- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Samozřejmě za dva a půl roku za deset éček na Steamu se těším! Dřív a nikde jinde an náhodou
A proč? Kdyby Steam za ty dva roky nebyl, co uděláte?
Mno, jsem touhle sérií nepolíbený, tak váhám jestli zkusit nebo ne.
Že hry nebyli lepší? tak Když si dám crysis z roku 2007 a dnešní pubg tak je vidět jak grafika a fyzika destrukce prostředí byla taky uplně jinde.
Tak to rovnou můžete srovnávat i WoW a minecraft...
Tak když vidím ty HW nároky, tak to by ani ta roční exkluzivita u Epic nevadila, protože na nové GPU bych stejně ještě tak ten rok čekal
250 uzivatelu uz to hodnotilo? Dost dobrý, na to že to vychází zítra :D
Trochu jsem se bál HW požadavků, ale v podstatě na i5-6600K (4,5Ghz), GTX 1060 6G, 16GB RAM by mi to mělo běžet zhruba stejně jako vám těch +- 50fps?
Recenzent tam má úplně nesmyslně Ultra HD rozlišení, AF 16x a další zbytečné a škodlivé efekty. Dejte si normální grafiku a poběží to v pohodě.
Pěkná recenze, jen potřebu přirovnávat hru která nemá dokonalej příběh k HL2 úplně nechápu...
To proto, že nechápete, co z HL dělá jednu z nejlepších her všech dob. Neříkám, že by příběh HL byl špatný, naopak, ale není to to nejdůležitější.
Co dělá HL skvělým, je způsob, jakým je ten příběh podán. Žádné filmy, žádné velké cutscény. Prostě přijedete špinavým vlakem do špinavého města, kde na každém rohu stojí nadržený policajt s obuškem, a na obzoru se rýsuje Citadela. Nebo přijdete do práce, navlečete montérky, a zapříčiníte celou zápletky pro následující několik desítek hodin. Hra vám neukazuje šipkou na nejbližší checkpoint, neříká "teď zmáčkni X abys omráčil hlídku", a "teď zuřivě mlať do Y abys nezabil zajatce". Občas vás na výběr nedá, ale vždycky to v kontextu herního světa dává smysl a působí přirozeně.
Tam, kde je potřeba se řítit koridorem vás náznaky směřuje tam, kam potřebujete, přitom vám ale nebrání kdykoliv zastavit, vystoupit, a jít se podívat, co že to vývojáři schovali do tamté nenápadné ventilačky.
Naopak tam, kde je potřeba dobít základnu vám hra dá dostatek času se rozhlédnout, a sem tam přihodí nějaký ten jeřáb, nehlídaný sklep, výbošný sud, brouky nebo cirkulárku. Nic z toho ale využít nemusíte, a stejně dobře se to dá vyřešit brokovnicí.
Ve hře se střídají prostředí, od dystopických přes hororové po high-tech, od pouště po mrakodrapy, po Xen (píšu převážně o HL2, ale pro jedničku to platí stejně).
A tak dále.
Příběh HL je ok, ale je to způsob, jakým je vyprávěný, co dělá tu hru skvělou, ne příběh samotný.
Už se na to těším.Když si vzpomenu,že jsem první Metro objevil uplnou náhodou,když jsem se fakt nudil a nevěděl jsem co hrát a jak mě to bavilo,tak je to mazec.
Paráda
A stejná nebo ještě větší paráda to bude za rok na Steamu
Na jiném herním webu dali metru 7, a jako hlavní zápor uvedli atmosféru a příběh obecně. Tak nevím.
Stejně tak byla u konkurence největším mínusem přílišná zabugovanost hry, zatímco zde se píše o nízké zabugovanosti...