- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ahoj, chtěl by někdo psát recenze? Nebo nějaké jiné články? Mám web pro Wii a chtěl bych ho rozjet ve velkém, tak hledám autory. Pokud byste měli zájem tak napište třeba na mail libor.bibo (zavinac) gmail.com Díky
Jeste bych rad ke vsem tem pripominkam dodal, ze se doba meni a z lidi se stavaji pracujici masiny. Tim chci rict, ze ne jenom kvuli ekonomicke krizi ale take kvuli tomu, ze firmy chteji nahrabat vic penez. Predhanejji se jedna pred druhou, a proto chteji usetrit co nejvice penez na vyvoji. The conduit byl ve vyvoji asi 15 mesicu a nebyl udelan na zadnem predrazenem hernim enginu, ale na firemne udelanem 10 let starem. Zaroven nebyl udelan pro ps3 nebo 360, proto ho nemuzete s nimi srovnavat. Dalsi vec je, ze publisher tlaci na vyrobce cim dal vic kvuli penezum, ale zaroven se vyrobce snazi vyzdimat se stareho enginu co nejvice. Na hre pracovalo zhruba 30 artistu a mezi nimi prichazeli a odchazeli contract lidi. Ja jsem treba prisel do firmy a prvni objekt co jsem dostal udelat byla helikoptera u bileho domu, pak auta v ulicich a nakonec ty pojizdne tunely do letadel. Ve firme se dela asi 8 her najednou a milestone je kazde 2 mesice, do te doby musite udelat tolik prace, ze si pripadate jako robocop. A jak vsichni vite, to co ma byt rychle ne vzdycky dopadne dobre. Ale publisher je radsi kdyz usetri penize, nez aby je investoval do lepsi grafiky a propracovanejsiho pribehu. Je to par tydnu co firma koupila Infernal engine, takze veskere dalsi hry od nas budou uz na ps3 a 360 s novou technologii. Pokud ale publisher prijde s verzi na wii, ps2 a psp, bude se pouzivat opet ten stary :o) Na druhou stranu, kdyby The Conduit dostal o rok vice, vypadalo by to zase jinak :o) Pri porovnani her se musi brat v potaz hodne veci o kterych bezny hrac vubec nevi.
On o nich nejen nevi bezny hrac, ale ani bezny novinar. A to z prosteho duvodu, ze je to nezajima. Muzou si totiz doprat ten luxus a srovnavat jen to, co dostanou na stribrnem podnose, bez ohledu na to, na co tlaci publisher...
Trochu se mi nelíbí výraz "ASE se tak hodí téměř pořád". Za celou hru jsem ho použil všehovšudy cca čtyřikrát.
A pět chválu na něco tak šeredného, jako je grafika Conduitu, snad nemyslel autor vážně.
Jinak souhlasím se šestkou. Oproti vysokým očekáváním rozhodně zklamání.
To bych chtěl vidět, která FPS dneska nemá stupidní příběh. Snad Halo 3, Half-life 2. Jinak mě nic nenapadá.
Jak je na tom grafika ve srovnani treba s Killzone? Ted to neberte jako buzeraci z rad Sonyboyz mam na mysli prvni dil pro PS2. Diky.