Diskuse k článku

RECENZE: World of Warcraft pořádně překvapil. A tentokrát příjemně

Po nemastném neslaném datadisku Warlords of Draenor se zdálo, že tvůrcům on-line hry na hrdiny World of Warcraft začíná docházet dech. První týdny v Legionu nás však přesvědčují o pravém opaku.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i19c57h21a80l 51T41o44m82á27n59e68k 9257799806

spis me stve ze prakticky tento datac zabil alty a pomalu i offspec,kdo na to nema mrte casu tak si poraden nenachysta ani maina a jeden spec aby byl top do raidu, coz driv stacilo po vydani datace to tyden hrotit a pak to jen tak v klidku dojizdet a bylo, ted proste jak nejdes nonstop, tak uz ztracis, navic se i zvedla mnohem vic zavislost na kamaradech aukci,guilde, driv sem dokazal si s altama posefovat vsehcny enchanty, potky, flasky, jidla, gemy etc sam aniz bych na tom sice vydelaval ale ani do toho extra neinvestoval, coz ted taky uplne nejde, ale jinak je to super no, jen na to raidovani uz to asi nebude takova sranda pro casualy se nekam dostat

+1/0
26.9.2016 20:48

P39e36t60r 45S19v39o62b90o73d78a 4677115688583

Hm, tak to zní hodně dobře R^

0/0
26.9.2016 21:20

M70i23c92h38a69l 70T70o63m86á38n33e21k 9247379866

ted podle ranku legendarky apod jasne jde a pujde poznat , kdo te hre dava a kdo ne

0/0
26.9.2016 21:24

T89o79m12á13š 93N62e35u43m28a55i33e81r 9279830428227

Byl autor v Underbelly? Podle mě zatraceně dobrá PVP lokace, která by si minimálně slovo zasloužila.

0/0
24.9.2016 22:59

O49n71d84ř22e14j 65Z39a55c18h 3203750483322

Dobrej nápad, ale nedotaženej, přijde mi to jako šílenost, které nemá s PvP moc společného. Záleží asi a časech a serverech

0/0
26.9.2016 10:54

T21r97u24n34g 14D82u97o64n97g 74T94h44a79n73h 5828455884527

Sbohem výplato =(.

+1/0
24.9.2016 14:41

B78a53r25t83o48l38o25m82ě33j 49K56u93s 2835856851213

Musím říct, že když vidím kam se ta hra posunula, když vidím na obrázku zbraň s 2581 DPS, mám úplně chuť vyhrabat odněkud starou krabici s Burning Crusade, zaplatit si jeden měsíc a jít zase mlátit vlky do Northshire Abbey ;-)

0/0
24.9.2016 1:05
Foto

J17a57k18u57b 22R10a44i57d50a 5968886769344

To je snad jen číslo, ne? Navíc je v minulé expanzi snižovali. A mlátit vlky v Northshire Abbey můžete dokonce zadarmo.

0/0
24.9.2016 14:46

D90a56n19i28e66l 95V93á17c37h58a 1848187317582

mě nejvíc bavily Pandy... :) hlavně kvůli tomu že je to prostě jiné. Všechno ostatní je pořád na jedno kopyto. Démon sem démon tam.

0/−1
24.9.2016 1:01

T57r18u14n90g 19D58u67o66n35g 37T41h39a77n19h 5668425514487

No wowko se furt odehrává kolem Sargerase nebo Old Gods. Pandy nebyly výjimkou, ale je pravda, že ze všech datadisků byli nejrozdílnější.

0/0
25.9.2016 18:55

K48a58r42o92l 47Š74e26f89č90í13k 5794979328488

panove z Bonuswebu! Zacali jste publikovat vyukove videa Minecraftu, nevyslo to nebo to skoncilo?! Nevim ALE mozna by tu byl dopyt po step by step navodu k hrani World of Warcaft (priblizit pribeh, postavy, strategie atd.). Ja bych se urcite potesil a pocet komentaru potvrdzuje zajem ctenaru o WW....tak proc ne? :-)

0/−1
24.9.2016 0:32
Foto

J90a51k86u48b 46R16a79i28d65a 5348316819864

Doporučuji Wowhead. :D

0/0
24.9.2016 14:46

I36v27a84n 49K94o17r46e69c 7727262645701

Ja nechapu co vsichni breci kvuli Vanile vzdyt uz je to tolik let ze by to vetsina z nas uz ani neumela hrat. Behat do 40tky bez mounta? Na to uz jsem asi moc starej a linej. Chces hrat shamana? Mazej k horde. Blood elfka? Co to je?

