Pondělí 29. května 2023, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 29. května 2023 Maxmilián, Maxim

Diskuse k článku

Korejský Aion není pro každého

Roztáhněte křídla a vzlétněte společně s námi k výšinám magického světa lákavé korejské onlineovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

AION ....

...pokračování...

A stěžovat si na NC soft ? To už je úplně zcestné. Hrál jsem tři roky Lineage 2 od stejné firmy a to je ten pravý grindfest, to je ta pravá asijská hra. U Aionu se poučili a přizpůsobili hru i nám "západním" hráčům, takže questů je ve hře dost na to, aby vás posunuli vpřed s XP bez nutnosti grindit ... jen nesmíte jet sólo.

Nechci tu nikoho napadat, ale odsoudit hru jen proto, že ji neumí hrát je fakt smutný.

Přihlašovat se mi nechce, tak jen ... Flycon, Asmodean Ranger 50, Telemachus

0/0
27.1.2010 11:30

Host

Re: AION ....

Tady není co dodat, Flycon to vystihl úplně vše. Já jen přidám důraz na to, že většina hráčů pokud nemá level/equip a dostatek peněz co nejsnažší cestou s Aionem opravdu spokojená nebude. Souhlasím s tím, že autor recenze hrál Aion asi jen ve startovaní lokaci, ne-li na youtobe.com a zbytek věcí jsou opravdu oficiální vyjádření po forech a serverech o Aionu. Netuším, co "hráči" dole v příspěvcíh hráli, ale Aion to nebyl. Já naopak Aion doporučuji těm, co chtěji kvalitní hgh-end pvp content a nechtějí mít vše zadarmo, jak tomu je nyní na oficiálních serverech zmiňovaného Warcraftu.

Carrier - 50 Gladiator, Telemachus

0/0
27.1.2010 12:11

Host

AION

Neuvěřitelné...

Recenzi napíše člověk, který evidentně nepřelezl třicátý level ( pokud vůbec vylezl ze startovní lokace ), informace které předkládá jako fakt jsou z PR sekce ofic webu a ještě k tomu původní neopravené ( viz double exp pouze do 35 lvl, přitom každý hráč ví, že jsou lvlově neomezené ) a k tomu spoustu dalších nepřesností .. až mě tak napadá jestli to nebyl úmysl, protože takhle se recenze rozhodně nedělají.

K tomu co tu psali ostatní "hráči" snad jen několik málo poznámek. Tak jako jiné MMORPG hry i AION "začíná" na vyšších levelech, vše ostatní je jen "přípravka". Píšete tu, že hra je jen o grindu ....ah so tak asi hraju jinou hru. Jediný grind, který mě v téhle hře potkal byl dobrovolný grind mobů od lvl 46 pro Platinum coiny na gear a teď opět dobrovolný grind mobů do questu na Fenris set. Vážení a milí, brečíte tu, že musíte grindovat, ale to musíte proto, že jste nepochopili princip MMORPG ... parta parta parta ... pro vás všechny co jste si tu stěžovali - máte všechny group questy do Black Claw Village, Ice Claw potažmo Mist Mane ? Máte všechny dobře honorované Spy questy ? Máte hotové Campaign questy ? Evidentě máte kulový protože jinak byste ten žvást o nutnosti grindu po 20 lvl nikdy nemohli vypustit z úst. AION vážně není WOW aby se dal jen questama projít SÓLO až do padesátky. Jsem bývalý hráč WOW a vím o čem mluvím. AION je návrat ke kořenům MMORPG, WOW nás všechny "zparchantělo" svou neustále se snižující obtížností. MMORPG podle mě nemá být pro casual hráče, na to je jiný segment herního trhu. Když něco chceš musíš tomu něco obětovat. Vezměte si třeba co udělalo s námi hráči WOW - de facto všechny hi level instance byly ve stylu free epix for all - top gear dosažitelný pro všechny při vynaložení minimální námahy .. co znamenalo složení full T6 gearu před nerfem celé hry ? Skilled grupu a hodiny v Black Temple a Mount Hyjalu ! Co znamená to, když teď potkáváte maníky ve full T9 ( nebo kolik je ted max :) ) gearu ? To, že se přimotal do pár pugů .. nic víc nic míň ... Takže já osobně jsem rád i za tu lehkou frustraci když nám z finálního B bosse Dark Poety už po několikáte za sebou padla stejná helma  nebo že nám z bossů tamtéž padají manastony MP 60 .... Alespoň je proč tam znovu a znovu jít...

