Diskuze

RECENZE: Budovatelská strategie Lethis ukáže kolaps města během minuty

Co vznikne, když vezmete steampunk, krásný vizuál a herní mechaniky z old school budovatelských strategií? Lethis - Path of Progress, prvotina od francouzského nezávislého teamu Triskell Interactive.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Na začátku je dobré vládnout tvrdou rukou, zvýšit daně, snížit výplaty a exportovat na úkor vašeho města vše co lze"

...no prostě strategie ala Ceaușescu

0 0
možnosti

Jediné, co by mě přesvědčilo koupit klona her Pharoah, Caesar a spol, by bylo kvalitní moderní uživatelské rozhraní a to se zdá u tohodle titulu chybí.

3 0
možnosti

Nejde jen o GUI. Pokud je dokonce i AI slabsi nez u kopirovanych vzoru, nema to vubec smysl hrat. (Treba ten des bes, o kterem pise autor v souvislosti s udrzbarem..)

0 0
možnosti

Jakožto klasický čtenář libovolného obsahu na internetu jsem se nedostal málem ani přes nadpis, zkoukl video a řekl si... TWL to vypadá jako Pharaoh, stavění budov, monumenty, vývoj budov...

A hned jsem to chtěl napsat do komentáře. Avšak jsem si naštěstí přečetl alespoň první odstavec (na internetový článek u mě úspěch!). A hele, skoro první věta: "Pharaoh"... Jeeeej!

Díky za tip, tohle rozhodně budu hrát, až to autoři odladí. R^

0 0
možnosti