Pátek 23. října 2020, svátek má Teodor, Theodor
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 23. října 2020 Teodor, Theodor

Diskuse k článku

RECENZE: Grim Dawn je skutečný následovník Diabla

Zjednodušení mechanismů, zpřístupnění širšímu publiku. Také vás tato oznámení spíše naštvou, než potěší? Připadáte si, že si z vás Blizzard vystřelil s Diablem 3? Milujete tabulky všeho druhu, přemýšlení a vývoj postavy, který opravdu ovlivňujete? Potom vás bude Grim Dawn hodně bavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P39e23t24r 29S89v98o54b33o90d10a 4257735798173

Grim Dawn je prostě pecka. Koho baví "diablovky", ten tuhle hru musí mít! Vtáhne vás to od prvního momentu, kdy se ve hře objevíte. Žádné velké kecykolem v základní vesnici a už se ocitáte v prvních šarvátkách se zombíky. Nic proti POE nebo Titans Q, ale něco mi v těchhle hrách chybělo/přebývalo - ať už to byla grafika nebo nezajímavé lokace nebo něco jiného... Ale Grim Dawn je skutečný a opravdový následnovník Diabla 2 - svou atmosférou, stylem hry, dynamikou akce (což je možná to největší plus, je to vymazlená řežba, radost zabíjet ;-D ), krásnou grafikou. Snad jen hudba nedosahuje epičnosti D2, ale to je detail - komu se nelíbí, může vypnout a vybrat si ze svého seznamu MP3 co ucho žádá. Přiznám se - jsem kovaný starý warezák, který do her moc peněz neinvestuje... no dobře, vůbec neinvestuje nic... ale u GRIM DAWN jsem dlouho neváhal... sedm stovek za tuhle parádu? Dobře utracené peníze R^ Už se těším na patche a DLCčka! :-)

0/0
1.4.2016 10:02
Foto

M75i24l11o92s71l40a46v 96K77a46n83k77a 6227613970671

Jsem na 35 levelu Grim Dawn a definitivně mě votrávilo to přebírání odpadu kterýmu se říká loot. Od časů prvního Diabla kdy se hráč těšil na každej předmět kterej našel, doména Diablo her zdegenerovala (s tím otravným designérským idiotismem začal Diablo 2). Rezignovala totiž na pravidlo že hráč má mít kontinuální hlad na ten vercajk kterej je OBČAS k nalezení/sebrání. Namísto udržování hráče při "hladu" a následné satisfuckci, že konečně zase něco zajímavýho našel, je chudák pařan nepřetržitě pohřbíván tunami harampádí, které již není motivujícím osvěžením hry ale ubíjejícím trenažérem přebírače/třídiče smetí. A takový samofrustrační trenažéry přebíračů a třídičů smetí valnou část pařanstva votrávěj tak, že to prostě hrát a hlavně platit nebudou. Když totiž 300 krát za hodinu budu řešit dilema jestli jsou statistiky toho onoho krámu lepší než statistiky jinýho krámu tak už tonení zábavná hra ale sadomaso vopruz, kterej akorát tak s chutí spláchnu do hajzlu.

+2/−1
25.3.2016 22:02
Foto

M58a94r39e91k 92Š13e63b33e24s73t66a 2553311753767

Hra je těžká, nepřístupná a nekompromisní...někteří hráči nenajdou ani po 35.ti hodinách tlačítko třízení lootu :D Osobně bych tohle dal do plus, ale zjevně je to i mínus - Loot je v GD velmi specifický a ano, asi je nejtěžší ze všech arpg na trhu, on loot v Zaklínačovi 3 je taky složitý než příjdete na to že je většina nanic :D

+2/0
28.3.2016 20:37
Foto

M77i25l53o87s95l67a97v 10K85a23n31k46a 6987273960361

Hra mi zatím nijak těžká nepřijde. Tlačítko řízení lootu znám ale ignoruji ho, jde totiž o ten princip, že méně je někdy více..

