Vitaminy jsou pro tělo důležité nejen při dietě či snaze zhubnout...

Ušetřete 1400 kalorií denně

• Snídaně


Ovocný salát s nízkotučným jogurtem, ovesné vločky s odstředěným mlékem.


• Oběd

Polévka (ne krémová), grilovaná nebo pečená kuřecí prsa bez kůže, těstoviny, salát (třeba z rajčat, okurek a hlávkového salátu), lžíce nízkotučné zálivky, jedna až dvě jablka.


• Večeře

Čili s fazolemi, 4 porce: Rozehřejte na pánvi trochu oleje, přidejte 350 g libového masa nasekaného na malé kousky a drobně nasekanou cibulku. Osmahněte dohněda. Přidejte lžíci čili koření, vmíchejte 300 ml hovězího vývaru. Přiveďte k varu, přikryjte a nechte asi patnáct minut dusit. Vmíchejte 400 g fazolí z plechovky bez šťávy a 2 lžíce rajského protlaku. Duste ještě dvě minuty. Vmíchejte 4 lžíce čerstvě nasekané petrželky. Podávejte s 240 g vařené rýže.


• Bonus:

Broskve se zálivkou, 4 porce: Rozpulte 500 g čerstvých broskví a oloupejte je. Dejte je na pánev spolu se šťávou ze dvou pomerančů, přikryjte a duste asi deset minut. Podávejte teplé nebo studené, zalité 2 lžícemi nízkotučného bílého jogurtu. Každou porci ozdobte lžičkou strouhaného ořechu.