Diskuse k článku

Příběh barda po třiceti letech. Recenze The Bard's Tale IV

Říká se, že hudba je nejlepší lék. Ve světě The Bard's Tale je také nejmocnější silou. The Bard's Tale IV je návrat do starých herních časů v dobrém slova smyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T17o23m74á47š 36K23o74z31l92í18k 4832331781698

Huh, Skara Brae? Čistě náhodně? Nebo je zde nějaká spojitost s městem / univerzem starých dobrých Ultim? Či nějaký odkaz na opravdové, skotské Skara Brae?

0/0
15.10.2018 11:39

M62a89r82t41i97n 12P55o26c36h84m65a55n 6148849952

Mix RPG a dungeonu bez hromady kecu a zbytecne komplikovane tvorby postavy? Sem s tim ;-)

+2/0
14.10.2018 12:16

J16a60k50u22b 98B44o57h65o35n10ě16k 8925366319157

Nechci být šťourá, ale to "RP" znamená role playing, tedy hraní nějaké role a to jde bez dialogů docela špatně, to pak člověk hraje roli němého bušiče :-)

+3/0
15.10.2018 12:02

R39o72s17t85i41s74l19a29v 97J11a94n90d86a 5889819796180

Tenhle newspeak myslím definitivně zavedlo první diablo. Od té doby RPG = možnost vylepšovat postavu. Dovedeno do důsledků je i řada závodních arkád s vylepšováním aut RPG, ale tak daleko se to ještě nedovedlo :)

0/0
15.10.2018 15:05

T89o34m86á57š 43D21u78š34e15j34o56v40s91k18ý 3297943307550

Až na ty bugy je to moc dobrá hra. Nevím, proč každému vadí nějaký systém ukládání, který je rozdílný od "ulož hned - nahraj hned". Pak člověk ztratí pud sebezáchovy a je mu jedno jestli souboj přežije nebo ne. :-/

Takhle si alespoň uvědomí, že když prohraje - bude muset kus zpátky.

Resident Evil se svými psacími stroji taky nebyl k hráči "ukládáním" moc přívětivý a jak to zvedlo napětí a adrenalin. ;-)

(Mimochodem, ukládacích míst je tam spousty. Nemusíte každé vyměnit za zkušenosti. :-))

+4/0
14.10.2018 6:55

M91i47r28o53s31l95a40v 51S21t13a53s70t76n53y 7304973136111

Tak nevím, ale Resident Evil byl primárně konzolová hra, kde nějaká obdoba checkpointů prostě existovala vždycky. Navíc je při ukládání rozdíl mezi RPG a survival hororem.

0/0
14.10.2018 10:25

T44o56m 95S61l38a60d35e50k 8626888160918

Hry obecně, ale takovéhle dungeony obzvlášť, jsou série problémů položených před hráče. Řešit problémy je zábavné, ale znovu procházet již vyřešené zábava není, je to nuda. Napětí které zmiňuješ pak pochází z obavy, že člověk bude muset opakovat pasáž, kterou už jednou úspěšně prošel. To podle mě není zrovna zábavná motivace a pokud to není vyloženě součástí celého designu jako u Souls nebo Roguelike, přijde mi lepší možnost uložit si aktuální stav kdekoliv.

+4/0
14.10.2018 16:25

T75o95m65á43š 88D42u88š45e13j89o27v90s98k74ý 3807443567130

Po dořešení puzzlů tam samozřejmě ukládací obelisk je, jde o to, že nemůžeš ukládat za každým rohem a i souboje pak prožíváš jinak (pokud si třeba uložení vyměnil za zkušenosti) a vyměnil tím pocit bezpečí za výhodu v dalším hraní.

0/0
15.10.2018 10:56

Najdete na iDNES.cz