Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P62a91v20e83l 22H31o37r89á43k 1779505668797

Hmm, možná tu budu znít jako "heretik", ale mě prostě naopak ta opěvovaná vizuální stránka dost neodvazuje.. Jsem hráč ze staré školy, hrát hry jsem začal během 90. let, a možná právě proto se nevezu na vlně takové té "retro sympatie".. Prostě a jednoduše, když chci hrát retro vypadající hru, prostě si zahraju starou hru (kterých mám hromadu - např. nedávno jsem si po několikáté jen tak pro radost znovu sjel MM6-8)..

Když si kupuji novou hru, chci, aby to vypadalo jako nová hra, aby to využilo současný hardware.. Samozřejmě mi nejde jen o pozlátko (a to mě často i od současných her odrazuje), ale prostě pamatuji si ty doby, kdy jsme si museli kupovat nový PC co dva roky, abychom vůbec utáhli nové hry, jak jsme byli nadšeni z každé nové technologie a těšili se, jak ty hry budou úžasně vypadat za pár let.. Kdyby mi tehdy někdo řekl, že v roce 2019 vyjde hra, která bude vlastně klonem tehdejších her, asi bych ho vysmál..

Jak říkám, samozřejmě grafika není všechno, ale právě když se řekne "retro hra", představoval bych si hru s dřívějším důrazem na herní kvalitu, ale současnou grafikou. Ne klon hry, kterou když budu chtít, tak si zahraju prostě a jednoduše v originálu..

+10/0
doporučit
11.5.2019 7:25

M59i77c76h62a14l 14C21h64a20l13u84p87a 6208820349563

Mne se ta grafika teda nelibi, moc hranaty. Driv to bylo kreslene jako 2D a vyhrali si s tim, dneska vsechno delaji 3D, ale z tech par polygonu to proste nebude ono. Tohle na me pusobi asi jako Alone in the dark, mozna to ma par ploch na objekt navic. Dneska holt v UI aplikaci a webu vladne sileny trend zjednodusovani a spousta lidi tomu veri a kopiruje to, ale casto to fakt nedopadne dobre. Treba u desitek je ten vzhled jeddn z duvodu, proc to pouzivat nechci.

+4/−3
doporučit
11.5.2019 10:29