- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už chápu proč jsem pred nedávnem nepochopil ani základy řízení a po chvíli to smazal...
Moje první zkušenost byla stejná, ale když jsem tomu dal druhou šanci, tak jsem využíval na základnách autopilota a bylo to v poho. Vydržel jsem to hrát týden, jako není to špatné, ale víc se mi líbí třeba X3 Reunion
Kromě těch základních a dokola se opakujících úkolů z vesmírných stanic jsem nepochopil co přesně tam mám dělat. A na to že to má být MP tak jsem asi za 130 hodin potkal dva lidi, jinak samí AI.
Mise jsou nuda, to souhlasím. Pokud chcete potkávat více lidí, chce to účastnit se komunitních úkolů nebo létat do frekventovaných systémů. Slunce (Sol), popř. ty s inženýrama. Třeba v systému Deciat běžně nad základnou inženýrky visí pár hráčů a sestřelují odlétající nováčky. Lidské hráče poznáte mj. podle toho, že jkonka jejich lodi na radaru je „dutá“. V komunikačním menu je také záložka s kontakty – tj. lidmi, ke kterým se člověk přiblížil (jejich jména na radaru zždy začínají písmeny CMDR). Když jsem v hustě obydlených systémech, běžně jich za hodinu potkám i sto.
[*****]
Patřím mezi backery a tahle hra je moje srdeční záležitost. A to, co přineslo DLC Odyssey považuji za nehorázný podvod a zneužití fanoušků. Odpustil bych vývojářům bugy i nedodělky, ale nové rozhraní je společné pro všechny a současně téměř nepoužitelné pro hráče, kteří chtějí létat vesmírem.
Předpokládám, že ke zbrklému vydání Frontier vedly finanční problémy, nicméně to UI je prostě záměrně navržené tak, aby si hráč s joystickem našel co nejdříve něco jin=ho.
Pekny clanek. Neco takoveho se tady objevuje jen zridka.
Nemam zatim docteno, ale chybi tam zminka o Freelancer, coz je podle meho nazoru jedna z nejlepsich "Elite" her.
E:D jsem hraval nez prisly prvni DLC a prekopalo to komplet vsechno. Pak uz to za moc nestalo.
Díky! I Freelancera jsem hrával, oba díly, a dost mě bavil. Ani jsem si na něj při psaní nevzpomněl, takže dík za připomínku. Kdybych si ale vzpomněl, prostá zmínka by asi nestačila. A článek je už tak příliš dlouhý.
S žádným, v recenzi popisovaným problémem, jsem se nesetkal. Jen ta optimalizace drhne. Asi to mám rozbitý. :)
Na Vašem počítači se Odyssey nainstalovalo s rozhraním Horizons? Zkoušel jste už koupit pro loď nějaké vybavení? Nebo vylepšit brnění, potažmo najít Artemis nebo Maverick bez pomoci Internetu? Interiéry stanic nejsou všechny až na dekorace stejné? Baterie ve skafandru není vybitá za pár minut?...
Odflaknute, nudne, neoptimalizovane, predrazene .. tak proc to ma 60% ?
.
Protože navzdory tomu všemu mě hra baví. Pokud chcete lépe porozumět tomu proč, přečte si prosím podrobnou část recenze. Další problém je, že vyjádřit pocit ze hry jedním číslem není úplně snadné a z principu věci jde o dosti subjektivní záležitost.
Elite Dangerous ignoruji od chvíle, kdy vybírali peníze na signle player hru a pak tam zavedli always online DRM (nic jiného to totiž není). Pro rýpaly, je mnoho takových her, co mají ekonomický model také a funguje to v offline docela dobře. Nehledě na to, že nic nebrání tomu, aby uvolnili i serverovou část, aby si ji případně mohli lidé rozchodit u sebe.
A tento datadisk přesně ukazuje proč...někdo mi sáhne do singleplayer hry a nejen že mi ji rozbije, ale ještě mi znepřístupní hraní.