....continue...

0/0
27.1.2010 11:30

Host

Re: AION

Popisuješ přesně nedostatky a podtrhuješ název článku "Korejský Aion není pro každého". Zastavím se u 2 bodů z tvého textu:

1) AION není pro slólo hráče "parta, parta, parta". Člověk, který nemá dostatek času na to, aby trávil několik hodin v kuse ve hře půjde radši sólo styl. A tady je kámen úrazu. Žádná parta nestrpí hráče, který bude každou hodinu odlogovávat, protože si našel právě tu hodinu na hraní. A proč by právě takový neměl mít stejně pohldlné podmínky, jako hráči v partě?

2) A pak jsi zmínil, že AION není pro casual. Zase omezení, které má stejné vysvětlení, jako píšu v bodu 1).

Už je to několik let, kdy jsem četl záměry vývojářů jiné MMORPG směrem k uživatelům (hráčům). Cílem bylo vytvořit téměř rovnocené podmínky jak pro sólo hráče, tak pro party.

Další zmínka o gearu je docela mimo. Free epax ano. Souhlasím. Ale není epický item, jako epický item. Např ve WoW se mimo fialové barvy rozlišují epické itemy i podle item levelu. Takže v době ToC běhalo hodně hráčů z pugů v ilvl 245, ale jen mizivé procento si mohlo dovolit ilvl 258. Teď se rozbíhá ICC, kde hodně hráčů bude běhat v ilvl 264, ale jen ti nejlepší v ilvl 277 atd. Jednoduše si na své příjdou hráči v pugu, ale i hráči TOP guild. A pokud jsi WoW hrál a chodil jsi pugy, musíš uznat, že z drtivé většiny je pug složený z hráčů, jejichž skill je na hranici opice. Už vidím, jak se tito dopracují k TOP itemům v aktuální části příběhu. Ale jinak /peace. AION jsem hrál nějakou dobu, nic moc level (35 sorc), ale to co jsem psal na začátku jsem docela silně pociťoval.

0/0
27.1.2010 11:48

Host

Aion ........ GW

Aion jsem hrál 3 měsíce a plně se s recenzentem souhlasím,pozlátko odpadne a nuda je na místě.Hráčů (předplatitelů) neskutečně ubývá,hra je opravdu nic moc.Nejde mi do hlavy jak tvůrci tak skvělé hry,jakou je Guild Wars ke které jsem se vrátil,stvořili něco takového.

0/0
26.1.2010 20:29

Host

Recenze

Kdo je Petr Prošek a proč zde o Aionu ve skutečnosti skoro nic nenapsal?

0/0
25.1.2010 18:41

Host

AION

AION future gaming R^V

0/0
25.1.2010 11:13

IARK

Re: AION

Na takovy jako ty by mneli nasadit nejaky spamovy filtr. Nebo alespon davat ban na IP

0/0
25.1.2010 13:02

Host

BTW

mam warlocka na lvli 52 a huntera na lvli 72.

0/0
23.1.2010 14:08

Host

P.S.

hunter neni slaby v PvP, len sa to s nim musi vediet

0/0
23.1.2010 14:09

Host

Re: P.S.

Dnes sme v zahrade nenasadili kukuricu ani mak.

0/0
23.1.2010 23:56

Host

.

to že sú tam hluché miesta a musíte zabíjať mobov aby ste expili je chyba vývojárov a dizajnu hry. Vo wowku ziadne také hluché miesta nie sú, je tam milion zabavnych questov a lokácií s ktorých sa dá vybrať, samozrejme ak chcete zabíjať mobov môžte.

0/0
23.1.2010 14:07

Host

HELLO

Asiati jsou děsný fetišisti.Fakt to ve svejch hrách přeháněj,proto když vidim japonský RPG a postavy v nich jdu se vyzvracet.

0/0
22.1.2010 18:14

Host

Re: HELLO

Souhlas, manga styl je zvrácenost, taky je mi z něj na blití.

0/0
22.1.2010 19:26

Host

Re: Re: HELLO

jakej manga styl, vis vubec co to je manga ?