+2/−2
26.8.2016 11:03

M38i73c28h66a64l 86T36o14m92á48n36e32k 9287949446

oni vubec nevi, nez by ve vanille sehnali partu na dung, dostali se k nemu a prosli ho, a tohle parkrat dokola tak by wow pak smazali , protoze to co by to zralo casu ...

+3/−3
26.8.2016 15:03

P68e29t92r 18S70v65o87b89o72d16a 4637845898853

Vše je jen o popce. Dostatečná popka - máte grupu okamžitě, na cokoliv. Ověřeno. Ta filosofie myšlení ofikáře a vanilla hráčů je prostě jiná. Ofikář chce hru zkonzumovat hned a bez větší námahy. Pro vanilla hráče je i cesta do dungu hrou samotnou, vlastně dungu jako takového! Lidi v grupě si při tom pokecají, seznámí se a navážou známosti, které pak dál udržují. Po dokončení celé výpravy si poděkují za grupu a rozloučí se. Ofik? Port in, clear, port out, end. Lidi leavují po killu hl. bosse bez pípnutí... Kouzlo WOW je/bylo přece v lidech, co spolu prožívali společné dungy/questy/náhodné world PVP. Ne "port-in-port-out-logout-exit". To je onen "single mode MMORPG" a ten je o ničem Rv

+3/−5
26.8.2016 16:06

M77i28c35h31a77l 18T41o61m60á10n46e94k 9767939876

tohle je jen ze zacatku, pak vas to bude nudit a zdrzovat a to je to, na to zapominate, lidi se meni a vyviji, jasne kdyz dung pujde prvne rad se mrknu co kde je , pokecam o tom ale az ho pujdu po 100 fakt na to nebudu mit naladu, protoze me jeste ceka dost veci co bych rad stihl nez hru vypnu a o tom to je, ale jinak souhlas socializace vymizela ale oni so ji tka nejak vyzadali sami hraci, protoze ti co chtej ji maji i ted

+2/−1
26.8.2016 20:24

Z89d62e31n98ě71k 76K50r79a17u93s 9156490822550

Pvp ve vanile byla tezka blbost, hordak nemohl expit v hillsbrad protoze ho nonstop rekillovaly o 20lvlu vyssi roguny a na max levlu te mage prozmenu oneshotoval.

Jinak poprvy sem na ofiku vydrzel do 44 levelu pak sem to smazal protoze to byl opruz vsude samy group questy a clovek nemel goldy ani na upgrade skillu. Nemluve o tom ze sem v ty dobe neumel ani slovo anglicky a bez quest helpru ta hra byl naprostej pain protoze tam nebyly zadny presny popisky co delat jen di do lokace tam a tam a neco tam udelej a neco se stane a to jeste nepocitam ze cloveka poslaly nafarmit 6 usi z adda a clovek stravil dva vecery jejich farmeni protoze zadnej z tech addu zadny usi nemel.

+2/−2
26.8.2016 23:18

I60v10a12n 46K27o25r30e11c 7107492855131

Ta socializace a hlubsi vztahy mi taky chybi to musim priznat ale zaroven pres raid finder chodeji jen lidi co nejsou pve nebo nemaj tolik casu. Jakmile chces provresovat tezsi obtiznosti potrebujes naprosto nutne TS partu schopnejch lidi a dostavit se před raid entrance. Ono ten velkej rozdil je tam jen pri prvnim pohledu. Jakmile se podivas hloubs tak je to porad velice podobny. Guilda je zaklad jak pro expeni tak pozdejsi raid heroic raidy atd. Navic ted existuje personal loot takze se ti nestane ze stravis dve hodiny na bossovi aby te pak raid leader vykopnul a tys ostrouhal...