0/−2
29.3.2016 10:56
Foto

D23a85v93i31d 77S89ý12k93o23r26a 7434431761107

Grim Dawn třeba zkusím, ale mě D3 vyhovuje. S každou novou sezónou vyzkouším změny. A i když po každém patchi bývá nějaká item konfigurace nejefektivnější, tak mě to baví hrát i s jinýma buildama, pro které mi napadají předměty. (specializace na Rend, Ancient Hammer,...)

Nechápu brekot nad D2, kde, co si jednou naklikám nebylo možné změnit (bez externí appky), hra i na players 8 byla s lehce nadprůměrnou výbavou jednoduchá - nehratelná. A i když mě hra stovky hodin bavila, D3 považuju díky možnosti měnit skilly, riftům, kanais cube,... za lepší hru.

Velkou část vychvalovaných věcí u Grim Dawnu očekávám u RPG hry hrané z třetího pohledu, ale u ARPG se nechám ještě překvapit, jak to bude fungovat.

0/−2
24.3.2016 8:15
Foto

J54i13ř74í 82D59a62n48k94o 6516465824284

Na základě této recenze jsem hru koupil a po 4ch dnech hraní nelituji ani trochu - 9/10 zaslouženě. O early access, betě a vývoji této hry jsem nic nevěděl. Žádný návody nestudoval, prostě zapl a hrál, občas šel spát a jíst o hodinu či dvě později, než bylo v plánu...

Mám pár tisíc hodin nahráno v Diablu 3, nějaký tisíc v předchozím D2LoD 1.11+ a další tisíc v Path of Exile, zkoušel jsem z nudy během čekání na D3 i Torchlight a Grim Dawn mě zatím ze všech chytil nejvíce. Je to prostě kombinace toho nejlepšího ze všech možných aRPG.

Hra je ideálně dělaná na solo kampaň hraní, takže dokonale trefuje mezeru v trhu. Na multiplayer a laddery nemám náladu a čas. Nic nenutí hráče hrnout se dopředu, protože tam není "endgame", kde všechno před endgame postrádá smysl. Naopak, hráč je odměňován za metodický postup a pečlivé prozkoumávání mapy.

Nejsou tam slepé konce - prostě každá odbočka z cesty skrývá něco zajímavého a hlavně je hra tak těžká, že když valíte dopředu, tak si nabijete hubu. Ale je těžká férově - žádný stupidy z Path of Exile, kde zjistíte po 3ch dnech hraní, že máte úplně naprd postavu. V Grim Dawn je jasný, jak zvýšit damage a jak zvýšit odolnost a nemusíte studovat návody z netu, hra vám dá dost informací se v tom šťourat úspěšně na vlastní pěst.

Každopádně pro mě Diablo 3 killer. Hrát další sezónu kvůli 10ti levelům GR navíc... nic novýho pod sluncem.

+3/0
20.3.2016 13:59
Foto

M61a76r49e24k 66Š65e26b73e79s41t98a 2383761593277

Sem rád že tahle recenze naladila někoho aby si to koupil a zcela jasně vím že neprohloupil......mám taky v D3 nahráno přes 1K hodin, každá nová sezona mě vydrží dva dny než všechno zdolám a mrzí mě kam se ta hra posunuje (a to hraju HC protože soft je výsměch).....sem jeden z těch lidí kteří měli rádi vanilla D3 kde opravdu torment byl torment.....tohle umělé posouvání "obtížnosti" nepovažuji za žádné umění...přidat několik procent do těch pár statistických údajů vě hře opravdu není žádný kumšt!