0/0
24.1.2010 9:10

Host

Re: Re: HELLO

Taky souhlasím, manga je dílo Satana, je úplně hříšné! Jediné správné zobrazení člověka je podle západní kultury (nebo vůbec žádné, jestli tu je někdo muslim). Proč by to proboha mělo být zvrácené?!? Prostě je to styl, v Japonsku (a okolí, kde se rozšířil) je naprosto normální...je to prostě jiná kultura. Je to líbivé, je to roztomilé, ale nikdo vám to přece nenutí, ne?

0/0
24.1.2010 10:03

Duncan Idaho81

Re: Re: Re: HELLO

Manga mi nevadí,třeba Cowboye Beebopa vyloženě miluju ale co japonští tvůrci někdy předvádějí v těch jejich RPG to je výsměch...fakt ůchylka

0/0
24.1.2010 14:48

IARK

Re: Re: Re: Re: HELLO

Obcas mi prijde ze je to zemne plna pedofilu :-) na jednu normalni manga hrdinku je jich 30 15letejch a 10 mladsich a v cem se tam predvadej, trochu mi to pripomina tu scenu z Blade v tom japonskom baru spousta bohatech detku a skolacky :-/

0/0
25.1.2010 13:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: HELLO

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL , TOTAL WIN R^R^R^R^R^

0/0
25.1.2010 19:59

Host

Re: HELLO

a zase mě je z vas dvou blbě WOW smradi

0/0
23.1.2010 5:36

Host

Re: Re: HELLO

Nemáš nějaké komplexy, zlato? Jak víš, že hrajou WoW? O jiném MMORPG jsi neslyšel? ;-D

0/0
23.1.2010 16:03

Host

Re: HELLO

AION VVVVV http://www.youtube.com/watch?v=TsHhsVc6b0Y&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=g8E2IFbwO3w&feature=fvw

0/0
23.1.2010 6:36

Host

recenze

Recenze takhle stare MMO a obsahuje informací jako z preview.

Chybí tam PvP skoro celé (a to je přitom tahle hra na PVP postavená) jako ranky, abyss body, abyss předměty, způsob jejich získávání, boje o pevnosti, boje o celý abyss. Chybí podrobnější popis postav. V téhle fázi bych ho určitě čekal. Nechápu zbytečné opakované navážení do Elyos, když Asmos jsou prakticky opakem a je možné si je vybrat. Některé věci jako o jednoduchosti všech bossů nebo o tom, že na recenzenta neutočili lvl 40, když byl 25, protože neznal jeho level jsou zvláštní. Tahle hra má bossy, na které se musí občas složit i několik aliancí a vysoký level si ho pravděpodobně nevšímal, protože nechtěl čelit postihu za zabití o hodně slabšího soupeře.

A mohl bych takhle dále pokračovat.

0/0
22.1.2010 17:34

Host

Taky pridam do kotliku :)

Co tady par lidi pise, tak jsou to docela dobre reakce. Do lvlu 20 pohoda, pak je to o drzku a dneska to rozjizdet, kdyz opravdu fatalne upada populace online hracu, asi nebude zadnej med. Boti mi nevadi, nevsimam si jich moc a je mi to jedno, prachy nekupuju... Ekonomika se asi prizpusobila.

Spis me vic vadi hlavni oblasti MMORPG a ty jsou 2

1.PvE-Online hra je od toho, aby to clovek hral s ostanima lidma a mel z toho bonus, ze sezene partu. Pokud ale s bonusem dostanu za moba, kteryho sam sejmu za 10 sec cca 35 000 expu (lvl 40 postava) a nadto za elitu v sesti lidech podle urovne postav ostatnich lidi asi 90 000 a jeji zabijeni trva asi 1.5min( a v dungu jako AE Labs apod., kde maji elity snad o 50 procne vic HP nez jinde i dele), je to docela skoda... motivace docela upada, hodne lidi pak se snazi kosit sami a priskakuji spise do hotovych part, kde se pak rekne, ze se de a snad z 90ti procent casu nekam dorazie a jen cekate 20 minut, nez se vsichni stahnout z lokaci a vubec k vam dorazi.Muzu porovnat s WoW, kde chodil clovek s guildou na akce 3x do tydne a nehorazne se bavil ve 10-25 lidech na vylepsovani taktik na jednotlivy bossy a posunama v dungu .. tady to funguje tak, ze kazdej probiha o milimetry kolem priser a hura-honem-rychle na posledniho bosse, jestli z nej neco nepadne (nerikam, ze wow je extra lepsi, ale tady sem byl ve dvou guildach a nejake masove akce se nekonaji skoro vubec, stale vice lidi chodi s randomama, protoze je to ve vysledku uplne jedno)

