Diskuse k článku

RECENZE: Jsou hry, které nestárnou. Nové červí války jsou toho důkazem

Červí bojovníci si tentokrát přivezli i tanky a vrtulníky, jinak ale všechno při starém. Díky bohu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i52r57e79k 80S84á21l 1395331598504

červi byli blbost. trajektorie nepředvídatelný, spíš taková groteska. o sto parníku lepčí byla scorched earth.

včera jsem si ji zas stáhl ještě s bridge builderem :-)

0/0
12.9.2016 14:35

T81o45m98á60š 57J34a76r25e43š 4792364460

Mě se vrtulník na PC ovládá dobře... jinak za mě u této série 2D vede. 3D bylo dobré jako novinka ale omrzelo rychle. Zda jsou lepší než Armagedon prověří čas... zatím bych dal 90% ze 100%

0/0
12.9.2016 11:37

J29i82r11i 30H68u35b32k75a 1443316734765

Stejně je to všechno jen trapná kopie Scorched Earth, tedy skorčíků. :D

+1/0
10.9.2016 23:24
Foto

M60i65c22h78a32l 13B78r75e92š29k14o44v89e47c 4311558394586

Velmi potěšila nativní podpora Linuxu, vidím to tak, že dlouhé zimní večery budou ve znamení Wormsů (zase ;-).

0/−1
10.9.2016 9:22
Foto

J59a68k38u15b 37R95a78i63d52a 5148116839154

Trochu jsem doufal, že se článek vyjádří i k tomu, proč se autoři zase vrací ke 2D a jestli je to dobře.

0/0
10.9.2016 0:22

M60i71c32h98a90l 22C96a91h40a 7111596532102

Je to dobře, k tomu se netřeba vyjadřovat:-)

+25/0
10.9.2016 8:41
Foto

J77a65k39u30b 13R75a45i84d71a 5148476549374

A proč je to dobře? Mně ta změna přišla docela dobrá. Když ve 3D člověk hází třeba granátem nebo střílí bazukou, najednou musí počítat i se zakřivením do stran, ne jen nahoru či dolů, čili mám pocit, že je to prostě komplexnější.

+1/−1
10.9.2016 10:04

T25h98o68m59a73s 74D19r24a53g72o 1673472391431

Tak my, klasici, co jsme hravali worms od prvniho dilu a stravili s kamarady dlouhe hodiny u teto klasiky, mame radsi 2D zpracovani protoze je to proste vetsi zabava a k cervikum tento rozmer proste tak nejak sedi. To mate jako s Raymanem, ve 2D je to roztomila hopsacka kterou maji radi vsichni. Jeho zpracovani ve 3D byl temer propadak. Na co hracum cpat treti rozmer kdyz ho nechtej a kralovsky se bavi u 2D? To ze zijeme v dobe Battlefieldu, CoDcek a podobne, neznamena ze 2D upadlo v zapomeni a vse se stuj co stuj musi udelat ve 3D. Pokud chcete 3D tak si zahrajte nejake fps-ko. Kolikrat vyvojari vytezi z 2D daleko vic krasnych animaci a herniho zazitku nez ze 3D. Jasny dukaz je Diablo 2 - v dobe kdy vychazely podobne hry ve 3D (napr. Darkstone), Blizzard vsadil na 2D a ejhle! Na tu dobu to bylo pekne zpracovane a ani to nemelo takove naroky na hw jako 3D.

+13/0
10.9.2016 10:52

L42u65k28á67š 78H61o37u28d23e33k 4316100349473

Použil jste hodně špatný příklad. Původní Rayman byla úspěšná hra, ale teprve druhý díl (ve 3D) ho opravdu proslavil. Druhý díl má průměrné hodnocení 87 % a do vydání Rayman origins to byla nejlépe hodnocená Rayman hra. A nemyslete si, že jsem nějaký zastánce 3D nebo dokonce odpůrce 2D ba právě naopak, první Rayman je pro mě dodnes nejlepší a nepřekonanou plošinovkou. Jen jsem chtěl uvést na pravou míru váš špatný příklad :) Furt nechápu, kde jste vzal, že Rayman 2 byl téměř propadák.

+1/0
10.9.2016 12:13
Foto

J29a88k67u83b 53R63a95i97d33a 5798366839434

Já jsem právě taky tenhle klasik. Worms 2 jsem svého času hrál docela intenzivně. Teď jsem po letech nainstaloval Ultimate Mayhem a občas to hraji s kamarády. Ducha (který vlastně spočívá především ve vytrénování balistiky a jen trošku pak v taktice, přesunech červů apod.) to podle mě nechává a rozvíjí do nového prostoru. To FPS není dobrý příklad. FPS se nehraje na tahy, nehraje se na jednom počítači, není o té balistice a nemá (většinou) infantilně-humoristickou atmosféru. Jediná nevýhoda, kterou vidím, je příliš složitý editor úrovní v porovnání s 2D, kde se dala mapa prostě nakreslit.

0/0
10.9.2016 14:56
Foto

J85a34k92u71b 82R73a42i13d29a 5528456689924

Nebo střílení z brokovnice. Ve 2D šlo jen o to nastavit správnou výšku a domyslet si přímku, což bylo dost jednoduché. Teď to je dost o tom trefit tu ránu, když se wormovi "třese ruka". Ale třeba ano: použití grappling hooku je v 3D očistec.

0/0
10.9.2016 14:58

T10o96m85á44š 38R73a50d71n93i64c 2143838924751

Myslím, že stačilo prostě napsat "protože nostalgie" stejně dobrý důvod jako jakýkoliv jiný :) Ale jinak souboj 2D a 3D u wormsů... já mám rád obojí, v 2D mi to jde lépe. 3D mi trochu... trhalo za duši zpracováním, všechno bylo takové vulgárně dětské, u 2D to tak nebylo. Jinak byly ale 3D skutečně těžší. Mě spíš mrzí, že kromě Hedgewars alpha není nic podobného na android. na tabletu nebo na větším telefonu by to bylo to pravé ořechové.

0/0
12.9.2016 10:27

A46d43a42m 48K40ř93i28v51s93k29ý 1613484360903

Však Worms existují i pro Android, jenom se mi to na dotykovém displeji dost špatně ovládá :-)

0/0
12.9.2016 14:45

Najdete na iDNES.cz