0/0
20.3.2016 16:56
Foto

R27o73s20t73i75s31l95a21v 36M32a82j83e63r 2583232419898

Opravdu vydrží sezóna na dva dny a pak už nic? A kde se vzalo těch "přes 1k hodin"? :)))

0/0
22.3.2016 12:22
Foto

M49a55r27e74k 95Š59e57b48e76s62t59a 2253931453747

ano, trvalo mě to dva nebo tři dny než sem získal ten hlavní bonus za progress...tj. další místo v truhle...nejvíc sem D3 hrál hned ze startu..teď tam nakouknu na sezonu, splním ty úkoly, dostanu rámečky, pety a další blbosti a hotovo....

0/0
22.3.2016 13:06
Foto

R82o30m71a15n 93Š75i63m67ů60n78e82k 4299358661

A to vite, ze to ma i cestinu ? ;-D

0/0
22.3.2016 16:20
Foto

P70e80t14r 18S86v13o10b73o63d36a 4957785448133

Taky mne tahle recenze navnadila na koupi hry (samozřejmě, po otestování "neoficiální verze" ;-D). Nelituju ani kačky, D3 není hodno být následovníkem odkazu Diabla 2, ani POE, ani Titans Q. Grim Dawn ano. Konečně... R^

0/0
1.4.2016 10:05
Foto

J80a12n 63H59r16u16š46k28a 6403189693133

GD je temný, vošklivý, atmosférický a doporučuji všem pařanům, které uchvátilo Diablo 1 a 2.

+2/0
17.3.2016 9:28
Foto

J31a41k88u73b 48Š56k35o94d64a 9896767172307

D3 je bez RoSe téměř nehratelné, s RoSem je to lepší, ale furt dost plochý. Nejvíc mě chybí, rozdělování získaných skill pointů, hra přece ví nejlíp jak mi to při novým levelu půjde nejlíp do karet. A dovednosti, který si člověk nastaví jak chce.. Hraju jen HC...

Budu ovšem předpokládat, že Grim Dawn na PS4 nerozjedu

0/0
17.3.2016 9:12
Foto

L26u26k58á90š 10V85l87k 2591669854256

Špičková gamesa. Typická závislácká hra. Na jeden zátah do levelu 16 a bylo 5 ráno (asi od 20.00)... Podporuje i 21:9 monitory, takže rozsah obrazu obrovský, a dobře využitý pro střelecké zbraně. Možnost jednoho svého "teleportu" odkudkoliv (i z jeskyní či sklepení) je k nezaplacení pokud člověk sbírá a prodává na co najde.

+1/0
16.3.2016 23:24
Foto

T56o32m55á31š 66K98o12z53l37í96k 4932371441958

Tím nechci nic špatného říkat o Grim Dawn, také se mi to docela pozdává ze shlédnutých materiálů, možná časem vyzkouším :). Jen jsem chtěl reagovat na to, že v D3 není nic co by bylo výzvou.

+2/−1
16.3.2016 20:51
Foto

T86o19m41á18š 58K70o74z84l66í59k 4212331751288

Ty stesky co tu proudí o D3 už nějaký pátek nejsou pravda :). Neb kdo dá Greater Rift (GR) rank 80+ ... málokdo, jako MP levely u starého Diabla 2. Co se týče gemblení předmětů, v podstatě to tam už také je, přes Kanais Cube, a žere to strašná kvanta surovin, než člověk vygemblí průměrný item. Hraju s přestávkami D3 jak na PC tak na PS4 od vydání a stejně jsem se dál jak na Torment 9 nedostal, pro porovnání co je GR 80, GR 45-50 jsou označeny jako Torment 10. Sic přidali zase možnost posílení itemů pomocí nějakého enchantu, kdy je pak schůdnější dát vysoké ranky riftů, ale na ten je problém odsáhnout. Každý enchant sežere jeden unique socket gem vylevelovaný na asi rank 40, což zas není jen tak, na to musí postava zvládnout podstatně víc než T10 rifty, aby vyexpila gem na rank 40. A ten ench je možné udělat 2x na každý item, takže to sežere hromadu vyexpených gemů. Ale pak to přidá snad kolem 400 main attributu nakaždý item. (ty čísla, jakej rank gemu jepogtřeba a kolik dává jeden item main attributu když je 2x posílenej to si nejsem jistej, jen jsem nastřelil odhad, kdyby to nebylo úplně přesné)