2. PvP spousta hracu tvrdi, ze treba na PvP neni, ale MMO proste o PvP byva, a tady je to kamen urazu - nechci nijak vyzdvihovat WoW, ale system BG a Aren versus Abyss ci Rifty?-jsem skalopevne presvedcenej, ze tenhle vyvoj v zadnem pripade ani samotni vyvojari a programatori AIONu necekali. Do Abyssu az na par bezpredmetnych dobyvani se vydava tak mozna 0,01% hracu, protoze v kazde lokaci vam drive ci pozdeji (interval tak 5-10minut) dycky skoci na hlavu o 10-25 lvlu vyssi typek od nepratelske frakce. Minule sem na lvl 43 lital po abysse asi hodinu a pul a potkal jsem jednoho asmo / docela me to mrzi, protoze opravdu je to velka a hezka lokace kde jsou tisice mobu na sotva desitky hracu .. Rifty sou v klidu, ale zase je jejich lvl rozmezi prilis velke, takze pak vas spis stve, ze se probijite pul hodiny mobama nekamve vlastni mape pri questech a najednou vas z cisteho nebe prevali z niceho nic 10 typku s prumernym lvl o 5 vyssim nez vy. Ale tak ok, z druhe strany je to trochu zabava. 60%

0/0
22.1.2010 17:28

Host

Re: Taky pridam do kotliku :)

Tak pod tohle se klidne podebisu... sice me vadi i ti boti jak jsem psal nize, ale AION mel jako hlavni tahak PVP coz teda ponekud nezvladnul... pod tim pojmem si nepredstavuju jednu tripatrovou lokaci, kde se pohybuje jenom par sebevrahu co se snazi grindit a pak mraky high levlu co litaji tama  zpet ve snaze nektere ty sebevrahy najit a nejlepe zezadu a s prevahou dvaceti levlu je smahnout... :-)

Nerikam, ze je to nefer nebo tak neco, tak uz to proste chodi, ale proste je to nuda :-)

0/0
22.1.2010 20:57

milan79

Re: Taky pridam do kotliku :)

Já jsem zatím s Aionem docela spokojený, jsem taky lvl 40+ ale narozdíl od vás jsem asmík ;-).

1) pokud máte takovéto problémy se sháněním lidí tak by jste měl asi změnit legii, my chodíme pravidelně i několikrát deně, pravidelně máme v dungeonech aspoň 6 lidí... takže tady bych žádnej větší rozdíl od wowu neviděl, navíc neprobíháme kolem mobů a rychle na bosse, ale hezky postupně si prosekáváme cestičku... asi máte špatné skušenosti, ale co by se taky od holoubků (elyos) dalo čekat ;-D

2) v Abyssu jsem poměrně často, a zatím jsem neměl takový problém jako vy... ve spodním abyssu jsou většinou hráči lvl 25+ v horním spíše hráči lvl 35+, do spodního lítám jen kvůli surovinám na craft, a na holoubky neútočím - už vůbec ne zezadu... (co bych z killu o 10 lvl nižšího hráče měl) - takže pokud nějakého killnu (asi tak 5-10) za den tak jen proto, že na mě sami zaútočí a nepochopí kdy mají přestat (dávám jim pár ran a když nepochopí, že mi nic nedělají a furt to skouší tak jim to začnu vracet... 1-2x killnout a většinou to pochopí) díky prodeji můžu s protivníkem (narozdíl od wowu) i komunikovat a tak  se s nimi většinou dohodnu a v klidu sbírám suroviny, zatímco 2m ode mě holoubek zabíjí balaury (respektuje to tak 75% hráčů), jinak jsem v horním abyssu, boje skupin 3-5 hráčů jsou prakticky nepřetržité a boje skupin 50 a více hráčů za každou stranu jsou každých cca 30 minut, když se navíc odemknou fortky tak se o ně bojuje prakticky pokaždé... takže PVP si užívám skutečně dost... prostě když chcete PVP tak si ho bez problémů najdete... ;)

