Nechápu kde všichni markeťáci berou toi pochybnou představu, že hra může být zábavná a dobře se prodávat jen tehdy, když v ní potkáváte random lidi z celého světa pro povinnou socializaci.

+23/−1
doporučit
27.11.2018 10:18

T56o52m20á27š 75D88u22š50e28j97o88v49s84k76ý 3947643737460

Je jasné už od oznámení na E3, že Bethesda šlápla vedle.

Udělat z jednoho z nejlepších příběhových RPG "MultiplayerovýRádobyMinecraft" (miluju Minecraft) chce opravdu odvahu. Doufám, že jim to fanoušci Falloutu v rámci prodejů vysvětlí dostatečně na to, aby to pochopili. (Já vím, je to jejich značka, mohou si s ní dělat co chtějí a nemusím to kupovat a hrát ... Ale já jsem s tím "světem" od začátku, mám ho rád a není mi jedno co se s ním děje. :-/)

Přitom je spousty možností jak ve značce pokračovat dál bez neustálého opakování a klišé. Válka přece nebyla jen v Americe. Co se stalo v Evropě? Co v Rusku? A co v ostatních zemích, kde neměli Valuty pro svoji ochranu? Je tam možnost spousty nových příběhů, konspirací, bojů o moc a hlavně jiný vývoj, než byl v prvních Falloutech. (Vašim cílem by klidně mohlo být dostat se zpátky do Ameriky, aby to vzali za vlastní i Američané.:-P )

Škoda. :-(

PS: 60% se mi zdá taky celkem dost (na to co je napsáno v recenzi), ale co čekat od (jak říká autor) "... zapřisáhlého fanouška liduprázdných walking simulátorů ..." :-);-)

+19/−4
doporučit
27.11.2018 7:34

J70o70s19e26f 21Č92i42h77á26k 7671699340836

Na YouTube má hráč hezké hodnocení Falloutu 76. Je to velmi špatná hra, nikomu ji nemohu doporučit, ale nemůžeme ji přestat hrát :-)

+11/−1
doporučit
27.11.2018 7:34

J50a28n 50K39ř51e89p98e15l33a 4649938686447

Mi to nedá se nezeptat, i po té kritice která se mi z článku zdála silnější než klady hodnotíte hru lehce nadprůměrně?

+9/−1
doporučit
27.11.2018 1:19

J35a73k93u32b 28B58o56h73o52n71ě30k 8395406269837

Ono by to asi nemuselo být tak špatné. Osobně nemám nic proti tomu, udělat Fallout jinak a pojmout to jako objevování trosek původní civilizace těmi prvními, co otevřeli Vault. Rozhodně bych se nerozčiloval nad tím, že nevyšlo klasické RPG, ale něco jako survival onlinovka, pokud by to bylo udělané dobře. Třeba aspoň udělat prostředí tak nepřátelské, smrt tak zásadní problém nebo prostě nějako bonusy za hru ve skupině, že by se hráči sami chtěli spojovat do cca 3-5 členných skupinek a postupovat společně.

Nejasný cíl už dokázal zabít dost her a čekal bych v tomhle trochu větší prozíravost.

+8/−1
doporučit
27.11.2018 10:43

J97a71r53e80k 92W23o47l31f 5440479520

To hodnocení je trošku přepálený ne??

+8/−4
doporučit
27.11.2018 5:48

J73a74k41u46b 16M25a57r76t66i67n83í92k 1488219770202

60 % je nezasloužených. Koupil jsem v předprodeji, mám nahraných 100 hodin a jistě jich ještě dost přidám, ale osobně dávám 30 %. Hra zklamává v každém ohledu, ať už vás ve Falloutu 76 láká jakákoliv stránka věci - PvP / PvE / příběh / survival / lore / C.A.M.P. / kooperace. Žádná z vyjmenovaných sekcí není dotažená, hra je celkově nudná a nenabízí zajímavý endgame, množství bugu a glitchů je i na Bethesdu neskutečně vysoké, o disconnectech nemluvě. Velký špatný.Rv

+5/−1
doporučit
27.11.2018 11:30

D29a98v21i72d 24H17u61s21t23á75k 5303866525585

Mě by zajímalo podle čeho se generujete číselné hodnocení. Pokud je to v %, tak bych očekával, že 100% je naprosto dokonalá hra, 50% je průměrná hra atd. Může mi prosím někdo vysvětlit, jak může silně podprůměrná hra (hovořím samozřejmě o stavu ke dni vydání, nehodnotím to, jak bude hra vypadat za rok nebo za dva) dostat hodnocení jako lehce nadprůměrná hra? To se bojíte říct pravdu? Tak tam nepište čísla žádný a jen nechte slovní komentář. Přiznám se, že si momentálně nevybavuju, jestli jste nějaké hře někdy dali hodnocení menší než 50%....

+3/0
doporučit
28.11.2018 18:12

M24i47l40o11š 59K34r83u94m12p 2804557794

A vyhrál tedy nějaký nešťastník tenhle produkt v té vaší soutěži? Upřímnou soustrast

+3/0
doporučit
27.11.2018 13:19

M25a34r18t72i36n 96J77u91r90c24o 5279578237984

Hru mám vcelku rád ale dodal bych jednu velikou nepříjemnost. Se stavbou obydlí v C.A.M.P. si dávám dosti práce, hoďku dvě strávím vybavováním a laděním na přesné místo na mapě ideálně někde na jezírku. Pak se jednoho krásnýho dne připojím do hry, C.A.M.P. nikde a vidím, že jsem na serveru, kde má na stejném místě jiný hráč svůj domov. To by nebyl ani tak problém, byli jsme na to upozorněni ještě před vydáním.. Logicky by člověk opustil a vyhledal jiný server.. Chyba.. C.A.M.P. vám i na jiném serveru zůstane schovaný a nevybuduje se budova předchozí podoby zkrátka zůstane jako "stored", tudíž pokud máte jako já domov napojený přesně třeba na nějaký kámen či vytvořené molo do jezírka, nikdy už to nepostavíte zpět a musíte začít odznovu..

+4/−2
doporučit
27.11.2018 10:33