+1/0
27.8.2016 9:27

D16a67n91i70e75l 87V93á12c81h53a 1428847277182

Stejně hráčů bude méně a méně... předplatné je starověký systém prostě a lidi chtějí F2P.

+3/−4
25.8.2016 18:07

J37a47r27o37m72í68r 58S16t10a10n44ě57k 8586772667

wowko je f2p, stačí nafarmit dost zlata

+3/0
26.8.2016 20:19

R88o61m80a23n 68Š70i81m87ů46n28e26k 4549798721

Presne tak, mesicni hrani si lze koupit v aukci za goldy .....

V dobe WOD to za tebe vydelal garison, stacily tak 3 postavy a jen prijit vecer a vybrat penize, ted se to vratilo vice zpet k farmeni....

Az na ty brutalni ceny potionu to je v poho.

0/0
24.9.2016 14:40
Foto

J16a66k26u28b 19J87e81n83č71o 7759270533

Kvalitní preview R^Je vidět, že autor má s "wowkem" dlouholetou zkušenost, takže za mě palec nahoru. Jinak se přiznám, že se mi zatím Legion jeví dost pozitivně, co se týče DH, tak tam mě nejvíce zarazilo rozdílnost obou specializací, zatímco Havoc mě v PvP vyloženě nudí a hraní za něj mi přijde neuvěřitelně nezáživné, tak naopak vengeance mě velice překvapil a už se těším, jak se za něj bude hrát na lvlu 110 se všemi talenty.

+4/−1
24.8.2016 17:55

P10a66v90e36l 27S38t25e44r91b90a 1604719581471

Poslednich par her od Blizzsuckeru jsem mel predplacene a jediny vysledek byl, ze jsem po vydani tyden cekal, abych si zahral draze zaplcenou hru. Ne diky. Dokud neudelaji oficialni vanillu at jdou k sipku....

+2/−11
24.8.2016 13:08

M54i59c80h19a55l 23T77o42m93á42n27e39k 9497899846

jiste jako kazdy, proc mam pocit ze byste to vydrzel hrat tak tyden? ta hra byla vic nedoladena nez je ted spusteni noveho datace, vsehcno tam trvalo strasne dlouho, nasetrit na mounta na levelu od ktereho bylo mozne ho pouzivat, bylo skoro nemozne, jedien v cem to bylo super bylo ze to bylo nove , neokoukane a bylo super to prochazeni svetem, uceni se novych veci , zjistovani co a jak, ale co vam to muze dat ted oproti tomu soucasnemu i kdyz ne zrovna super aktualnimu kontentu , to bych rad vedel, teda jeste sem zapomel, budete se radovat z epic veci, ty totiz nebylo ve vannile tak lehke ziskat a na nej pvp set, to uz si zacnete shanet guildu, ktere vam to pomuze nafarmit, jinak to ani nezkousejte, etc. etc.

+4/−2
24.8.2016 18:33

P15e88t15r 94S24v70o24b95o19d10a 4877395458793

Občas mají lidé pocit, že jejich a pouze jejich osobní názor je vlastně obecná pravda. Budiž Vám to odpouštěno. Kouzlo Vanilly je v tom, že Vám nic neodpouští a že to není casualní procházka růžovým sadem jako současný content. Co si v tom světe dokážete urvat, toho si sakra vážíte. Není tam ta ujetá pitomost zvaná dungeon finder (nebo LFR), která Vás teleportuje do dungu a zase zpět. To opravdu dodá fantasy světu na jeho opravdovosti Rv Lore, lore a zase lore - to je Vanilla. Mohl bych pokračovat ještě dál, ale na to tady není dost místa. Je to jednoduché - pokud hry konzumujete, chcete hrát MMORPG v "single" módu, dropovaly mu epiky jako rohlíky v krámě a víceméně bez překážek procházet hrou, je jasné, že Vás Vanilla neosloví. A to respektuji. Že to tak však vidí všichni a budou po týdnu končit... to se pletete, ani nevíte jak ;-)