+6/−1
16.3.2016 20:48
Foto

R91o94s73t15i24s40l82a47v 70M47a44j97e14r 2603602979698

Spousta lidí co si tu právě stýská, tak třeba D3 hrála jen z nějakého free passu a nebo vůbec a viděl jen gameplay. Na D3 nadávalo spousta hráčů D2, protože nejde cracknout a hrát jen tak, ale člověk fakt musí koupit.

Tedy spousta lidí neví jak funguje GRka, jak fungují leg. gemy, že tam je Kanai Cube, set dungeony apod.

+6/−3
17.3.2016 9:27
Foto

D93a90v90i97d 42S59ý62k72o58r79a 7604441451897

Dovolím si lehce nesouhlasit, hraju teď season barbara - nyní na úrovní GR na 41 levelu, (40lvl odpovídá T9) a legendary gems mám na ranku 42. U 41 lvl GR je 30% šance na povýšení legendary gemu z ranku 41 na vyšší úroveň. U gemu ranku 42 je to 15 procent.

Enchant itemu je omezený legendary gem rankem - zbraň rank 30 a výš, šperky rank 40 a zbroj rank 50. Za každý takto přidaný rank je +5 primary atribut. Takže pokud do zbraně vložím rank 40 legendary gem - u zbraně se připočítá +200 k síle (40 x 5).

0/0
24.3.2016 8:07
Foto

J58a50k40u78b 51S39v43o26b21o30d68a 1272457441525

A jeste jedna vec D3 je hra pro lidi co se radi nechaji vezt za rucicky nemuzete prakticky nic pokazit celkova uroven je velmi lehka az trivialni(i na hc) a vse je tak vymysleno aby tu hru mohl hrat kdokoli. GRIM DAWN je hra kde musite uvazovat(nacoz dnesni generace tenageru neni zvykla) a kolikrat se mi stane ze se zaseknu hodku i vic pri theorycraftingu takze za me GD 9.9/10 .

+4/−3
16.3.2016 20:16
Foto

J55a43k12u29b 88S72v87o76b24o40d44a 1752447291485

Sam jsem stravil na D3 temer 3000hodin vetsinu z toho na hardcore ale musim rict ze mi v Blizzardu prijdou jak natvrdli maji obrovsky tym i finance a presto jim kazda malickost trva vecnost! D3 je ve fazi ze kazdou sezonu predelaji drobne skilly a posili jiny skill nez sezonu predeslou zkratka nuda a furt to same. GRIM DAWN je proste naprosty klenot a nejlepsi ARPG soucasnosti!!!!

+3/−4
16.3.2016 20:10
Foto

G90a48b37r86i81e34l 54H80o10r62t33e14n 9421509673634

Doplnil bych jeden jediný nedostatek, který mi vadí kontinuálně a celkem dost - pokud hrajete ranged postavu, tak až příliš často střílíte do neviditelné zdi. Typicky třeba na nepřítele za táborákem, který ale takto omezen není. Dá se na to zvyknout, nicméně to chce cvik a je to podle mě zbytečné omezení. Za mě po prvním dohrání 9/10.

+3/0
16.3.2016 13:20
Foto

M18a32r38e42k 68Z39a75h28r53a24d96i83l 6444499205541

To se, předpokládám, spraví nějakým updatem...

0/0
17.3.2016 8:40
Foto

P52e32t52r 54J85á11n67s18k35ý 3941218794608

ten TQ je tam hodně vidět :/

+2/−1
16.3.2016 11:00
Foto

M85i16c51h68a59l 43S23v20o25b15o49d80a 3734786586955

Co přesně je na tom špatně když je to jedno z nejlepších ARPG ?

