- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, stejně jsem o víkendu nechtěl jít spát :)
Óóóóó, MUST HAVE záležitost Asi jsem si už odvykl, ale ty úrovně jsou pro mě takový divoký, špatně zapamatovatelný. V demu jsem nenašel možnost namapovat tlačítko na ROLL MODIFIER, pouze SLIDE, to je dost škoda. A taky ze zvyku z Descenta potřebuju nutně PITCH UP na šipkou dolů (jako v letadle), ale SLIDE UP musí jít přes šipku nahoru! To jestli nepude, tak nevím ....
31. Nějalý OpenGL port původního Descentu jsem hrál na podzim.
No už jsem to tady jednou psal, Descent byl geniální na svoji dobu. Ale rozhodně víc vzpomínám na Descent: Freespace 1 a 2, to jsou moje srdcovky co se scifi simulátorů týče, gameplay a příběh v té době naprosto bezkonkureční. Furt doufám že se něco takového podobného objeví v novém kabátku, ale na obzoru nic...
Kromě již zmíněné skutečné 3D mapy měl Descent ukládání jen po dokončení mapy ... takže umřít kousek od konce znamenalo, se zase probojovávat celou mapou. Hodně to zvyšovalo náročnost, hratelnost ... a hlavně představivost, protože jste si tu mapu fakt museli pamatovat. Nejsem si teď jist, ale myslím, že něco jako náhled na mapu tam snad ani nebylo. O to víc to cvičilo mozek :)
Descenta jsem miloval. Nez jsem si ho zahral na VR helme. Od te doby se mi udela soufl jen si na to vzpmenu ..
Tak. Někomu to dost vadilo, jinému ne. Ale byla to super hra.
A já si zas vzpomněl na Forsaken než Descent 樂
Descent byl docela peklo. Člověk vstal od PC a podivně "vlál" v prostoru
To jsem měl i s doomem, jak se to houpalo. Když to člověk hrál nějakou tu hodinu v kuse. :-)
Descenta mam porad na pc.. Akorat mam zafixovano, ze se mi tehdy podarilo nastavit ovladani dopredu/dozadu na tlacitka na mysi, to se mi ted nedari a ovladat pohyb klavesami je opruz :-(
My to hráli po síti na základce v informatice. Bylo to boží. Řežby v osmi, kde jsme neformálně tvořili týmy (třeba 3 na 5 apod.). Tohle asi musím mít.