Diskuze

Puzzle Quest: Galactrix - Dokonalá kombinace logické hry a RPG

Geniálně jednoduchá a velmi návyková logická záležitost. Druhý díl se přesunul do vesmíru.

Kudry

9. 4. 2009 3:01
Propadak

Jak byl prvni dil skvely, tak o tomto pokracovani se to rozhodne rict neda. Je hezke, ze to pana recenzenta velmi bavi, asi nevi co s volnym casem, jelikoz tohle neni logicka hra ani rpg, mozna jen naznakem. Hexove pole by nijak nevadilo, ale jakykoliv souboj je hra nahod, kdy vyberete jednu moznost a pak se jen modlite jake kameny prijdou a co za retezovou reakci zpusobi. S logikou ma tato hra spolecneho velmi malo a umela inteligence pocitace je naprosty vysmech. Souboje jsou vetsinou velmi lehke, nicmene nahoda nekdy dokaze udelat sve a tato je hra je temer pouze o nahode. O hackovacich mezihrach se radsi ani rozepisovat nebudu, je jich prilis a retezove reakce u nich jsou opravdu lahudka. Kdyz si k tomu pripoctu velikost mapy a zdlouhave cestovani po ni, omezeni questu na 4, chce se mi cca po tydnu intenzivniho hrani z teto hry zvracet.

0 0
možnosti

ufff...

9. 4. 2009 8:07
Re: Propadak

recenzent neví s volným časem,zato ty, kterýho hra absolutně nebaví, stráví intenzivnim hranim celej týden :-D

0 0
možnosti

Ludvik

6. 4. 2009 18:08
prvni odstavec

Po precteni prvni odstavce typu: "je to ma srdcovka", "omluvte projevy radosti". Clovek hned ztraci chut cist dal, ze to co se docte stejnak nebude objektivni. Acho jo...

0 0
možnosti

Wolfling

6. 4. 2009 8:56
Nesouhlasim

K dokonalosti ma hra daleko, naopak zasnu nad tim, jak moc se daly puvodne perfektni principy zkazit.

Komplexicita klesla - "kouzla" maji formu predmetu montovanych do lodi, predmety (ovlivnujici vlastnosti a schopnosti) nejsou, zajimani nepratel neni, lode se sice daji menit, ale stejne jako ostatni predmety se daji pouze najit, koupit nebo vyrobit.

Za fatalni prohresek proti zanru povazuju oslabeni vlivu spojeni ctyr resp. peti v rade (v puvodnim PQ s tim byla vzdy spojena nejaka vyhoda - wildcard (tady nejsou vubec), sestreleni celeho sloupce/radku atd.) a zretezeni - ty jsou tady dokonce casto na skodu, pri hackovani bran desive zdrzuji a cas bezi, pri shaneni rumoru zvysuji riziko prohry atd.

Pikantni je taky napad dat ziskani psioniky do sidequestu, takze jsem ho minul a prakticky celou hru odehral bez ni. Ne ze by to byl nejaky zazrak, pouze umoznuje vyhnout se soubojum. Ale v okamziku, kdy jsem mel uz lod, na kterou nemel prakticky nikdo sanci a stejne jsem musel bojovat, slo mi to hodne na nervy. Navic utikat se prakticky neda diky revolucne spatnemu ovladani lodi, ktera leti za kurzorem - ktery je pri priletu na miste, kde jste naposledy klikli a nez najdete vystupni branu, uz vas maji.

Celkovy dojem - koupil jsem, dohral jsem, velmi rychle a usilovne jsem zapomenul. Dal bych tomu tak 40%, ted hraju znovu puvodni PQ.

0 0
možnosti