+4/0
16.3.2016 12:43
Foto

P22e22t69r 86J14á60n28s53k82ý 3291678224838

titulek v tomhle případě

+1/0
16.3.2016 13:00
Foto

M88i45c86h30a42l 51S55v88o58b48o38d39a 3924666266105

ok to beru :)

0/0
16.3.2016 14:19
Foto

V85l35a66d54i96m20í88r 70K98r85i16s57t55e55n 7476732365168

Nic proti, Titan quest byl skvělý, navíc někdo má rád holky, jiný zase vdolky, ale pro mne osobně první velkou devalvaci dropů přinesl právě Titan quest. Kdy snad z každé příšery něco vypadlo a inventář jste měl zaplácán šedivými dropy. Věc předtím nevídanou.

+2/−1
16.3.2016 10:00
Foto

M63a86r95e96k 54Z20a45h21r32a75d81i65l 6714189725631

Ano, ale šlo přes jednu klávesu tyto vyfiltrovat a objevovaly se vám jen ty lepší. Je nesmysl brát všechno... Navíc najít dobrý set nebylo vůbec snadné...

+4/0
16.3.2016 11:17
Foto

V34l79a39d82i89m32í28r 86K44r16i84s11t90e47n 7586662395168

To nepopírám,, opravdu to tak bylo, a navíc to bylo řekněme realističtější. prostě pro mne psychologicky to byl trošku šok a devalvace, když jsem byl předtím z Diabla zvyklý, že když náhodou něco z příšery vypadlo, mělo to nějaký ten užitek, my šetřílkové jsme měli prostě inventář plný šedivých nesmyslů. .

0/0
16.3.2016 17:46
Foto

V59á68c53l39a87v 92M28a90š55a12t 2731113419956

U GD lze nastavit, aby se ukazovaly jen itemy od určité úrovně kvality, což je fajn. Už desítky hodin jsem tak neviděl šedou zbraň :D

0/0
16.3.2016 18:53
Foto

R21o43s32t70i90s69l43a55v 24M41a72j73e80r 2623302989568

Já hraji pořád Diablo 3 - považuji to za řádného následovníka Diabla :))

+16/−5
16.3.2016 9:28
Foto

D94r31a64h33o71m71í85r 31S71t52r83o72u59h42a14l 4275908812104

Evidentně jste nehrál pro Diablo II modifikaci Zy-eL, kde jste na začátku mlátil ježky pěstí, mohl vyrábět vlastní předměty a každý postup hrou byl vykoupen nespočtem smrtí a grinděním surovin, zkoušením, co dělá který recept, vymýšlením taktiky na jednoduché moby, prokousáváním se dungeony místnost za místností, šetřením body kvůli skilům, co přijdou jako další, skládání plakátů a hlavně nekonečnému gemblení za v pozdější fázi nadropované miliardy zlaťáků. Když jste se v pozdější fázi dostal k předmětům vysoké kvality, zahodil jste se slzou v oku rukavice s +300% attack speed, 100% lifesteal, +50 freeze a +2k physical dmg, protože už vám nestačily a vykraftil jste si nové, lepší, mocnější...

Nejlepší bylo, že vlastnosti předmětů šly občas kombinovat se skily, takže nebyl problém s asasinkou mrazit své nepřátele pouze svojí přítomností a každou vteřinu házet pasivně static field. A stejně to nestačilo, protože jste naráželi na nepřátele s takovým množstvím života a regenerace, a kteří byli na freeze imunní, že jste je prostě nedávali.

Jo, to byly časy...

+2/−4
16.3.2016 11:45
Foto

R90o55s92t37i74s62l56a19v 16M27a11j57e56r 2103872419388

A já jsem docela fanda série Diablo jako celku. Tedy cosik jsem si zahrál.

Osobně jsem zažil v Diablu III chvíle, kdy se muselo běhat na nižší obtížnost aby si člověk našetřil na opravy a mohl chvíli jít umírat na vyšší obtížnost.

