Vlastní značka Karl Lagerfeld
Během osmdesátých let Karl založil vlastní módní značku nesoucí jeho jméno, pod níž tvořil módní kousky dostupné širší veřejnosti.
Spolupráce na kolekci H&M
V roce 2004 udělal něco do té doby nemyslitelného – spojil svoje návrhářské síly s oděvním řetězcem H&M a vytvořil pro ně kolekci dostupnou obyčejným smrtelníkům. Ta se samozřejmě vyprodala během několika málo hodin. Odstartoval tak spolupráci značky i s dalšími ikonickými návrháři a pomohl tak zpřístupnit haute couture běžným lidem. Tleskáme a děkujeme!
Láska ke kožešinám
Karl se nikterak netajil svou vášní ke kožešinám, kterou ukázal například během práce pro Fendi, kdy do kolekce zařadil luxusní kožešinové přívěsky. Často byl kvůli práci s kožešinami trnem v oku organizaci PETA i některým celebritám.
Příběhové přehlídky
Byl to právě Karl Lagerfeld, kdo povýšil módní přehlídky na umělecké akce a kdo je z fádních přehlídkových mol přenesl do netradičního prostředí, třeba na pláž. I když ta pláž byla v multifunkční hale. Přehlídky Chanel tak byly vždy lehce zapamatovatelné díky speciálnímu prostředí, které podle návrháře také ovlivňovalo přihlížející diváky. A on jim dával show se vším všudy.
Karl jako spisovatel a umělec
Tušily jste, že slavný návrhář je také autorem či spoluautorem desítek knih, hlavně o módě, designu nebo fotografii? Kromě toho byl také majitelem vydavatelství 7L. Na svém kontě má i autorství několika reklamních kampaní, a dokonce krátkých filmů. Karl prostě byl nejen skvělým návrhářem, ale uměleckou duší s všeobecným nadáním.