M90a22r62i17a57n 92B86e33n40č44a69t 4118661625214

Děkuji. Konečně objektivní recenze a žádných 100%...

+9/−1
doporučit
8.4.2019 2:41

V82á31c43l39a21v 26B75e59r24a59n 2642767455560

Hru jsem napoprvé zcela frustrovaný zahodil. Po dvou dnech se k ní vrátil. Hra vyžaduje vlastnosti samuraje - trpělivost, rychlé reflexy, strategický přístup, rozvaha. Za mně 95 %. Další masterpiece od From Software.

+6/0
doporučit
8.4.2019 6:56

Z55d48e53n41ě12k 29F69i76b56i60c28h 4937769784320

Přiznám, že jsem hru taky zatím odložil kvůli vysoké obtížnosti a vrátil se k Division 2. Ale já se vrátím a se mnou přijde Dragonrot !

+4/0
doporučit
8.4.2019 9:48

J85a92n 26Š72o20l93c 1922520227824

Za sebe můžu říct, že ze Sekira rozhodně nejsem tak nadšený jako většina recenzentů. Pominu teď obtížnost - to je kategorie sama pro sebe. Absolutně nesouhlasím s tím, že se vývojáři rozhodli ze hry odstranit širší variabilitu zbraní a zbrojí, kterou nahradili pro mě úplně absurdní protetickou ninja rukou......ano chápu, originalita je potřeba a ano chápu v dnešní době je moderní crafting, tak ho tam prostě natlačíme (systém upgradů prot. ruky)......Ale řekl bych že někdy je prostě přílišná originalita na škodu. Kdyby autoři místo super ninja protézy raději vsadili na pestrou paletu zbraní a zbrojí (mimochodem staré Japonsko k tomu přímo vybízí) udělali by líp. Věřím že i kouzla by se do hry dala implementovat a mohlo by to mít taky svůj východní šmrnc. Jinak hra buduje skvělou atmosféru a prostředí starého Japonska s trochou (větší trochou) tamější mystiky je prostě skvělé, souboje....taky skvělé, jak se píše v recenzi...jsou daleko osobnější a už to není jen změť kotrmelců sem a tam..........ale. Nemůžu se ubránit dojmu, že autoři nevyužili celý potenciál. a udělali by líp kdyby se nesnažili tak křečovitě o originalitu a o odlišnost od Dark souls.

+3/0
doporučit
8.4.2019 12:27

M22i24l62a47n 57Š91e26l51i75g83a 7941254683633

Hra ma k samurajskemu trenazeru velmi daleko, uz jen z toho duvodu, ze hlavni postavou je shniboi (ninja), coz je de facto presny opak samuraje, infiltrace, vrazdy, zadne cestne souboje, ale dirty fighting. Ciste ke hre - bohuzel jsem do ni nejak neproniknul ani po patnacti hodinach, souboje s (mini)bossy jsou pro me vysokorychlostni QTE, ktere vubec nedavam a nakonec jsem se radsi pustil do Dark Souls 2 (ktera je na me po DS3 a Bloodborne az moc "pomala", ale zvyka se na to lip)... Sekiro jeste urcite casem sanci dam, ale zatim me to uplne neuchvatilo.

+1/0
doporučit
8.4.2019 15:46