- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"vizuální standard" se píše s D na konci, prosím...
Magie zajímavější na hraní než boje na blízko? Tak to se moc často nestává (vlastně mě ani nenapadá hra, kde bych nehrál radši za nějakou verzi válečníka než kouzelníka).
Jinak MMORPG problém je v tom, že se hrají až moc podobně a vyžadují velkou investici času, takže když vyjde něco nového, lidi to chvíli zkusí, ale když je pak přepadne touha po grindu, tak zase skočí do toho světa, do kterého nejvíc investovali. A tím světem je prakticky vždycky WoW (u mě zase LotrO)
První západní MMORPG po 4 letech a takové zklamání. Snad se bude Crowfallu, Ashes of Creation nebo Pantheon: Rise of Fallen dařit lépe.
Stojaté vody mmorpg dlouho nic nerozčeřilo a už by to chtělo po těch letech stagnace něco pořádného.
kde se o takových plánovaných projektech dá dočíst, nevíte?
Je velká škoda, že nedokázali naplno využít potenciál námětu UO.
Kdyby se někomu povedlo dát ten samý systém, který používala UO, do nové grafiky, tak je o králi MMORPG na několik let dopředu jasno :)
V tom se bohužel mýlíte. Dnešní generace jakmile se to nehraje "jako wow", tak je to špatný. A UO se prostě hrála zcela jinak než WOW.
MMORPG komunita je dnes po 15 letech jinde. Své fandy z řad veteránů by si určitě našla, nicméně byla by stále spíše okrajovou MMORPG.