Dnes se též "huntí" lepší vybavení. O čem jiném by taky jinak ta hra byla. Hrávám docela poctivě (i když střídám se StarCraftem), vedu klan a stejně nemám úplně best of výbavu a pořád mám velkou spoustu rezerv.

Myslím, že spousta lidí říká, že Diablo III nenásleduje Diablo II - ovšem bylo by to super, kdyby D3 bylo stejné jako D2? V čem by byl ten posun vpřed? Kolik lidí by ho ještě dnes hrálo? Nezačalo by to nakonec nudit, když by hra až moc kopírovala D2?

Taky tento názor, že D3 není následovníkem D2 se ujal hlavně u těch hráčů co si hru nechtěli koupit a tedy si ji řádně nezahráli. Tolik k tomu.

+11/−3
16.3.2016 12:30
Foto

D66r24a58h23o33m23í94r 48S77t31r52o68u86h52a19l 4195468362964

No ona vlastně spousta lidí doufala, že D3 bude víceméně stejné jako dvojka, možná s jiným příběhem, ale hlavně bude lépe zpracována grafika a obecně engine. Pokud si dobře pamatuju, tak v době vydání se o D2 mluvilo jako o Blizzardím kostlivci ve skříni. Hra byla beznadějně zastaralá - především tím, že se hrála 640x480 v době, kdy bylo již standardem 1024x768.

Ten zásadní rozdíl, který je mezi D3 a D2, ale stojí a padá na něčem jiném. Ne každý totiž může říct: "Dohrál jsem poctivě Diablo II na Hell." Ta podstata je ale navíc rozšířená, protože to, co někdo mohl udělat před deseti lety, může někdo jiný zopakovat. Podmínky jsou stále stejné.

U D3 tohle říct nemůžete. D3 totiž podlehlo a začalo se měnit. Šílená obtížnost z počátku zmizela, takže výkony předchozích hráčů nejdou zduplikovat. Ve hře je snadno dosažitelný max level. Byla tam burza, která hru křivila takovým způsobem, že ji radši zrušili. Začaly se praktikovat zrůdnosti známé z MMO, jako je zamykání předmětů na účet. Celkově se vlastně z D3 stalo MMORPG, místo RPG s multiplayerem, který známe z D2.

A proto se D3 nedá prohlásit za následovníka D2. Jediné, co těm hrám zůstalo společné, je pohled shora a název.

+5/−4
16.3.2016 14:24
Foto

R62o26s47t41i88s71l93a74v 78M25a18j19e13r 2323962109898

Aukce byla chyba, to bohužel Blizzard dopředu nepromyslel. Ovšem zareagoval.

Očividně jste toho v poslední době v D3 moc nezahrál - existuje system tzv. "great riftů" kde můžete porovnávat své schopnosti a funkčnost výbavy či party s jinými hráči. Čím vyšší číslo, tím vyšší obtížnost. Existují žebříčky jak na každý charakter, tak na každou grupu dvou, tří, čtyř lidí (pro Hardcore i Softcore). Také existují tzv. seasons, které trochu oživují samotný obsah. Kolik lidí by dnes D3 hrálo kdyby bylo pořád stejné a Vy jste si mohl porovnat, že jste došel na Hell do konce stejně jak třeba Franta. (nechápu o čem to vypovídá...)

K tomu D2 vs. D3 - ano, Diablo 2 mělo jediné měřítko - udělal jsem tohle na hell, neudělal jsem tohle apod. Zapnete D2 dneska a projdete si od nuly až po konec hellu? Myslíte, že někdo tohle udělá?

V čem třeba vadí, že předměty můžete sdílet dvě hodiny jen s lidma v partě, ve které to zrovna spadlo? Nepředchází to náhodou tomu kupčení? Tomu křivení hry pomocí nějakých dražeb apod.? Psal jste, že aukce hru křivila a tak ji zrušili - proč by ale pak měli nechat lidi dražit věci mimo server, když to křivilo hru?