Rifty jsou trochu problém - už jen v tom jej najít, navíc v hlavním herním čase bude na druhé straně čekat velká skupinka holoubků šťastných za každý snadný kill (u asma prakticky nikdy u riftů nečekáme abychom holoubky lovili už tam - není to sportovní). Takže tam jít a něco udělat znamená vzít sebou min. 6 členou grupu... Ale i tak je podle mě v AIONu PVP propracovanější než ve WOWu (ale horší než ve Warhammeru - hrál jsem jak wow tak war, takže vím o čem mluvím...)

0/0
23.1.2010 22:48

Host

Re: Re: Taky pridam do kotliku :)

v druhem bodu o domluve s nepritelem, ve wow je to reseno tak, aby se nedalo s opacnou frakci vubec komunikovat prave z duvodu nemoznosti nadavat souperi, ktery me gankne, coz je dobre. Obchodovat s druhou frakci lze samozrejme take na neutralni aukci a je to spoplatneno vetsi dani.

PvP co jsem mel tu cest vyzkouset v obou hrach, tak si dovolim nesouhlasit o propracovanosti, ve WoW lze videt hp soupere, coz dava vetsi takticky smysl, existuje resilience na oddeleni pve a pvp gearu, areny 2v2 3v3 5v5 a battlegroundy s premade skupinami.

0/0
25.1.2010 8:00

milan79

Re: Re: Re: Taky pridam do kotliku :)

Máte v tom pravdu, je docela nepříjemný, když v AIONu nevíte na koho vlastně útočíte... nejen, že nevidíte kolik má života, ale ani jaký je lvl... Ale dá se na to zvyknout... stačí zapnout abyss titul a podle toho se dá většinou odhadnout jak silný je protivník na kterého útočíte..., ale rozhodně to je proti jiným hrám mnohem horší, ale na druhou stranu aspoň je nějaký vzrůšo ;-D

0/0
25.1.2010 10:30

Host

Re: Re: Re: Re: Taky pridam do kotliku :)

U warcraftu nevidite taky level nepritele pokud je o 9+ levelu vyssi nez Vy :) kouzlo je v tom, ze lide co se v tom pohybuji dokazi odhadnout i na 80tem levelu, jak je souper dobry, maji pojem o HP, kolik ma pvp gear a podle skinu se da usoudit i gear, ktery ma na sobe a vi co muzou dovolit. Ovsem s tim vzrusenim souhlasim, pokud nejsem na te strane barikady, kdy si dovolim a pak umru na dve rany :)

0/0
25.1.2010 14:12

Host

Re: Taky pridam do kotliku :)

Taky přidám:

1)Postavy na pokyny reagují trochu "gumově" nevím jak to jinak popsat. (Zpoždění efektu díky global cooldownu a animacím). Taky divně reaguje na zvýšený ping.

2)Krvavé nároky na HW při masových bitvách (600+ lidí), které jsou nutné pro zabírání pevností.

3) Doufám, že už je vyřešen "2GB crash" kdy hra padala, když data přesáhla 2GB hranici - tento problém stál aion hodně hráčů...

0/0
25.1.2010 23:41

Host

WOW

Jedině wowko wole tohle je krawina pro rákosníky..;-€;-€Rv

0/0
22.1.2010 16:09

Host

Re: WOW

Hraju WoW, ale s tímhle komentářem teda souhlasit nemůžu.Rv

0/0
22.1.2010 22:42

Host

fungujici ekonomika?!

Fungující ekonomika jako plus?! To je vtip nebo se Aion otočil o 180 stupňů. Kombinace botů a goldsellerů hned na začátku jakoukoli ekonomiku pohřbila.

0/0
22.1.2010 9:41

milan79

Re: fungujici ekonomika?!