+2/−2
26.8.2016 14:02

M24i16c54h69a71l 42T31o12m62á30n13e75k 9667729576

to mate pravdu, ale, tkay kdyz ste nemel kamose jen tka ste si nekdy dung nezasel, hralo se jen v ramci serveru, dale lore bylo soucasti vsehcny datadisky , i kdyz je pravda ze ted v legionu uz to bude spis farma daily questu ale doted to tak bylo, aMMORPG v single mody si max zahrajete na urovni lf, zbytek az se vydaji dalsi tiery, vzdy si musite najit partu/ guildu aby to melo smysl a nestravil ste tma vecnost takze to co piste plati a platilo porad, a neberu svoji pravdu za absolutni, jen v tomto ohledu nemam ruzove bryle, a i kdyz to v soucasnosti neni ruzove, nachodil sem se toho ve vannule a dalsich datacich tolik ze skutecne nevidim co mi to muze, krom vsechno jako ted jen 1000x pomaleji, dat, jeslti mate na to jiny podle , preji vam to, ale z vlastni zkusenosti at uz sebe sameho ci ostatnich hracu co jsem potkal je to jen plac nad necim co bych chteli, ale az by to vyslo, tka by to stejne nehrali nebo je to nebavilo, protoze proste vzdy by si nasli duvod proc to znova hatit a proc je to nebavi

+1/0
26.8.2016 15:00

P18e86t88r 34S58v86o12b55o75d43a 4767405638703

Pokud by to bylo pouze v rovině našeho rozhovoru bez reálných dat, souhlasil bych. Ale my se můžeme podívat do reálu a uvidíme, že lidí, které Vanilla baví a kteří ji chtějí hrát je pořád dost a dost. Viz ještě do nedávna fungující server Nostalrius s 800 tis. accounty a průměrným počtem lidí on-line přesahující 10K. A to je jen jeden server, po světě je jich vícero. Je to neplacené a proto to hraje tolik lidí, můžete namítnout. Nu ano, jistě to hraje svou roli, ale jen z části - z velké části je to kvůli tomu, že lidé CHTĚJÍ hrát Vanillu, ale holt nemají prostě kde si ji zahrát kromě private serverů! Vanilla má úchvatnou syrovou atmosféru, prostou nablýskaných serepetiček a zjednodušujících fíčrů. A to má své velké kouzlo. Věřím, že hráči, které potkáváte, by to quitnuli po týdnu - ale předpokládám, že to budou hráči z offiku. Tyhle dvě skupiny se naprosto vylučují - vanilláři nebudou hrát ofik, protože jej považují za shit. Ofikáři nebudou hrát vanillu, protože na ni nemají trpělivost. Logicky Vaše okolí má takový názor jako Vy. Nepodceňujte však zájem pro Vanilla, to by byla velká chyba. A Blizzard to ví, cítí peníze a potenciál. Proto se tím taky vůbec zabývá, jinak by to smetli ze stolu... ;-)

+2/−1
26.8.2016 15:58

M18i67c83h42a61l 78T36o72m69á77n57e63k 9127369846

ja se klidne vsadim ze to nebude tak horke jak rikate, ze kdyz se ten server rozjede , bude placeny , tak dopadne jak soucasne datadisky, pri spusteni tak bude dost lidi a do par mesicu to prestavne vetsinu bavit a skoro nikdo to nebude hrat jen u vnily tehc lidi co skonci bude jeste vic a tech vasich freckaru jich ale bude minimum, vetsina to budou jen hraci co si to z nostalgie budou chtit zkusti

+1/−1
26.8.2016 20:13

M90a48r13t50i47n 11P22o98s14p85í92š22i59l 1771356934120

Souhlasím s tím, co zde píše p. Svoboda. Pane Tománku, já WoW-ko objevil asi před 3-mi lety, kdy jsem si s partou kamarádů vyzkoušel na freeserveru zahrát Cataclysm, pak jsem se už sám vydal na WoTLK, kde se mi líbilo více, vyšší obtížnost mechanik, nezničený svět apod. Skoro rok jsem pak strávil na ofiku ve WoD, který jsem ale nakonec opustil, neb jsem se tam se svojí stovkou nudil a "rychloexpení" dalších postav mě ani zdaleka nebavilo tak jako na těch předchozích datadiscích na"pirátských" serverech. No a po aféře Nostalrius jsem si našel vanilla server, ložnul si postavu a konečně si užívám přesně tu zábavu, kterou jsem od hry stále očekával, věděl že na ní potenciál má, ale pořád na ní ne a ne dosáhnout. Je to přesně o tom, o čem píše p. Svoboda. Jediné co mi vadí je PVP v otevřeném světě, to jediné mi značně ubírá chuti do hraní, čili pokud se Blizzard konečně vzmuží a spustí vanilla servery, já do toho rozhodně jdu, pochopitelně na PVE realmu :-)

