Vault Šílené Brahmíny [http://madbrahmin.bonusweb.cz]

Soutěž s
naším webem
http://madbrahmin.bonusweb.cz je v plném proudu, každým dnem se na webu
objevuje nová povídka a samozřejmě mnoho dalších věcí. Pokud se tedy i Vy chcete
zapojit do této komunity, do soutěže, přispět svojí troškou do mlýna, určitě si
naše stránky nenechte ujít. Stojí to za to!

TIP: Využijte rychlejší orientaci v
našem shrnutí, klikněte na hru, která vás zajímá.

Pondělí, 22.8.2005 - Video
Máme tu další video z naší fan komunity. Jeho název je
Jump Video a na svědomí ho má Reddog. Scénky jsou pěkně natočeny, zajímavý je
také rockový hudební doprovod. Video má přibližně 20 MB a jeho délka přes 4
minuty.
Download Jump video.
Pondělí, 22.8.2005 - Info o GTA:
LVS
Časopis PlayStation Magazin (PSM) přináší kromě spousty
kvalitního čtiva také nové informace ohledně Liberty City Stories pro konzoli
PSP.
- Liberty City Stories budou začínat podobně jako v GTA III.
- Děj nás zavede na stejné ostrovy Portland, Staunton a Shoreside Route (proč?).
- Samozřejmostí jsou nová vozidla a interiéry (oznámeno však bylo, že jich má
být minimum).
- Úplnou novinkou bude sníh s pěknými efekty, na kterém bude závislé chování
vozidel. Pokryty sněhem budou zřejmě i domy.
- Bude možné libovolně cestovat mezi ostrovy.
- Přidány nové akce při stisku vrchního tlačítka na konzoli společně s jinou
klávesou.
S těmito zajímavými informacemi se nám do rukou dostal i
povedený font podtitulku loga Liberty City Stories. První nápis je originální,
druhý pak napodobenina. Stáhnout si ho můžete
odtud.
Úterý, 23.8.2005 - Povedené obrázky
Před měsícem jsme založili speciální sekci
Povedené
obrázky, kam můžete vy, čtenáři, zasílat své zajímavé screenshoty, vyfocené
bugy, zajímavém objekty atd. Bohužel jsme na sekci trochu pozapomněli, a tak
dnes vám to vynahrazujeme hned 30 vtipnými obrázky! Některé jsou velmi povedené
a proto by byla škoda, kdybyste je neshlédli. Jestliže byste chtěli i vy přispět
do naší galerie, pravidla pro zasílání najdete v této
sekci.
Všem přispěvatelům děkujeme.
Středa, 24.8.2005 - Info o GTA: LVS
Jako by nám to nestačilo, informace o Liberty City
Stories k nám prosakují čím dál víc. Na
gtaportable.com vyšly další
zajímavé detaily ohledně dalšího dílu GTA pro PSP:
- Spatříme spoustu nových aut, které jsme v minulých dílech neměli tu čest
poznat.
- Jestliže budete během mise zabit, po návštěvě nemocnice vás může taxi opět
dovést na místo, kde jste misi skončili.
- Objevit by se mělo i několik obchodů jako ZIP a možná nějaké další. Otázkou
však je, zda do nich budete moci vstoupit.
- Hru bude možné dohrát po příběhové stránce se všemi postranními misemi za
80-100 hodin (u San Andreas přibližně 180 hodin).
- Nové ovládací prvky a jejích kombinace spojené s mačkáním dvou tlačítek
najednou.
- Příběh se bude odehrávat na přelomu roku 1997 a 1998.
- Dalšími zajímavostí je změna ikonky pro ukládání své pozice. Ve Vice City to
byla kazetka (80 léta), v San Andreas disketka (začátek 90. let). V Liberty City
Stories to bude opět něco jiného, a to konkrétně ikonka CD - pokud ji seberete,
pozice se uloží na paměťovou kartu PSP.
- Ve svých bytech (domech) budete mít také převlíkárnu ke změně obleku.
- Pracuje se na Callahan Bridge, který spojuje Portland a Staunton Island.
Čtvrtek, 25.8.2005 - Info o češtině
Český překlad od Raptora a jeho týmu si už deset dní
vychutnávají majitelé originálek koupených v internetových obchodech. Ostatní
ale nemusejí zoufat, již toto pondělí bude čeština vypuštěna pro veřejnost na
předem určených webech (Češtiny.cz) a na DVD příloze k časopisu Level. Zdarma ke
stažení bude z našeho webu přibližně v polovině září. Práce na češtině ovšem
neustaly, uživateli nahlášené chybky se pilují a jak Raptor přislíbil, brzy
oficiálně vyjde poupravená verze překladu s označením 1.1. Proto pokud jste i vy
majiteli češtiny a našli jste nějakou nepřesnost nebo bug, kontaktujte prosím
autora na jeho mailu. Veškeré informace
naleznete také na jeho
stránkách.
Pátek, 26.8.2005 - Články +
Downloady
V poslední době jste svědky toho, jak naše fanstránky čím
dál více rostou. A to především po článkové sekci. Dnes jsme totiž pro vás
přichystali celé tři nové články. První je už dříve slibovaná příručka, potažmo
přehled, jaké oblečení
si v San Andreas můžete koupit. Další článek jsme věnovali
kauze HotCoffee
