Hearthstone: Kobolds and Catacombs překvapil režimem pro jednoho hráče

aktualizováno 
Nejnovější expanze Kobolds and Catacombs karetní hry Hearthstone zaujala novým režimem pro jednoho hráče, jinak ovšem postrádá nějaké větší lákadlo.

Hearthstone Kobolds & Catacombs | foto: Blizzard, BW

70

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Platforma: PC, Android, iOS, macOS
Výrobce: Blizzard

  • Parádní režim Dungeon Run
  • Slušná expanze s několika dobrými nápady
  • Dungeon Run by si zasloužil ještě další odměny
  • Slušná, ale nijak zvlášť výrazná expanze

Herní karta

Nevím, jestli je to u on-line hry dobře, nebo špatně, ale nejvíc mě na nové expanzi zaujal režim Dungeon Run, jenž je určen pro jednoho hráče. Cílem je porazit osm náhodně rozlosovaných bossů. Ti první, jako třeba obří krysa, příliš nároční nejsou, zatímco ti finální zatopí. Každé povolání startuje s deseti předem danými kartami, kolekce se však postupně rozšiřuje.

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Zábavná je volba pasivních bonusů, které výrazně promění dynamiku hry (volíte si je po prvním a pátém kole). Je libo začínat s bonusovou manou, dvěma kartami navíc či sesílat kouzla o jednu manu levněji? Po třetím a sedmém kole volíme některý z pokladů, což je velmi silná karta. Například zahrání karty Wondrous Wand stojí tři many, ale hráč si lízne tři karty, jejichž vyložení je sníženo na nula many. A s tím už se dá pracovat, ne?

Většina bossů, pokud zrovna nějakým způsobem neruší strategii vašeho balíčku, je v pohodě. U některých se i zasmějete. Největší masakr jsou ovšem finální bitvy a co si budeme povídat, bez trochy štěstí to nejde. Což mi v tomto případě nijak zvlášť nevadí. Za některá povolání se také hraje lépe než za jiná.

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Největší škoda je, že na Dungeon Run nejsou navázány nějaké další odměny. Jistě, jsou tu úvodní úkoly, přebal za výhru se všemi povoláními a tuším jeden možný další úkol v rotaci. Jinak zde nelze plnit běžné questy.

Dungeon Run tak musíme vnímat pouze jako jednorázovou odbočku, která s vydáním další expanze upadne v zapomnění. A to je trochu škoda. Z ohlasů je celkem patrné, že i zajímavě zpracovaný režim pro jednoho hráče by mohl v Hearthstonu mít své místo.

Ale co dál?

Co se týče nových karet, Kobolds and Catacombs není ani z poloviny tak výrazná expanze jako Knights of the Frozen Throne. Tam jsem měl okamžitě chuť vyzkoušet Death Knighty za mnohá povolání a experimentovat. V této jsem měl asi vůbec nejmenší chuť rankovat.

Každé povolání se dočkalo legendární zbraně: některé jsou velmi silné, jiné zapadnou. Nové karty samozřejmě mají dopad na metu, což je dobře, přesto lze vysledovat, že nové balíky, které aktuálně „fungují“, většinou nepotřebují příliš nových karet. To je určitě dobrá zpráva zpráva pro ty, kteří hrají v režimu free 2 play. Z těch rychlých decků, vrátil se nám face hunter, zoo lock a celkem vtipně vypadá aggro paladin (ne murloc), který vznikl právě díky novým kartám.

Pokud jde o nové klíčové slovo Recruit, které vyloží náhodného miniona z balíčku, v základní podobě mě nezaujalo. Využití, zejména s dalšími efekty, však samozřejmě má. Za všechny zmíním třeba trochu přepálenou paladinskou kartu Call to Arms.

Tři zajímavé karty

Hearthstone: Kobolds and Catacombs
Hearthstone: Kobolds and Catacombs
Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Hearthstone: Kobolds and Catacombs

Kingsbane – karta, kterou si každý rogue zamiluje, už pro tu legraci, zatímco ostatní ji nenávidí. Kingsbane se totiž po zničení zamíchá zpět do balíčku, ale ponechá si veškeré enchanty, tedy většinou vyšší útok, lifesteal a další. Není problém si ji pak dohledat přes miniona Cavern Shinyfinder. A pořád stojí jednu manu. V podstatě lze říci, že je to taková zbraňová obdoba jade golemů – v určitém momentu vás oponent nehezky převálcuje, pokud ho necháte.

Corridor Creeper – zdánlivě nevinná karta, která tady s námi bude až do konce svých dnů, tj. než za rok a kousek odrotuje ze standardu. Získat miniona 5/5 za nula many nebylo nikdy tak snadné!

Explosive Runes – hloupá karta s neuvěřitelným poměrem cena/výkon, kterou ocení každý tempo mage. Nešlápne totiž většinou vedle. Oponent vyloží slabého miniona? Paráda, zbytek dostane do hlavy, a to vše jen za tři many! Vyloží něco silného? Za tři many o to přijde.

Autor:

Hodnocení hry

Redakce

70 %

Čtenáři

61 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 34 čtenářů

  • Nejčtenější

Svět Fortnite vtáhla černá díra. Epic ukázal, jak se má dělat marketing

Jedna z nejpopulárnějších her dnešního světa je již více než dvanáct hodin mimo provoz. Není to kvůli technické chybě,...

Cosplayerku vyloučili ze soutěže, protože ztvárňuje černošskou postavu

Jako cosplayer se můžete stát téměř kýmkoliv chcete. Ostříleným bojovníkem, robotem, zvířetem či dokonce osobou jiného...

Zahrajte si stovky dosových klasik zdarma přímo v prohlížeči

Nezisková organizace Internet Archive rozšířila svoji nabídku o další počítačové hry. Ty největší klasiky minulosti...

RECENZE: Miniaturní Pilgrims potvrzují genialitu českého studia Amanita

Nečekaně vydaná hříčka od kultovního studia Amanita se hodí spíše na mobily než na velké počítače, ovšem na jejím...

Výpadek Fortnite trval víc než den. Hráči se smáli i propadali hysterii

Sociální sítě plní tisíce příspěvků reagující na takzvaný Fortnite Blackout. Někteří hráči berou nucenou pauzu od...

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

  • Další z rubriky

RECENZE: World of Warplanes se snaží navázat na tankový úspěch

Podaří se zopakovat zásah do černého i podruhé, kdy tanky z World of Tanks nahrazují letadla? Zatím to není jisté.

RECENZE: Legenda z roku 1984 nepokračuje. Moderní Karateka je odpad

Původní Karateku naprogramoval v roce 1984 student univerzity Yale Jordan Mechner, který později přivedl na svět herní...

Filmová adaptace Warcraftu je splněným snem. Recenze očima hráče

Pokud existuje černá magie, snímek Warcraft v boji s ní zvítězil. Podařilo se mu totiž prolomit pomyslné prokletí filmů...

RECENZE: War Thunder je snem všech milovníků vzdušných bitev

War Thunder uspokojí více i méně náročné piloty. A nadchne technickým provedením.

Další pochybení pardubické nemocnice. Novorozenci nepodali včas léky
Další pochybení pardubické nemocnice. Novorozenci nepodali včas léky

Nemocnice v Pardubicích čelí dalšímu obvinění. Při porodu novorozence tamní personál včas neodhalil problém, který bylo možné vyřešit medikací. Dítě bude mít doživotní následky.

Najdete na iDNES.cz