A mimo jiné - věci se běžně dali nakoupit i pro D2 - tam právě někdo dostal nápad, že když už se obchoduje mimo hru, proč ne ve hře....

Mimo jiné - pokud budete chtít zahrát a provést mechanikami hry D3, tak klidně napište. Očividně hodnotíte něco co příliš neznáte a nemáte vůbec nahráno.

+4/−4
16.3.2016 15:52
Foto

D34r53a90h66o60m98í18r 48S97t95r82o13u15h18a77l 4785458722504

S předměty jsem nikdy nekupčil, dokonce jsem nikdy ani nelezl na Battlenet. Hrál jsem doma a na lankách jsme s kamarády vyměňovali (ok, i kopírovali). Prostě mělo to úplně jiný nádech, než takové to klik, lup, mám to.

D3 jsem odložil asi půl roku po vydání, pak chvíli hrál datadisk, ale už jsem se k němu nevrátil (dneska se vracím po tříměsíčním výletu k Sagittariu A* v Elite, například), takže o průvodce hrou asi stát nebudu.

Pravda je, že mi D3 tak trochu znechutili i kamarádi, kteří mě do toho natáhnuli dva dny po vydání s tím, že mě na prvním levelu "vzali" do party a soustavně mi odklikávali veškerou storyline, protože je to zdržovalo. Mimochodem už mě tahají i do Grim Dawn. Moje odpověď byla, že si to pořídím, až to oni přestanou hrát. Holt, já jsem RPG samotář.

+4/−2
16.3.2016 17:56
Foto

J23a15k48u75b 95S26v42o31b40o88d62a 1962917771395

To mi chcete rict ze vysledky zebricku v d3 jsou objektivni kdyz mapa je vzdy random a monstra jsou vzdy random tez.... Navic i nejvic profi hrac nakonec nedotahne nolifera co ma o 1000 paragonu vice takze bych rekl ze ty zebricky jsou dost pofiderni. Nekolikrat jsem byl v top 100 hc WD ale na ty magory co maji 1500 paragonu v nove sezone proste nedosahnu....

0/−3
16.3.2016 20:28
Foto

R93o37s26t92i40s28l46a51v 63M27a13j17e27r 2253102709158

A že dnes mají v sezóně někteří už přes 3000 třeba.

To, že někdo hraje víc než druhý - to nemá být zohledněno v žebříčku? Když někdo hraje StarCraft 10 hodin denně, tak Vás stejně též vyklepne skillem.

A právě protože mapa je random pro všechny, tak je to objektivní. Též když jdeme GR93-5 tak je někdy dáme dobře, jindy ani nedáme. Tak to má každý.

Já mám v současné season přes 1000 para a to jsem jako leader v klanu dost pozadu.

+2/0
17.3.2016 9:32
Foto

O35d24s95t83r25a74n22ě31n87ý 58U93ž42i58v30a85t86e72l 3868476886818

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
16.3.2016 17:43
Foto

D74r58a45h74o54m47í79r 32S12t12r92o47u97h78a88l 4695228782374

Tak si říkám, že by mohli zavést něco jako hřbitov, kde by se uchovávaly záznamy o každém padlém hrdinovi a zároveň by to neubíralo místo z živého seznamu hrdinů.

0/0
16.3.2016 17:58
Foto

R54o87s14t14i49s66l48a52v 89M85a39j66e15r 2383552159378

Ale ona Hall of fame existuje :)

+1/0
17.3.2016 15:28
Foto

M19i21c38h37a33l 48T22o98m58á66n13e81k 9167639706

t10 na hc neni zas az tkaovy problem , i lamak jako ja se na to dostal ale greater rifty 45+ mi na hc delaj problem

0/−1
16.3.2016 18:32
Foto

J83a53k50u82b 94S68v75o62b75o20d34a 1442967961535

Hloupost znam asi 30 lidi co si D3 koupili a hrat jsme z toho vydrzeli 2. Navic D2 je stale oblibena a hraje ji spousta hracu ale pochybuju ze za 15 let nekdo bude hrat d3. Mel jsem tam full friendlist a dnes uz d3 nehraje temer nikdo.

