• schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 30. června 2022 Šárka
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P72e89t76r 20S96o16u61d80s87k29y 8946517192

No ja po 650h muzu rict, ze je to na me moc velkej grind :) Vzhledem k tomu odehranymu casu asi lze videt, ze me to celkem bavilo.. je to propracovany, mame taky vyhodu, ze se to tu pustilo uz odladeny a vyzkouseny, jelikoz to x let bezi v jinych zemich. Nicmene vzdycky s prichodem jara/leta hrani nejak prirozene omezuju a ani LA tomuhle procesu nezabranil :) Vracet se k tomu uz nebudu, po ocku sleduju co pridavaj atp. ..a nejak me to nechava chladnym, proste jsem se toho "prehral" a prestalo me to bavit.

0/0
doporučit
30.5.2022 10:30
Foto

J17a78n 47F39r61i74d91r20i24c55h 6225628369553

Jako ta hra má solidní základ, boj je fakt takovej plynulej, ale celá ta estetika a bláznivej příběh, kterej je pak víc a víc divnej... nevím no nakonec jsem to utnul až po měsíci.

0/0
doporučit
28.5.2022 19:52
Foto

P14e87t45r 29Š13p13i58l93l21e83r 1428476726928

Měl jsem nahráno 250 hodin a pak jsem to utnul na ilvl 1365. Z principu hraju ve všech MMO jen jednoho maina, ale tady je optimální mít armádu altů, kteří farmí materiál na upgrady pro hlavní postavu. Možná to pak časově vyjde nastejno s klasickým loot/drop systémem, ale mě ty FAIL pokusy na honing úplně deprimovaly. Guildovní systém je úplný výsměch. Možná to těm asociálním asiatům vyhovuje, mě tedy ne.

Je to s těmi MMO hrozná bída a už se to asi nikdy nezlepší.

+4/0
doporučit
28.5.2022 10:24
Foto

P28e52t96r 69P83a56v97e62l31k16a 3120633418213

Ja jsem to vyzkousel, ale po cca mesici jsem s tim sekl. Nesouhlasim, ze by hra byla pay to win nebo pay to progress. Krystaly, o kterych se v clanku asi mluvi se daji nakoupit za zlato a zlato se da ziskat za daily questy (sbirate mince, ktere se pak vymeni za zlato), dokonceni abyssal dungeonu a nebo prodejem v aukci. Zejmena v aukci se da vydelat hodne prodejem materialu.

Priserny system vylepsovani vybavy uz byl v clanku zminen, nicmene se to plne projevi az na tieru 3.

Duvod proc jsem prestal hrat je, ze hra nema zadny zajimavy end-game obsah a aktivne odrazuje od socialni interakci mezi hraci.

V podstate to nejtezsi co na je na tieru 3 dostupne jsou abyssal dungeony - jakmile ho na postave dokoncite tak vas to tam uz po zbytek tydne nepusti. Na tieru 3 jsou dva abyssal dungeony (muzete i tier 2 ale nema to moc smysl), ty udelate a pak po zbytek tydne delate repetitivni obsah, ktery se da zvladnout i s vypnutym monitorem. A co je nejhorsi - kdyz chcete pomoct nekomu z guildy s abyssal dungeonem tak nemuzete pokud jste ho uz ten tyden dokoncili. Ano muzete na altovi, ale alt casto neni v guilde protoze tam neni misto, nehlede na to ze ne kazdy chce hrat 5 ruznych postav. Bohuzel hra Vas v podstate nuti hrat vice postav jinak zacnete zaostavat, takze vetsina hracu hraje solo a skace mezi postavami.

+8/0
doporučit
28.5.2022 2:24
Foto

Z58d43e64n56ě70k 59K57r92a52u98s 9906480592220

ve hre uz by mel bejt i raid dostupny

0/0
doporučit
28.5.2022 14:25
Foto

P67e63t95r 24P11a97v90e70l58k52a 3780783578503

Ano je, ale je to omezene vysokym item levelem (myslim 1370?), bezny hrac nejspise stravi nekolik mesicu na T3 nez se dohrabe na takovy item level. A ikdyz to vydrzite, tak vysledkem bude jediny raid, ktery nejspise nikdy nedokoncite, protoze v guilde nedate dohromady 8 lidi s takovym item levelem a ikdyz to dokoncite tak to nebudete moci zopakovat po zbytek tydne.

0/0
doporučit
28.5.2022 22:31
Foto

Z66d38e26n49ě70k 47K45r76a29u84s 9766230452350

U nas to meli lidi do tri tydnu, navic tedka je tam event na boost postavy kterej dava materialy na honing takze t1-t3 udelas za 4-5 dni delal sem to s magem a kazdej tier me trval dva dni protoze sem delal vsechny casti ukolu dalo by se to i rychleji kdybych je preskocil, jinak co se tyce vice postav tak puvodni verze hry byla na tohle vylozene zamerena a loni to korejci dost prekopali aby se prave dalo v klidu hrat i s jednou, ja s alama delam jen daily tasky aby to rychleji odsejpalo a nemusel skakat po svete, ale neni to nutnost, kazdopadne obsahu nez evropa nejak rozumne dorovna korejskrj servr tak chybi jeste dost takze bych se nebal ze nebude co delat, viz dalsi raidy, a guardiani by meli mit dalsi myslim tri vyssi obtiznosti my tu mame jen jednu prozatim

0/0
doporučit
29.5.2022 23:51