Sobota 5. prosince 2020, svátek má Jitka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 5. prosince 2020 Jitka

Diskuse k článku

Nejslavnější astronaut konečně na počítačích - Perry Rhodan: Myth of the Illochim

Svět Perryho Rhodana je prakticky nevyčerpatelná studnice nápadů. Ve formě rodokapsových sešitů vychází již od roku 1961.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Palver

Alternativní recenze 3

SPOILER

A nejtragičtější je konec. Celou dobu se ženete za dvěma postavama. Jedna blábolí rádoby filosoficky ale žádné informace Vám nedá... a hlavní padouch pronese jedinou větu... Illochimy nakonec najdete, ale nic se o nich nedozvíte, protože prostě odletí, jak to dopadne s hlavními postavami je taky ve hvězdách, shledání s přítelkyní končí tak, že sní za celou hru ani nepromluvíte... takže když po dvou nicneříkajících větách na konci naskočily titulky, vzmohl jsem se jen na WTF?...

Adventury miluju od teenagerovských let a hrál jsem jich pěkných pár. Ale tahle prostě dobrá není. Postupem času se negičnosti zhrošují, hra vás honí pořád z jednoho konce levelu na druhý. Ve spojení s naprosto nezajímavými postavami a nicneříkajícím rozuzlením je to tragédie. Hezké pozadí, pěkně nakreslené postavy, sci-fi prostředí. To jediné za něco stojí.

Dávám 25% za grafiku. Fandové Rhodana si možná připočtou dalších 10-15%

0/0
14.9.2008 15:38

Palver

Alternativní recenze 2

Technická stránka to ovšem pohřbila dokonale. Existuje sice "scanner", který ukáže aktivní předměty na obrazovce i východy... ale nikdo vám neřekne, že neutální obrazovka se dá odscrolovat ještě o půl centimentru a najdete východ, o kterém se nedá tušit. Nejhorší jsou "skryté spínače"... přístroj, který poprvé prohlížíte nefunguje (bez bližšího vysvětlení). Začne zázračně fungovat až v okamžiku, kdy přeběhnete celý "level" a na něco se podíváte. Takže při nejlepší snaze se člověk nevyhne běhání z jednoho konce na druhý (což trvá dlouho, protože se obrazovky nedají přeskočit).

Osoby nejsou označeny jménem, takhže hledejte někoho v baru, když nad všemi jsou akorát bubliny. Hádanky nejsou konzistentní. Několikrát během hry musíte zadat kód. Dvakrát to funguje tak, že si ho přečtete a potom nacvakáte do přístroje. Potřetí to nejde.... přístroj totiž musít "použít" na věc s napsaným kódem... Některé hádanky nejsou vůbec logicky dovoditelé, a prostě to musíte zkusit.

0/0
14.9.2008 15:37

Palver

Alternativní recenze 1

Tak jsem právě dohrál tuhle hru. A protože jsem jí hrál a sháněl na základě téhle recenze, musím sem napsat.

Opravdu mám pocit, že jsem hrál jinou hru než recenzent. Začátek dobrý, to že chybí úvod do děje a seznámení s postavami jsem přičítal neznalosti literární předlohy. Bohužel v průběhu děje postavy zůstaly naprosto neplastické a kdyby ve hře nebyly, člověk by to skoro nepoznal. Děj nemá moc zvraty a nic nečekaného nepřináší. Logické hádanky jsou logické jen z části. Použít nástroj o kterém Rhodan tvrdí, že neví na co je na rozbitý přístroj o kterém neví co mu chybí (když takových věcí máte v inventáři několik) mi příjde pokus-omyl, nikoliv logika.

0/0
14.9.2008 15:35

POMOC

pomoc

mam taky problem pri rozhovoroch mi vobec neukazuje titulky je tam vzdicky len dake ?. a prve pismenko ale potom uz nic mohli bi ste my s tim pomoct?:-/

0/0
11.7.2008 22:50

proadventure

zdravím,

proadventure.wbs.cz pro všechny fanoušky adventure

0/0
24.6.2008 16:44

Biges

"Nejslavnější astronaut"???