+1/0
27.9.2016 12:28

T67o41m53á61š 29B43a15y93e31r 1444271204761

Po šesti letech hraní jsem teď už asi tři roky mimo. Nedávno jsem měl možnost si chvíli zahrát a byl jsem nepoužitelný. Úplně jiné spelly, jiné talenty, jiné všechno. Připadal jsem si jako naprostý nováček.

+7/0
24.8.2016 12:53

P94e84t75r 70J83a93r73o88š 2254681945687

Njn. Kdo chvili stal, stoji opodal. Parba a flink si zadaji celeho cloveka. :)))

+2/0
25.8.2016 2:25
Foto

J78a55k68u65b 75R93a43i82d55a 5948696819324

Zůstávám věrný svému Undead Warriorovi. Je super, že mu datadisk vychází docela vstříc z hlediska lore: Sylvanas, vrykulové, Stormheim atd. Tahle část mě nadchla nejvíc: nostalgie po Wrath of the Lich King. Jinak Survival Huntera jsem zkusil asi do třicítky a přišel mi právě hodně silný (ačkoliv nevím, jak je to na vyšších levelech). V DPS (za použití heirloomek) mi přišel v dungu prakticky neporazitelný.

0/0
24.8.2016 11:05

Z70d14e96n56ě26k 65K94r87a37u89s 9186460872920

kolem 50 uz ej na tom +- stejne jak ostatni kazda klasa ma jiny prepocty spellu takze treba u combat(outlaw) roguny jak je 15 talent co mahrazuje zakladni utok tak oneshotuje vsechno co potkas do 30 levleu pomalu, ale na max lvlu je nanic, protoze sice ma pocatecni vysoky cislo ale ma mohem nizsi skalovani nez zakladni utok

0/0
25.8.2016 19:26

P41e30t22r 52A72n57d91r50ý86s46e38k 5543502833363

Pěkné, ale do tohoto datadisku nejdu už ani ze zvědavosti. Za ty prachy už to prostě nestojí...

+5/−1
24.8.2016 10:37

Z31d98e24n92ě48k 22K88r75a42u98s 9136100802510

tenhle datadisk snad bude i zabavnej uz jen kvuli skalovani lvlu monster s vasim aktualnim lvlem tak i nahodne generovany world questy, podle me vzali z diabla 3 to nejlepsi a spravne to i implementovaly a to i vcetne greater riftu

0/0
25.8.2016 19:28

P64e60t28r 86A10n12d61r42ý52s96e33k 5393302273603

To je možné. Každopádně já se k Wow dostal těsně před vydáním TBC a vydržel jsem až do Cata, kde jsem to zabalil asi po dvou měsících. Každý další datadisk jsem se vracel aspoň ze zvědavosti. Podle mého se to ale i přes zajímavé novinky celkově sune k horšímu a úplně nesmyslně zjednodušuje, takže už nemám chuť to ani zkoušet. No a druhá věc je pak obchodní model. Teď už nemám tolik volného času jako dřív a cpát Blizzardu prachy do chřtánu za něco, k čemu se měsíčně dostanu maximálně na několik málo hodin, to se mi teda opravdu nechce ;-)

+1/−1
26.8.2016 8:15

Z28d70e25n21ě60k 16K90r93a53u49s 9806510542790

JJ s tim placenim souhlasim ne kazdej na to ma cas, jinak blizzard sem tam posila kdyz vyjde novej datadisk neaktivnim hracum tyden zdarma na otestovani.Cata me osobne taky nijak moc nebralo ale zase sem si to vynahradil pandama ktery byly asi to nejlepsi co blizazrd udelal co se tyce kontentu sice tu bylo 14 mesicu soo ale to bylo od wotlk v kazdym datadisku

0/0
26.8.2016 23:08

P52e69t57r 21J98a31r84o19š 2674491815737