Diskuze

RECENZE: Otec Ultimy zklamal. Garriotův Shroud of the Avatar je debakl

Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues by pravděpodobně téměř každý přešel s mávnutím ruky, na první pohled nijak nezaujme. Jenže to by za hrou nesměl stát samotný Lord British - Richard Garriott, tvůrce světa Ultimy a možná té nejkultovnější MMORPG, která kdy vznikla, Ultimy Online.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

"vizuální standard" se píše s D na konci, prosím...

1 0
možnosti
JB

Magie zajímavější na hraní než boje na blízko? Tak to se moc často nestává (vlastně mě ani nenapadá hra, kde bych nehrál radši za nějakou verzi válečníka než kouzelníka).

Jinak MMORPG problém je v tom, že se hrají až moc podobně a vyžadují velkou investici času, takže když vyjde něco nového, lidi to chvíli zkusí, ale když je pak přepadne touha po grindu, tak zase skočí do toho světa, do kterého nejvíc investovali. A tím světem je prakticky vždycky WoW (u mě zase LotrO)

0 0
možnosti
TDT

První západní MMORPG po 4 letech a takové zklamání. Snad se bude Crowfallu, Ashes of Creation nebo Pantheon: Rise of Fallen dařit lépe.

Stojaté vody mmorpg dlouho nic nerozčeřilo a už by to chtělo po těch letech stagnace něco pořádného.

1 0
možnosti
JS

kde se o takových plánovaných projektech dá dočíst, nevíte?

0 0
možnosti
JN

J58a70k76u54b 96N65o29v68á34k

22. 4. 2018 10:34

Je velká škoda, že nedokázali naplno využít potenciál námětu UO.

Kdyby se někomu povedlo dát ten samý systém, který používala UO, do nové grafiky, tak je o králi MMORPG na několik let dopředu jasno :) ;-DR^

2 0
možnosti
VO

V97i46t 54O64t36a20h14a87l

22. 4. 2018 11:02

V tom se bohužel mýlíte. Dnešní generace jakmile se to nehraje "jako wow", tak je to špatný. A UO se prostě hrála zcela jinak než WOW.

MMORPG komunita je dnes po 15 letech jinde. Své fandy z řad veteránů by si určitě našla, nicméně byla by stále spíše okrajovou MMORPG.

8 0
možnosti