Pokud prodáváte tak vám boti vadí, pokud kupujete tak naopak... po čistce od NCsoftu co proběhla a zbavila AION snad 50k botů se ceny za suroviny na craft vyšplhali pěkně vysoko až někteří výrobci vzpomínali na boty... ;-D Samozřejmě, že boti hře jenom škodí, ale musím říct, že jich tam už naštěstí není tolik co bylo. Teda alespoň na tom serveru co na něm hraju já ;-)

0/0
22.1.2010 9:51

Host

CryEngine...

nemůžu si pomoct, většinou si na grafiku nestěžuju ale od CryEnginu bych čekal něco ve vyšší kategorii... I staré Lineage2 které používá unreal engine2.x (engine vyvinutý na DX8!) má při max nastavení o dost detajlnější textury....

0/0
22.1.2010 9:34

Host

Re: CryEngine...

jo jo jdi si zahrat WOW shit a neotravuj tady ty WARCRAFTIDIOTE

0/0
23.1.2010 3:15

Host

Re: CryEngine...

ten tvuj Warshit běží na DX7

0/0
23.1.2010 3:16

Host

Re: Re: CryEngine...

Neprijde mi, ze by mluvil o WoWku.

0/0
25.1.2010 7:15

Subo

Smutny

Byla to vcelku zajimava hra s velkym potencialem, ale zabili ji boti... To. ze se obcas musi grindovat se da v pohode prekousnout, ale to, ze ani grindovat uz pomalu neslo, pac byl vsude samy bot to uz je opravdu smutne...

0/0
22.1.2010 8:44

milan79

Re: Smutny

Boti fakt dost vadí, ale už to není tak hrozný... ;-) NCsoft se s tím snaží něco dělat a minimálně ta snaha se hodnotí... A jen tak mimochodem mluvit o ni v minulém čísle není moc dobré, protože nás ji hraje ještě pořád dost velké množství... ;-)

0/0
22.1.2010 9:56

IARK

Re: Re: Smutny

Ano, ale videl bych budoucnost AIONu zhruba jako u WHO, za chvili tam bude prazdno, uz nejakej mesic po zacatku sem mel problem sehnat partu do BC a pritom tejden pred tim tam chodila vyprava kazdych 5 minut. Bohuzel, libila se mi, ale jak uz jsem psal podle me to zabil grind, kterej pro nase zapadni zeme moc neni.

0/0
22.1.2010 12:33

Host

Re: Re: Re: Smutny

Tak nejak... v minulem case mluvim proto, ze pro je uz minulost... stejne jako WHO a AoC... vsechno vyborne hry s velkym potencialem, ale ubite nejakyma kravinama, ktere autori nevychytali a ani postupem casu nedokazali odstranit...

Hraju hry uz pres patnact let a povazuju se za hrace zejmena MMORPG, bohuzel v soucasne dobe neni do ceho pichnout... vecna skoda...

A ani se na obzoru nerysuje nic moc nadejneho... sice se par her chysta, ale i kdyz jsem temer trekkie a Fallout byl nejlepsi RPG vsech dob, tak presto na jejich MMORPG variace nejak nedokazu pohlednout s duverou prozatim...

0/0
22.1.2010 20:52

Subo

Smutny

0/0
22.1.2010 8:42

Host

borecek

ale pro borce jako ty proste tyhle recenze nejsou, ty jsi uplne jina trida, ty jsi BUH!R^ BORE BORE BORECZECH[>-]

0/0
22.1.2010 8:11

Kizrath

Aion

Se znamymi jsme si objednali ihned Aion, rekli jsme si, ze prejdeme z WoW, protoze to v te dobe nemelo moc co nabidnout. Prvni lokace a druha byly bomba do 20 lvl vse slo krasne.

Presli jsme do dalsi lokace, ale tam jako by byl jiny Aion. Gather(sber) skill jsme meli kolem 80, jedno z nejvysse dosazitelnych, prijdeme do nove oblasti a nutnost mit alespon 110 - prvni rozcarovani. Ziskali jsme cca 5 questu na danou uroven, po dokonceni jsme meli pul levelu a chain quest o pet levelu vyssi nez jsme my. Neslo to udelat, takze nezbyvalo nez jen tupe behat po paloucku a zabijet moby a modlit se za dalsi level.

PvP funguje celkem k svetu, nelze videt hp ani level sveho nepritele, tak se mnohdy stavalo, ze me jako level 25 se baly i levely kolem 40, kteri nevedeli co a jak. Atributy se vetvi do chain skillu tzn. zmacknete abilitu, chain abilita se objevi uprostred obrazovky a na tu dalsi kliknete, vznikala vcelku zajimava comba.

