Diskuse k článku

RECENZE: Oslíčku, otřes se. Walking Dead: Michonne začíná rozpačitě

Třídílná videoherní odbočka od hlavní linie Walking Dead vysvětluje absenci hrdinky Michonne v komiksech od čísla 126 do čísla 139. V podání studia Telltale Games je to opět filmový zážitek, po dohrání první kapitoly jsem však rozpačitý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i82c23h82a86l 44V98e29r40n90e26r 8377736417624

Hry od Telltale Games jsou čím dál "stejnější". Což ve výsledku znamená propad, protože prvotní okouzlení hráčů nezvyklým filmovým a emocemi nabitým vyprávěním už pominulo a nakouknutí za kulisy scénářů odhalilo, jak jsou slibované "osudové" volby plytké. Chtělo by to nabídnout něco víc - přinést trochu víc hraní místo interaktivního filmu s quick time eventy, zlepšit engine nebo dát volbám hráče skutečný význam. A to říkám jako fanda děl Telltale Games, zvlášť prvního Walking Dead a Wolf Among Us.

+1/0
24.2.2016 19:00

P60e70t13r 92L91i80n78h32a32r73t 2488834864843

Mě osobně by nevadilo, že rozhodování v určitých situacích pak ve finále stejně vyústí do jednoho. Ono u adventur, které jsou postavené na příběhu, je stejně potřeba se co nejdéle držet určité zásadní linie. Ale variabilnost může být alespoň v tom, kolik postav přežije, jakým způsobem mezi sebou některé postavy komunikují apod. Nový díl Michonne jsem ještě nehrál, nemám rád epizodický formát a tak se do tohoto díla pustím, až budou hotové všechny tři díly. Ale ještě výraznější úbytek adventuření a naopak více akce není to, co bych si přál...

+1/0
24.2.2016 16:41

Najdete na iDNES.cz