- chcete vědět, co jsme o této modifikaci, jež udělala díru do světa, napsali?
Poslední dnešní článek nese název
Záhada - UFO. Pokud vás
zajímá, jak to s ním je, zda existuje a co si o něm myslíme, navštivte náš
článek - nebudete ochuzeni ani o spoustu doprovodných obrázků.
Ačkoliv byly dnešním tématem především články, updatu se
dočkala i downloadová sekce. Všechny tři jsou modifikace -
PAC
Graffiti (nové graffiti do SA),
G-Soldiers
(nové obleky pro váš gang) a posledním je
Nude &
Sexy Girlfriends Mod, kde název jistě hovoří za vše :o) Čtěte a stahujte
naše downloady, zkrátka tak, abyste se měli pohodlně :-)
Neděle, 28.8.2005 - Co nového na
webu?
Dnes se na našich stránkách objevily dva nové články.
První článek
je zaměřen na podobnost státu San Andreas s Los Angeles. Materiály na článek nám
zaslal náš čtenář, který si říká bageta. Článek si určitě přečtěte, protože
Rockstar Games se jistě reálným Los Angeles inspiroval. Ve druhém článku se zase
věnujeme účesům ve
hře. Pokud tedy chcete získat více procent respektu nebo sex-appealu, jistě na
tento článek nezapomeňte.
Sobota, 27.8.2005 - Nové Screeny
Na několika serverech se objevily nové várky screenshoů a videí. Tak neváhejte,
prohlížejte a stahujte
zde.
Sobota, 27.8.2005 - Mušketýři
Mušketýři mají slušný dostřel i počet životů, stejně jako dobrý útok. Narozdíl
od většiny střeleckých jednotek, které známe, mají Mušketýři výhodu v kontaktním
souboji s kavalerií. Takže to spíše bude jednotka podobná Kopiníkovi,...
Pokračování
článku si můžete přečíst
zde.
Sobota, 27.8.2005 - HomeCity
Greg Street nám dnes řekl o HomeCity a o tom, jak tento prvek přinese do hry
trochu atmosféry z výborné karetní hry „Magic – The Gathering“. V překladu
tohoto článku si povíme o tom, co to HomeCity je, jak pracuje, co přináší do hry
i to, jak bude provedeno v multiplayeru. Celý článek si můžete přečíst
zde.
Středa, 24.8.2005 - Liga PGL
Čtvrtek, 25.8.2005 - Rozhovor s
klanem MAU
Vault Šílené Brahmíny [http://madbrahmin.bonusweb.cz]
Pondělí, 22.8.2005 - Je Stalker
Mrtvý?
Možná jste už o této hře něco zaslechli, možná patříte mezi
ty, kdož se na ni těší a hltají o ní každou novinku. Pokud patříte mezi ty
informačně neposkvrněné, tak vězte, že velice zjednodušeně řečeno má (mělo?) jít
o jakýsi simulátor života obyčejného ziskuchtivého vojclíka v prostředí
radioaktivitou zamořeného Černobylu. Více na
http://madbrahmin.bonusweb.cz.
Středa, 24.8.2005 - Povídky
Už kdysi dávno jsem četl novou Ještěrčí povídku:
Porphyria: ( V ) (Povídka, v níž je
hlavní pustinou putující postavou tajemstvím zahalená žena se smrtícími katanami
u boků. Lehce upíří námět...) Jelikož jsem jí Ještěrovi tenkrát příliš
nepochválil, vznikla diskuze zda vydat / nevydat a později se na dílo mou chybou
tak trochu zapomělo. Nicméně dnes je tu - na podrobnou recenzi se s odstupem a
děravou pamětí už necítím, můžu jen říct, že mi chyběl výraznější příběh, takže
dílo spadlo někam do průměrných vod bez ozančení.
A abyste toho neměli málo, mrkněte ještě na Firemanův
2. díl povídky Tvor.
Neděle, 28.8.2005 - Povídka
A je tu nová povídka na pokračování, která doufám neskončí
prvním dílem jako většina ostatních. Saruman:
Enclavani po Enclavě: ( V H
) Co se stane s povedenou partičkou vojáků Enclavy, poté co se nemají
už kam vrátit? Příběhově zatím zajímavá, pěkně napsaná povídka prostoupená
lehkým humorem. Jen tak dál.
Neděle, 28.8.2005 - Náhražka za GGC?
Po ranním rozprávání s Olegem Y. jsem se dozvěděl, že po neuskutečněné
předváděčce na Games Convention a po informacích, že THQ s GSC plánují nějakou
speciální STALKER akci, že se ani pořádně neví, resp. se o tom zatím ještě ve
vysokých kruzích moc nemluví, kdy a kde tato akce bude. Jediné, čím mě Oleg
ujistil, je, že zmíněná akce bude opravdu obřích rozměrů. Možná se tedy dočkáme
nějaké té kompenzace, jež vyvrátí všechny naše obavy.
Někteří lidé stále doposud neví, proč se GC nekonal. Jednoduše proto, že se GSC
s THQ oboustranně shodli na stále trvající nepřipravenosti STALKERa na akci
velkých rozměrů, jakými GGC bezesporu je. Zeptal jsem se proto, co pořád
vylepšují. Prý stále pracují na hratelnosti a opravují všemožné bugy. Pokud ale
dělají to, co nám říkají, ve finále by nám měli předložit skvostnou hru bez
jediného šrámu, zda tomu tak opravdu bude, to se dozvíme až, podle slov Chalida
Himmata pracujícího v CDProjektu, v prvním či druhém čtvrtletí příštího roku.