Tyto potraviny samy o sobě nejsou spásou, ale jsou dietní a dobré. Zařaďte je do svého jídelníčku!


Salát


Zelené listy salátu jsou plné vitaminů, vlákniny a neobsahují téměř žádné kalorie. Salát umí skvěle oklamat mozek. Když jej dáte na talíř, bude vypadat plný a váš mozek si bude myslet, že máte před sebou velkou porci jídla.



Cottage sýr


Můžete jej jíst přírodní nebo klidně sladký. Až vás bude honit mlsný, přidejte do cottage lžičku kakaa nebo medu. Tato svačinka je plná bílkovin a zažene vaše chutě, aniž byste přibírala.



Jablka


Jablka mají málo cukru, hodně vitaminů, vlákniny a vody. Jakmile vás přepadne chuť na něco sladkého, je jablko ideální volba, zažene chutě a je zdravé. Tím, že jej budete důkladně kousat oklamete mozek i žaludek, budou si myslet, že jste jedli hodně.


Čtěte také: Krásu a zdraví vám dodá obyčejné jablko



Olivový olej


Štíhlé ženy nemají z tuků strach, naopak si na salát klidně nalijí pořádnou dávku olivového oleje, protože vědí, že bez tuků by se ze salátu nevstřebaly důležité vitaminy A, D, E a K.


  9:00,  aktualizováno  25. března 2019 18:24