náhledy
Vůně Red Wood značky Dsquared2 je překvapivá směs vůní růžového pepře s doteky brusinek, liči, růže a magnólie, které se mísí se smyslným cedrovým a ambrovým dřevem. Dodá vám pocit jedinečnosti. 50 ml, 1 669 Kč.
Autor: Archiv firmy
Ocean di Gioia, vůně značky Armani, vzdává hold nekonečnému modrému obzoru oceánu. V tomto koktejlu vůní se vyjímá hruška a citrusy, jasmín, lilie a růže, které jemně doplňuje santalové dřevo a pižmo. 50 ml, 1 890 Kč.
Autor: Notino
Speciálně pro horké letní dny byla vytvořena vůně Eau de Yuzu značky Nicolaï. Yuzu je velmi zajímavé asijské ovoce, které voní jako šťavnatý okořeněný koktejl citronu, pomeranče a grapefruitu. 30 ml, 1 110 Kč
Autor: Archiv firmy
Mon Paris Intensément značky Yves Saint Laurent je jako opojná kytice růží stolistých i damašských, která se pojí s hypnotickým květem durmanu. Svěžest jí dodává bílá pivoňka a malina. 50 ml, 2 710 Kč.
Autor: Archiv firmy
NARCISO eau de parfum Ambrée je přitažlivá vůně pro ženu zalitou a ošlehanou sluncem, evokující léto a tajemství. Překvapí vás silou vanilky, exotického tiaré květu, ylang-ylangu z Madagaskaru a dotekem soli. 50 ml, 2 490 Kč.
Autor: Archiv firmy
Toaletní voda Paula's Ibiza od LOEWE je květinově-vodní vůně s dotekem ambry, která vás zahalí do vůní léta, slunce, pohody a lehkého vánku. 2 290 Kč.
Autor: Archiv firmy
Každou ženu uchvátí elektrizující nóty, které protínají akord černé kávy, ikonický motiv vůně BLACK OPIUM, jako vertikální paprsek světla nočního města. Mistři perfuméři Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Olivier Cresp a Honorine Blanc (Firmenich), autoři původní vůně BLACK OPIUM, vybrali dračí ovoce a použili ho jako kontrastní prvek zářivé barvy do své nejúspěšnější kompozice. Toto fascinující a nebezpečně přitažlivé ovoce původem z Asie, vynikající fialovou slupkou se zelenými trny a lahodnou dužinou, se nyní stalo inspirací pro nový neonový akord. Ve spojení s jiskřivou mandarinkou a citronem vyniká živoucím charakterem kyselé zelené šťávy a neonově růžového ovoce, a to přímo v srdci vůně BLACK OPIUM EAU DE PARFUM NEON. Yves Saint Laurent, 1700 Kč/ 30 ml
Autor: Yves Saint Laurent
Svěží Irresistible Eau de Parfum od Givenchy je symbolem čistého svádění, vyzařuje šarm a ženskost. Zahalte se do ovocných tónů hrušky a pižma a svěží růže se světlým dřevem. 50 ml, 2 650 Kč.
Autor: Archiv firmy
Smyslná sluneční květinová vůně Eternity Woman Summer značky Calvin Klein s tóny dřeva, pouštní růže, kokosové vody, anýzu, šalvěje a bergamotu je dokonalý doplněk pro horké letní dny. 100 ml, 1 890 Kč.
Autor: Archiv firmy
La Vie est Belle Intensément potvrzuje štěstí jako cíl, jako způsob, jak prožít život naplno a bez ústupků. Emoce, pocity... Pokud jsou opravdu silné! Ženu, která tuto novou vůni symbolizuje, provází nutkavá potřeba žít okamžikem. Sálá z ní zář a nakažlivá radost. Netajená a stvrzená. Nepůsobí jako znamení štěstí. Vychází přímo z její volby, štěstí se z ní šíří jako tlaková vlna. Vydává pozitivní vibrace všude kolem sebe a inspiruje ostatní, aby svůj život prožili naplno. Intenzivně. Intensément. Lancôme, 1820 Kč/ 30 ml
Autor: Lancôme
Jean Paul Gaultier otevřel plechovku La Belle, vzal flakon a vdechl esenci parfému. Voněla po orientální vanilce, ale vanilce tak svěží, až srdce zaplesalo. Pocítil také vetiver a skrze něj prostupovala zázračná vůně ovoce - zejména hrušky. Douglas, 1670 Kč/ 30ml
Autor: Douglas.cz
Vůně Jasmin Kusamono představuje nadšení mistra Giorgio Armani pro květinové umění a Kusamono, Japonskou techniku kompozice květin inspirovanou starodávným uměním spojeným se šlechtěním bonsají. Stejně jako Kusamono, které vyžaduje mnoho pozornosti, aby si udrželo svou krásu, i tato vůně byla tvořena s precizní péčí a pozorností. Ztvárňuje vůni jasmínu při stmívání, kdy se mu rozevírají okvětní lístky, těmto květinovým tónům kontrastují dřevité nóty. Armani Privé, 3200 Kč/ 50 ml
Autor: Armani Privé
Ilustrační fotografie
Autor: Getty Images