Diskuse

Tenchu: Wrath of Heaven

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal Jonáš

24. 4. 2003 11:32
Grafika
Hmm, na Primal to asi určitě nemá, ale rozhodně grafika udělala pokrok největší od minulých dílů. V ostatním se skoro nezměnila. Zubaté mi to moc nepřipadá a ten bambus les je nádherně zpracovaný. Tak pěkně udělaná krajina se zas tak často nevidí.
0 0
možnosti

Martin Doule

19. 6. 2003 11:27
Ze se zrovna hadate o grafiku.. Hra vypada hezky a je velmi dobre hratelna.. Co me s kamaradem potesilo nejvice byly nektere multiplayerove mise - hlavne mise kde musite zlikvidovat vsechny nepratele v hradu aniz by vas spatrili.. docela tezky orisek ;)
0 0
možnosti

Petr Poláček

22. 4. 2003 10:40
Podle mě grafika patří k těm lepším na PS2.Hudba je naprosto skvělá (i v menu),zvuky taky.Po dlouhý době pořádná masáž katanou.
0 0
možnosti

Michal Jonáš

16. 4. 2003 10:56
Ještě poznámka
Opravdu škoda, že zde nezůstal praktický tutoriál v podobě samostatné úrovně z jedničky, kdey by se daly pilovat nová komba a pohyby. Popis s krátkým videem působí chabě. Ještě k hudbě. Jak bylo řečeno je perfektní a stylová, nicméně se mi v jedničce poslouchala malinko lépe.
0 0
možnosti

Michal Jonáš

16. 4. 2003 10:50
Názor
Dohrál jsem dnes v noci kompletně Rikimarua, dnes hru totiž musím vrátit půjčiteli a jsem s ní "docela " spokojen. Pravda je, že od minulých dílů prakticky kromě nových komb za tiché vraždy nic nového nenabízí. Ale co se grafiky týče mám na věc jiný názor: je krásně detailní a velmi ostrá i plná života. Určitě ne průměrná. Všimli jste si hned zkraje hry v prologu před vodopádem lezoucího potemníka na stromě? Tráva se pěkně houpe, listí padá, tu světluška zasvítí (hlavně v dolech) a narazil jsem také na funkční bzučivé vosí či včelí hnízdo. Hlavně bych vyzdvihl světelné efekty: voda, oheň a pochodně jsou perfektní. Slintal jsem doslova právě v dolech (jeskyni) které světélkují množstvím jemných barev, ale provedení bambusového lesa s padajícím sněhem a křupáním prašanu pod nahama je úžasné. Dle mě nejhezčí úroveň. Právě ve filmech, kdy se kamera přiblíží jde poznat detailnost provedení, vše je ostré a výrazné. I když je úrovní jen devět, dobré je, že každá postava má zcela jiný příběh, který se na konci spojí. Ale jsou tu ještě skryté bonusové. Nejvíc mě taky štvala kamera, která se musí stále korigovat. Jinak není vidět to co má. AI je pravda, taky skoro nulová. Stráže jsou dost tupí. Jeden příklad za všechny: Když přijdete po cestě před propast, která se dá přeskočit normálně či pomocí háku a na druhé straně stojí stráž, stačí chvilku posečkat, ona se otočí a s rykem se bezhlavě požene na Vás a...no samozřejmě spadne do jámy a zhebne tydýt! Nejvíc jsem se zapotil při boji na hřbitově s čertíky pllivajícími oheň, jinak skvěle naanimovanými. To nešlo skoro udělat, přiznám se že mě pomohl cheat. :-) Osobně bych jí víc nedal, snad max. 75% za grafiku, efekty a animace (ale to by měl být na PS2 standard že?) jinak podle mě prakticky stejná jako první Tenchu, ale lepší než dvojka. Až ji zlevní, nebu bude bazarová určitě si ji koupím a dohraju zbylé dvě postavy. Skoro 1800,- je na ni trošku moc. :-(
0 0
možnosti

Pete Smith

17. 4. 2003 13:53
Re: Názor
Je to věc osobního názoru; ale jestli chceš vidět, jak má vypadat detailní grafika, tak se číhni třeba na Primal. Tenchu 2 místy až nepříjemně zubaté a Tebou zmiňované světelné efekty můžeš vidět dnes v každé průměrnější hře na PS2. Nemluvě o malém počtu polygonů na postavách enemies a o prolínání se postav s objekty. PS2 si zaslouží rozhodně lepší zpracování...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 1

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...