Vyšší sleva, více zelených kroků
Od začátku roku 2025 Starbucks zvýšil slevu na nápoje do vlastního kelímku z 10 Kč na 15 Kč. A jaký je výsledek? Dvojnásobný nárůst používání vlastních kelímků! „Když jde o planetu, každý krok se počítá. Jsme potěšení, že zákazníci sdílejí naše nadšení pro udržitelnost,“ říká Michal Holotík, Marketing Senior Manager Starbucks CZ/SK.
Boj proti plýtvání potravin Spolupráce s Nesnězeno a Munch
Věděli jste, že i malé kroky mohou mít velký dopad? Společně s Nesnězeno v Česku a Munch na Slovensku Starbucks nadále nabízí produkty, které by jinak mohly skončit jako odpad, za snížené ceny. „Podporujeme každý způsob, jak eliminovat plýtvání a pomoci lokálním komunitám,“ dodává Michal Holotík za Starbucks.
Sázíme budoucnost Stromy jako dar Zemi
Každý poplatek za jednorázový papírový kelímek Starbucks investuje do projektů výsadby stromů v Česku i na Slovensku. Loňské vybrané peníze opět posoužily k těmto účelům v rámci výsadbových grantů vyhlášených v roce 2024. Ty proběhly na jaře 2024 a na podzim 2024. Díky příspěvku jsme loni mohli podpořit 74 komunitních projektů zaměřených na výsadby a 9 komunitních projektů zaměřených na péči o mladé stromy po celé České republice.
Tyto projekty nejenže obnovují přírodu, ale také zlepšují kvalitu života v lokálních komunitách. Podporujeme budoucnost, kterou můžeme společně vytvořit.