Plavková sezona se neúprosně blíží a jestliže jste doteď necvičila, je opravdu nejvyšší čas. Přinášíme vám čtyři jednoduché cviky, které vám i bez návštěvy fitka pomohou zpevnit celou postavu.

Pokud chcete zvýšit úspěšnost svého snažení, je potřeba cvičit pravidelně a to minimálně 4krát týdně a přidat ještě běh či svižnou chůzi. Myslete i na to, že byste měla upravit svůj jídelníček. Omezit příjem sacharidů a dopřávat si raději dostatek zeleniny, bílkovin a také dodržovat pitný režim.

1. cvik: prkno zpevní celé tělo

Prkno nebo také plank je cvik, který byste měla cvičit nejlépe každý den. Je sice náročný, ale protože při něm zapojujete hned několik partií najednou, je opravdu účinný. Při tomto cviku posilujete břišní svaly, zadeček, stehna, paže i spodní stranu zad. Pokud budete cvičit poctivě a přidávat si postupem času dobu výdrže, brzy uvidíte výsledky.

Prkno

Jak provádět cvik:

Klekněte si na kolena, opřete se o předloktí. Poté postupně zvedněte kolena ze země a opřete se o chodidla. Zpevněte břicho, hýždě a vytáhněte se z ramen. V pozici vydržte alespoň 20 sekund a postupně zkuste tuto dobu prodlužovat. Dýchejte pravidelně, největší chybou je zadržovat dech. Časem přidejte koleno. V pozici vzporu se nadechněte a s výdechem přitáhněte jedno koleno směrem k hrudníku. V této pozici vydržte alespoň 20 sekund, dýchejte pravidelně, poté nohu vraťte zpět do výchozí pozice, opět se nadechněte a cvik opakujte na druhou stranu.

Témata: Břicho, plavky