Počátek
počátku konce nepřehledností!
Dosti bylo nepřehledností!
Dosti bylo dualit! Dosti bylo
vlády modrých strak bez bílých
čepiček! Dosti bylo dlouhého,
zbytečného a hlavní téma
oddalujícího vykecávání! :)
Pokud se vám zdá, že je tu něco
jinak, pak blahopřeji, váš mozek
pravděpodobně funguje tak, jak
má. Po nátlaku nazelenalé části
vaultmasterstva jsem se konečně
dokopal ke změně nepřehledné a
zastaralé podoby aktuálek, která
už tu je prakticky od počátku
stránek. Nuže… zde vidíte
výsledek. Nejedná se o změnu
nikterak radikální (jak v
případě mého oblíbeného
radiačního loga… parchanti), ale
přesto věřím, že k lepšímu.
Zároveň bych vás chtěl poprosit
o shovívavost a trpělivost,
neboť bude nějaký čásek trvat,
než si na tento systém zvykneme
a než ho trošku doladíme, takže
ještě stále mohou probíhat
nějaké drobnější změny a korekce
errorů. Díky, za pochopení.

Nové
radiační logo
Ano vážení přátelé, svět se
mění a tradiční logo bylo
nahrazeno
novým, modernějším. Nezbývá
než se s touto změnou smířit a
hádat, kolika nepozorným debilům
podobná cedule zachrání zadek.
Preventivně si asi jednu píchnu
před baráku, kvůli paparazziům a
tak... :)) Logo oficiálně platí
od včerejška a více se o něm
můžete dočíst
tuhlenc.

Todd Howard
& Gamasutra
Jelikož je člověk tvor velmi
upovídaný a ne všechno v
článku nás zajímá, tak jen
suše přeložím Kharnovy
výstřižky, ve kterých si milý
Todd vzhledem k některým starším
interview mimochodem tak trochu
protiřečí, kluk jeden ušatá:
"Nemůžu říct, že vyvíjet
Fallout znamená na Bethesďáka
větší tlak než vyvíjet TES.
Většina takových podnětů
přichází přímo od nás samotných,
kdy prostě zkoušíme udělat lepší
hru, než byla ta minulá."
Viceprezident marketingu a
kontaktu s veřejností, Pete
Hines, totožnému serveru nedávno
pověděl, že "BS tým vykročil
docela slušnou cestou",
samozřejmě s tradičním dodatkem
"Fallout není rychlovka,
kterou zpíchnete do dvou let a
my se chystáme pracovat v mnohem
delším časovém horizontu".
Tohle všechno Howard potvrdil a
doplnil, že začínají pomalu
šlapat na plné obrátky a konečně
uzavírají náročné období
preprodukce, na jejímž konci
snad brzy něco ukážou".
Jen aby to nebyl vztyčený
prostředník...

Dědictví
jménem AshWorld aneb
Kurvahošiwasistlos?
Tak takhle dlouho odmlku
jsem opravdu nečekal; jelikož se
ve světě AshWorldu nic neděje,
těžko my zbývá vás o něčem
informovat (Btw v kině taky
zatím nic moc). Nejsmutnější
však je, že už to bude skoro
čtvrt roku, kdy skončil poslední
turnaj a stále nic…no nic no.
Neznamená to sice, že si již AW
nezahrajem nebo tak, pochybuji
však, že veškerý ten dlouhý čas
věnujou kluci vylepšování
hry…nebo se snad mýlím? No,
necháme se radši překvapit a
přece jen; nebuďme tak
naivní…vždyť oni si chtěj taky
odpočinout :). To bude pro
dnešek z bezvýznamných zpráv asi
vše. Aufwiedersehen

Fallout
LARP končí
Přišlo to jako blesk z
čistého nebe, jen tak, bez udání
důvodu nebo nějakého bližšího
vysvětlení. Bohužel tedy nemohu
v tuto chvíli říct více, jen vás
na tuto smutnou skutečnost
upozornit. Fallout LARP team
upozorňuje, že
stránky budou brzy
nepřístupné, proto chcete-li si
něco ještě stáhnout, tak si
prosím pospěšte.

