- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Páni, 50%? Jak by řekl Holly z Červeného trpaslíka "to je málo i na sklenici vody"
Já hru dohrál za 28 hodin (musím vždycky všechno pořádně prolézt...) a bavila mě teda mega.
Takové barevnější a lehčí Dark Souls. Ale mi to vyhovovalo. (Už nemám tolik času umírat jako kdysi ) Kombinace fantasy a scifi, zajímavé zasazení, poutavý příběh, zapamatovatelné postavy. Všechno dobrý.
Lokace a vizuál jsou nádherný. Pravda animace obličejů váznou, ale jinak pastva pro oči.
Pár nedostatků to mělo, to jo. Ale nic hroznýho a hodně toho určo ještě opraví. Když pomyslím jak jsou všechny AAA hry v den vydání nehratelný, tak Oricru jako AA hra rozhodně nadprůměr.
Větvení příběhu je velmi dobře zvládnuto. Mám rozehráno za druhou stranu konfliktu a je to úplně jiná hra.
A taky bych nebagatelizoval gaučový coop. S bráchem a pivkem jsme dohráli kde co a je to vždycky královská zábava. A například takový A Way Out měl hned dva bugy, kvůli kterým nešlo hrát dál. To v Oricru jsem narazil jen na kosmetické nedostatky.
No, autor dostal očividně hru za "úkol", párkrát se utopil v kaluži a nechytlo ho to. Možná jsem zrovna cílovka, ale za mě super.
Co mate s tim fast travel? Ja ted hraju Oblivion a vsude beham pesky. Cestou nachazim tuny mist, dungeonu, sbiram kytky na alchemy... Stejne tak WoW bylo lepsi, kdyz se v originalu chodilo pesky.
Svet by se mel prozkoumat, ne proklikat.
Do určité míry určitě, ale pokud má člověk omezené množství času a nechce trávit 6 měsíců ve hře, tak je fast travel v dnešní době akutní must have. Lidé, kteří ten čas nebo chuť walkovat mají ho jednoduše nemusí využívat, ale jeho absence je v dnešní době naprosto kardinální chyba.
Autor hře vytýká absenci fíčur, které jsou dostupné v jiném žánru. Třeba Dragon Age Inquisition - možnost změny jména, vzhledu, fast travel.
Tahle má inspiraci jinde - Gothic = hrdina je daný, včetně jména; v Dark Souls fast travel taky není, herní svět je docela propojený a není tak velký, aby to vadilo.
Hru bych posuzoval spíše z pohledu indie hry jako Risen nebo Elex. Má skvěle propracovaný systém rozhodnutí, která mají vliv na průchod hrou (jako v sérii Witcher) a dialogy. Je to lehčí souls-like, takže může zaujmout i méně zdatné hráče než třeba Thymesia nebo Steelrising. A vypadá skvěle, což u indie her není pravidlem.
Pro mě je rozhodně příjemným překvapením a zařazuji ji mezi nejlepší letošní AA tituly po boku Elex 2.
Hru jsem zkusil a dost vadí, že není mapa a i úkoly občas jsou nejednoznačné a člověk musí hledat. Co mě nejvíce štve je absence ručního normálního ukládání hry, rád bych uložil hru a zkusil jinou cestu či zopakovat neúspěšnou akci (či vybrat jinou volbu). Absolutně nesnáším hry kde je jenom autosave a save, který se přepisuje když nějak rozhodnete a nemáte šanci se vrátit a zkusit jiné rozhodnutí. Jedině sám otrocky ručně jinam zkopírovat save před nějakým rozhodnutím. Byl jsem hodně vděčný za češtinu, ale dokud nedají mapu nebo alespoň minimálně možnost normálně hru manuálně uložit do více slotů, tak hru nekoupím. Díky jednomu omylem jinak vybraného rozhodnutí jsem zkazil hru a ta se vydala jiným směrem než jsem chtěl, tu hru jsem pak přestal hrát a smazal jsem jí.
Představa že by Risen či Gothic měl takový zmršený save, tak by ty hry nebyli moc hratelné a bylo by to neskutečně otravné jako u Orica. Proč nedají možnost aby si člověk sám vybral zda bude normální save či autosave pro macochisty. Nevím proč je to smutný trend dneska u her cpát jim jen autosave a nemožnost normálně ukládat, podle mě to dělají schválně aby natáhli uměle délku hry nebo já nevím....
Na začátku se píše, že se dozvím o kouzelném opasku, s kterým nemůžu zemřít. Ten mám nebo ho ve hře hledám?
Tak z logiky věci máte. Proto se po smrti vracíte do hry ;)
České DS? Podpořím a koupím, snad chyby doladí.
Dik, zkusim to jen ze zvedavosti, az to bude za rok zdarma na Epicu