+3/−4
16.3.2016 20:21
Foto

P80e59t36r 97S82v81o21b31o26d42a 4987765408543

Úplně stejná zkušenost s D3 včetně prázdného friend listu. Bylo to tenkrát obrovské zklamání a fiasko Blizzardu Rv

+1/0
1.4.2016 10:10
Foto

M20a25r66e47k 26Z66a56h70r51a32d30i55l 6504539825811

Titan Quest zbožňuju dodnes, dohrál jsem ho za různá povolání (kombinace povolání) mnohokrát. Na celé hře mi (časem) vadila snad jenom absence náhodného generování lokací. Na Grim Dawn se teprve chystám, ale jak čtu, tak ani tady není náhodné generování prostředí. No snad tedy opravdu bude alespoň o to vymazlenější :)

+1/0
16.3.2016 7:31
Foto

T64o27n40í81k 14K37u71t81t29m72a85n10n 6693338682

Asi bych nesouhlasil s tím, že je lepší hned na začátku kombinovat povolání. Naopak je dle mě lepší se soustředit na jedno povolání na max (ale nikoliv investovat do perků / skillů hned všechny možné body) a teprve po dosažení toho obvykle nejsilnějšího perku / skillu začít přemýšlet o druhém povolání. (Hráči nechť se zeptají googlu na grimcalc.) Pomůže to ve dvou věcech - loot padá náhodný na povolání (byť se dá sdílet v truhle mezi charaktery, na první průchod hrou je asi lepší loot šetřit a podle toho přizpůsobit druhé povolání), a člověk se přeci jen naučí hru bez toho, že si na úrovni 35 uvědomí, že si zvolil dementní kombinaci a povolání se nezbaví, může tak maximálně přerozdělit body. Což mi připomíná, že kombinace povolání přináší i kombinaci různých herních stylů (třeba takový Commando může jít tvrdě do štítu, obouručních zbraní, nebo i pistolí a pušek). Atd.

Asi bych ještě v recenzi zmínil jídlo (možná jsem špatně četl), klasické přidělování bodů do statistik, reputaci v osadách (a frakce obecně) a asi fakt, že začátek hry může být pro některé nepamětníky Titan Questu dost pomalý a otravný. A když už jsme u toho, level design je v Grim Dawn o dvě třídy výš než v Titan Questu. Jinak Grim Dawn je imho nejlepší klikfest od dob TQ, překonává i jinak opravdu povedené Path of Exile, a to podle mě hlavně atmosférou, povoláními a v mém případě větší znovuhratelností (v GD jsem nahrál zhruba 200 hodin v betě, 200 ještě v alphě a rozhodně ještě nekončíme). Atmosféry Grim Dawn se dá nenabažit, pokud zrovna sedne hráčovi do charakteru a nálady :)

+10/0
16.3.2016 1:12

Po čtyřicítce žijeme na vypůjčený čas, říká lékař David Sedmera

Premium Lidské tělo je velmi přesný a dokonalý mechanismus. V některých směrech až zázračný. Proč je však uspořádání těla...

Jak vyležet ‚lehký covid‘. Praktičtí lékaři radí, jak na samoléčbu

Premium Tak jako jiné virózy i obávaný covid-19, pokud zaútočí jen v mírné či střední síle, se musí doma prostě a jednoduše...

Shromáždění vlastníků jsou kvůli pandemii v ohrožení. Právník radí, co dělat

Premium Vyhlášení nouzového stavu komplikuje situaci společenstvím vlastníků bytových jednotek. Do konce roku musí totiž výbory...