No, já o této osobě slyším poprvé, když se řekne "kosmonaut" (což je správný český výraz), vybaví se mi zřejmě nejdřív Gagarin, pak Aldrin, Armstrong, Remek...

0/0
18.6.2008 20:54

vojta

Re:

americani pouzivaji vyraz astronaut a rusove kosmonaut, cesky  neni ani jedno

0/0
13.7.2008 0:01

blacky

zasek

cauky. mno  sme na zacatku, docela se mi to lidi, ale mam neuveritelnej zasek hned na zacatku. mam cisla mistnosti, ale nevim jakej kod na elergokonzoli pro jejich otevreni. Bionic mi neuci x-ray bryle, takze sem tam zaseklej a dal nevim co delat.

0/0
15.6.2008 15:23

Honza Srp

Re: zasek

Už je to nějakou dobu, ale myslim, že an tom energopanelu máš dvě čísla, který nemůžeš měnit a nad nima máš takový klikyháky, který v tý mimozemský řeči odpovídaj těm číslům. Takže ty musíš nastavit ty správný čísla + ty znaky, který odvodíš z těch vlevo. Promiň, napsal jsem to kostrbatě ale snad rozumíš... pokud ne, tak ti pošlu screenshot.

0/0
15.6.2008 16:10

blacky

Re: Re: zasek

jj diky, nasel sme to info na jednom nemeckym wEbu. Sem lama ale tohle by me nenapadlo. uz see dal diky.

0/0
16.6.2008 9:26

Honza Srp

Re: Re: Re: zasek

Neni zač... bude hůř :-)

0/0
16.6.2008 9:44

Zakky

:o Engin

... dynamicke stiny na predranderovanem povrchu :o .... to se moc casto nevidi..., stejne to musi mi prekryty jeste jednou pruhlednou texturou na ktere se vytvari stiny a urcuje vysku postavy (napr. aby pri chuzi do schodu doopravdy stoupal nahoru)...

0/0
15.6.2008 8:11

m4sk

Muj nazor

Hru jsem dohral uz pomerne davno.20 hodin je trosku moc...tech 10-12 je realistictejsich.

Jinak vyborna atmosfera,vyborny engine a zajimavy dej.Skoda, ze v CR neni svet Perryho Rhodana moc znam.Jedina vec , s kterou nesouhlasim, je "hra bez pixelhuntingu".

Tohle byla po dlouhe dobe hra , ve ktere jsem na pixelhuntingu vytuhl na vice mistech.

Je to zpusobene tim, ze po najeti mysi na predmet se nezobrazuje na co vlastne mirite a nekdy si proste myslite, ze mirite na neco uplne jine.Takze jsem par obrazovek stravil silenim klikanim na vsechno ( Priklad - voice modulator v muzeu).

0/0
14.6.2008 18:06

Earl

...

autoři si zjevně uvědomili, že dát hráči neomezenou volnost znamená exponenciálně zvýšit obtížnost

0/0
13.6.2008 14:05

Wodka

Angláni byli dycinky divní

Ale hra je super, i bez znalosti PR :) A ze chybí inovace - souhlasím s autorem, proč měnit to, co funguje? Občas je změna spíš k horšímu. A hra - krásná grafika, dobrý dabing (anglický) apod. Němci se opět vyznamenali.

0/0
13.6.2008 6:41

Jaro jsme zpackali, řídila to parta ambiciózních analytiků, bilancuje Balík

Premium Česko jarní vlnu epidemie koronaviru nezvládlo, lockdown byl zbytečně tvrdý a jeho následky pocítí lidé teprve v...

Drsná svědectví z českých „callcentráků“: trestání baseballkou, celý den bez WC

Premium Ponižování, výsměch i fyzické tresty. To vše zažili lidé v některých call centrech. Jedni vzpomínají na minimální čas...

TEST televizorů: Nevyznáte se v široké nabídce? Pomůže vám náš velký přehled

Premium Od 3 190 do 62 990 korun. Všechny zobrazovací technologie, všechny televizní operační systémy a jedenáct vybraných...