Bossove jsou predevsim venkovni a neni tam nic sloziteho, pouze jeden tank par healeru a ostatni dps race(nuda). Autor nezminil moznost prehazovani do jinych serveru, pokud vas nekdo otravuje nebo questite v jedne lokaci s vice lidmi staci se prepnout do jineho serveru te same oblasti a tam vetsinou byvate sami, to samozrejme nelze v PvP lokacich.

Ta hra ma pekny potencial, bohuzel si to kazi nutnosti dokola grindeni XP, pro vychodni hrace je to mozna in, ale pro zapad a Evropu to dle meho nazoru neni.

0/0
22.1.2010 6:47

IARK

Re: Aion

R^ Uplne stejnej nazor, s dcerou jsme to parili, nadhera pohoda az do 24lvl, kde dosli vsechny Q i ty co byly o 3 lvl vis, ktery jsme delali, protoze jsme byly dva, ale potom pro presun na dalsi level 3 hodiny grindeni, rikali jsme si do 25 to zvladnem pujdem do abysu, tam jsou prej lepsi Q. Byly, ze zacatku, 27lvl a zase jen grind grind, bohuzel toto je vychodni MMO a tam je zvykem grindit. Stve mne to, s tema kridlama a PvP to bylo hezky, ale nekolik hodin grindeni mne nijak nebvi. Za mne: uz zadne vychodni MMO :-(

0/0
22.1.2010 7:12

milan79

Re: Re: Aion

No já jsem už na lvl 40+ a sice grind není nic skvělýho, ale dá se to přežít když máte partu... přeci jen ve skupině se nemusíte zabývat obyč mobama a jdete na elite, takže máte víc expů a padaj i lepší věci... Hrál jsem dost onlinovek a jak u nich i tady záleží v první řadě na lidech se kterýma to hrajete...

0/0
22.1.2010 9:37

IARK

Re: Re: Re: Aion

Co? nevim jestli se nahodou za posledni mesic neco nezmenilo, ale kdyz jsem to hral ja (do konce listopadu) tak prave tohle byl nejvetsi uraz hry, protoze sam za obycejnyho moba si dostal vic nez v parte za elite, takze si sam grindenim udelal level tak 10x rychleji nez kdyz sel clovek na elity, tam elitky ztraceli trochu smysl, jak po strance dropu tak expu. Level z 19 - 20 v BC mi trval den.

0/0
22.1.2010 12:30

milan79

Re: Aion

Nemám tucha na který bossy jste šli, ale řekl bych že FT moc venku není... ;-) a na ty silnější vám rozhodně jeden tank, pár healerů a dps stačit nebudou... Jsou (a to i venku) bossové co na ně musí jít celá aliance tj. 24 hráčů... tam s jedním tankem nevystačíte ať je dobrej jak chce... Samozřejmě pokud za bosse považujete elite jednotku tak máte pravdu... ale jestli za bosse stejně jako já považujete Hera tak si na něm rozhodně užijete a nuda to není ani náhodou... ;-)

0/0
22.1.2010 9:46

IARK

Re: Re: Aion

Byly elite - super elite a supersuper elite na nez se muselo v poctech hracu 6-12-24, nezapomenu, kdyz za asmiky jsme sli na SSbose v Mortieru na draka v pousti, lidi od 20-35 lvl, tank na 38, pulka grupy byla mrtva po prvnim AoE vcetne healeru, kteri meli healit tanka ;-D 

0/0
22.1.2010 12:36

Můj idol je Krejčí, říká Japonec z Barcelony. Spartě fandí už 20 let. Proč?

Premium Doma mu visí dres Krejčího, Hložka či Zahustela. Sype ze sebe jména a data ze sparťanské historie, až se nestačíte...

VELKÝ TEST ELEKTROKOL 2023: Horská kola s pevným rámem

Premium Hardtaily, tedy modely elektrokol s přední odpruženou vidlicí, mají výsadní postavení jako skutečný univerzál. Stále...

Udělal jsem obrovskou chybu. Jsem kluk, který se nechal předělat na holku

Premium Narodil se do rodiny horníka a matky v domácnosti. Matka navíc patřila k Svědkům Jehovovým. Od útlého věku byl...