2 týdny můžete mít štíhlejší nožky.

JEDNODUCHÉ TRIKY

Po schodech...

Nepoužívejte výtah a choďte všude po schodech – doma, v práci, v metru. Brzy si všimnete rozdílu


Dřepy

Každodenní cvičení udělá divy zejména se stehny a zadečkem. Rozkročte se na šířku ramen, ru­ce podél boků a pomalu klesejte do dřepu. Záda držte rovně a ru­ce pomalu předpažujte. Jakmile máte stehna vodorovně se zemí, pomalu se vracejte do výchozí vzpřímené polohy a nechte ruce klesnout zpět k bokům. Začněte třemi sériemi po 10 dřepech, a jak vám nohy budou sílit, počet zvyšujte.


Švihadlo

Věnujte denně 10–15 minut skákání přes švihadlo. Dopadejte střídavě snožmo, pak dvakrát na levou, a dvakrát na pravou nohu. Sportov­ní tenisky a pevná podprsenka jsou podmínkou!


Bronz

Stud stranou, celebrity se běžně natírají falešným bronzem. Mají pro to pádný důvod – kůže vypadá hladší a postava štíhlejší. I když se opálíte jen ‚jako‘, hned zkrásníte o několik kilogramů.


JÍDELNÍČEK


PONDĚLÍ


Snídaně

Opečená celozrnná bageta se lžící arašídového másla, malý banán, miska jahod.

Oběd

Porce rajské polévky, 2 krajíce

celozrnného chleba, nízkotučný jogurt.

Svačina

Plátek melounu, miska lesních plodů.

Večeře

Brambor pečený ve slupce s plátkem ryby, pribináček, citronový džus, list salátu, kiwi.


  6:00,  aktualizováno  31. března 2019 13:26