Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a29t22t90e73o 21K55o51u18n28o49v33s75k11y 1730801858703

Svůj první počítač jsem dostal, když mi bylo asi šest, nebo sedm a první hry, co jsem měl byly Doom, Duke Nukem, AoE a Dune. Pamatuju si, že vždycky, když jsem v Doomovi sebral nějakou kartu a všechno zhaslo a vyrojily se všechny ty zrůdy, tak jsem vždycky nejdřív zmáčkl Esc a chvíli se díval z okna na ruch na ulici, abych se ujistil, že jsem tady a ne ve hře a pak jsem stejně použil cheaty, takový strach jsem tenkrát měl...:-) Nostalgie...jdu stahovat a tentokráte to snad projdu bez pauz a cheatů :-)

+7/0
doporučit
9.6.2019 9:16

A78n67t55o12n15í41n 72Ž14o28h32a 2565440618386

Upřímně, myslím si, že tohle je důkaz, jak silná může nostalgie být. Kdyby toto nebylo propagováno jako dílo od autora původního dooma. zapadlo by to jako propadák. Ani se mi nechce věřit, že to opravdu dělal on. Je tam totiž tolik amaterských chyb v level designu, aý by člověk plakal. Uznat se musí, že místy to vypadalo hezky, ale hratelnost byla totálně mimo a je to nevyvážené. Na internetu je tisíce lepších modu než tohle a dost lituju lidi, co si to pořídili v té placené limitované edici.

+4/−1
doporučit
9.6.2019 11:04

F13i47l64i66p 78T70ř20e52b74a 6403300858456

Hehe, moc pěkný úvod recenze ;-D

Hned na začátek si ale dovolím nesouhlasit. Na Doomu jsem vyrůstal*, a hraju ho dodnes. (Rozumně) filtrované textury mě netrápí, bez poloprůhledných efektů a bloomu bych se klidně obešel. V kvalitě osvětlení upřímně nevidím takový rozdíl, aby ospravedlňoval ten hate na obou stranách. Když si ale mám vybrat mezi mouse lookem a originálním Doom autoaimem, VŽDYCKY VYHRAJE MOUSE LOOK.

Tak.

Sigil ... je super. Thy flesh consumed je divná epizoda, a moc mi do původního Doomu nezapadla, spíš mi připomíná něco z Plutonia experimentu. Sigil je čistokrevný Doom, je to víc Doom, než Doom II, který vyšel o 24 let blíž původní hře. A je to taky to nejlepší a nejhorší z Johna Romera. Na každém kroku se budete bát, odkud se na vás připlíží další kakodémon, každé dveře budete otevírat s plazmou v ruce, budete hledat cestičky a spínače (to možná až moc) za každý roh budete nakukovat v očekávání olověné přeháňky. A budete dvakrát přemýšlet, jestli si můžete dovolit toho, nebo onoho démona sejmout, nebo radši ušetřit munici a nechat si ho na později. Pravý opak klasických slaughtermap.

Soundtrack ... jen velmi vyjímečně si nechávám originální hudbu zapnutou, tahle ale za těch 666 centů rozhodně stojí.

Jediná výtka, kterou bych měl, je, že v některých levelech není nic vidět. Jistě, dá se přidat gamma, jenže pak už to zase není ono. Tma je tady součástí level designu a funguje. Ale místy je jí prostě moc. :-/

*přísahám, že jsem napoprve napsal "vyroostal" ;-D

+3/0
doporučit
10.6.2019 11:49

J66a42n 59P29e51s52l 7161160914171

Nevím proč, 3D hry normálně hraju, ale z enginu Dooma jsem měl vždycky kinetózu. Tady na mě jde už z fotek, bude to tedy asi ta pravá retro kvalita :-)

+3/0
doporučit
9.6.2019 8:06

F12i24l80i28p 68T91ř33e94b73a 6653210308376

Si představte ten tutoriál.

Zmáčkněte WASD pro pohyb.

Zmáčněte mezerník pro respawn.

Myší miřte, Klikejte pro střelbu.

Zmáčkněte mezerník pro respawn.

Útoky nepřátel způsobují poškození, snažte se jim vyhnout.

Zmáčkněte mezerník pro respawn.

Pokud vás nepřátelé obklíčí, jste v háji. Tak počkat...

Zmáčkněte mezerník pro respawn...

+1/0
doporučit
10.6.2019 11:17

T45o16m11á24š 60J36a92n25í81r28e94k 5156706681138

"Dnešní hry nejsou lepší ani horší, jsou prostě jiné." .... s tim se da souhlasit, ale je treba jednim dechem dodat, ze dobrych 15 let nevysla ani jedna FPS hra .... co si pamatuju, tak posledni FPS byl snad doom3 ..... doom4 sice mozna neni uplne hrozny, ale s FPS bych ho uz moc nesrovnaval ..... co treba provedlu dukovi, za to by mely nekomu uhnit pracky a vsechny dnesni radobyFPS hry jsou jen odpad. FPS v hernim kontextu je First Person Shooter, ne Frames Per Second ..... bohuzel se dnesni vyvojari nejak spletli, protoze se shooterem nemaji nejake detske hry jako call of duty, wolfenstein atd nic spolecneho ..... jako aby clovek mel dve zbrane, chodil koridorem, nulova atmosfera, nekonecne zdravi ...... pro to si clovek oci u pocitace nenici:o) Pamatujete na blooda? Ta atmosfera? Ty myltiplayer levely? Takove hry se uz dve dekady nedelaji .....

+1/−2
doporučit
9.6.2019 23:23