Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
dm drogerie
| foto: Archiv dm drogerie
Parfém o vás vypovídá mnoho a jeho volba je někdy těžší než si myslíme. Volíte každý den jinou vůni? Nebo si nedokážete představit svůj den bez oblíbené vůně?
Ať tak či tak, vždy je dobré mít možnost volby nebo minimálně záložní variantu. Zkuste dámskou vůni Мой by Stefanie Giesinger , která vás okouzlí svou úžasně květinovou vůní s teplými dřevitými tóny. Zahalte se vůně plné květů a nechte se rozmazlovat….
Protože jak na Nový rok tak po celý rok.