Hashtagy, jedině specifické a kreativní
Hashtagy neboli klíčová slova jsou součástí toho, co dělá Instagram tak zábavným. Pokud je vaší strategií, aby co nejvíce lidí vidělo vaši fotografii a aby se jim líbila, použijte jich maximálně 12. Použijte ty, které nejlépe vystihují vaší fotografii. Lidé na Instagramu chtějí vidět konkrétní obsah a klíčová slova jsou pro ně jediný nástroj, který jim to umožní. Hashtagy umí být neuvěřitelně efektivní, jsou-li použity správně.
?taken-by=sjanaeliseNačasování je klíč k úspěchu
Pokud uděláte první tři kroky správně, stačí jen naplánovat, kdy fotku přidáte. Přidávejte fotky spíše navečer mezi 18 a 20 hodinou nebo ráno mezi 7 až 9 hodinou. V tyto časy je aktivních nejvíce lidí. Sami víte, že při cestě do práce má telefon v ruce každý.
Inspirace
Nebojte se inspirovat a koukněte se na prezentaci velkých značek v ČR. Pro nové nápady můžete zabrousit i na jeden z prvních firemních instagramů Milka, který vás vtáhne do světa té nejjemnější čokolády. Ve spojení s Milkou vznikla i letní kampaň s předními českými youtubery – mistryní stylu a milovnicí cestování Natálií Kotkovou, nejlepší českou fotbalovou brankářkou Bárou Votíkovou, a v neposlední řadě i se ztřeštěnými kluky Exploitedem a Matúšem.