Nepozvánka
do kina
Z moci mě svěřené šmoulí
vesničkou a všech přátel atomu
bych vás rád upozornil nebo
spíše varoval před čerstvým
přírůstkem v našich kinech-
filmem Mrak (info. na CSFD
zde, recenze filmu
zde, recenze knihy
tady). I když se může jednat
o z našeho pohledu zajímavý
film, mám dosti nepěkný pocit,
že jeho primárním cílem je
nahrát zeleným protijaderným
fanatikům a vyvolat v lidech
strach vůči jaderné energetice.
Proto doporučuji se filmu raději
vyhnout a věnovat ty necelé dvě
hodinky raději přečtení
principu, jak jaderná elektrárna
pracuje. :)

Ne
nepozvánka do kina aneb I am
Legend se blíží
Tak přeci jen se možná
dočkáme dalšího postapo (?)
snímku. Nevěřím sice, že překoná
Potomky lidí, ale za zmínku
určitě stojí. Nyní k
podrobnostím; Film I am legend
chtěl již v 90. letech zfilmovat
Ridley Scott a do hlavní role
plánoval dosadit Arnolda
Schwarzenegerra, výdaje (100
mil. Dolarů) však na tu dobu
byly až moc veliké. Režie se tak
nyní chopil Francis Lawrence (Constantine)
a samotného hrdinu ztvární Will
Smith. A o čem že to vlastně
je…?
Příběh to je již celkem starý.
Samotná knižní předloha vyšla v
50. letech. Will Smith si
zahraje na posledního člověka na
zemi, který není nakažen virem,
jež změnil veškeré obyvatelstvo
v upíří bestie. Willda se tak v
noci bude bránit jejich
nájezdům, zatímco přes den se
bude za pomocivlastní krve
věnovat vývoji protilátky…pro
nakažené, kteří jsou schopni
fungovat jen v noci, se tak
stává legendou…
kromě zajímavého příběhu
bychom se ale měli h lavně těšit
na zruinovaný postapokalyptický
svět, konkrétně New York…pěkné,
že? No, hlavně si nejdříve
počkáme na 13. prosinec.

Enclavani
po Enclavě 6 - Ve službách
špatnosti
Ti co si rádi početli o
humorných příhodách trojce
Enklávanů od Sarumana pod
názvem
Enclavani po Enclavě, museli
si na další díl počkat o něco
déle než dřív. Ale dnes už jsme
se konečně dočkali šestého dílu
s podtitulem
Ve službách špatnosti, v
němž se hlavní postavy v touze
po znásilňování a kosení všeho
živého (včetně mutantskýho
odpadu) dávají do paktu s
nájezdníky. Za zmínku stojí, že
tentokrát se na povídce
spolupodílel Hamster.

Časová
Osa dokončena!
Sice to tradičně nebylo
hned na lusknutí prstu, nicméně
nyní už můžu zodpovědně
prohlásit, že
Časová Osa Vaultu Šílené
Brahmíny je víceméně totožná
s obsahem
Fallout wiki. Jako bonus
jsem navíc zavedl absolutně
blbuvzdorné barevné
vysvětlivky... :))
Za drobnou spolupráci děkuji
Thiefovi a Krysákovi,
ostatní veteš s fóra překlad
zřejmě považovala za jakousi
podřadnou činnost a dál vesele
spamovala... a spamovala... a
spamovala.. :-//

Pokračování populárního komixu
vodní Čip
Twelve Motionův (uf,
to se teda skloňuje) oblíbený
komix Vodní Čip se po dlouhé
předlouhé půlroční pauze dočkal
dalších dvou kapitol, které
logicky navazují na tu poslední
- Junktown. Takže směle do
čtení, velevážení
angličtináři... |