Diskuze

RECENZE: Doom Eternal je pekelná jízda, ale co to hopsání?

Doom se vrátil a je přesně tak brutální a krvavý, jak si ho pamatujeme. Některé designové prvky si však mohli v id Software odpustit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D68a34n79i32e83l 14M57a98l67y

21. 3. 2020 15:52

- za multiplayer, tomu termínu se prostě musím smát, já oddaný fanoušek dooma nepotřebuju hrát někde online s jinýma, o tom doom nikdy nebyl.. na to si najděte milion dalších jiných her..

2 8
možnosti

Doom byl tenkrát hodně o multiplayeru. O to víc by měl být teď. I když s důrazem na single kampaň.

4 1
možnosti

M35a20r53t57i51n 42N43o70v21ý

21. 3. 2020 14:32

V Doom Eternal není obtížnost "Can I Play, Daddy?". Pod Hurt Me Plenty je "I'm too young to die"

0 2
možnosti

Možná byl recenzent "Too angry to run it again"?:-)

0 1
možnosti

Největší sranda ale je, že Bethesda zapomněla dát Denuvo do verze na svém Launcheru.

Lepší dárek si piráti v karanténě přát nemohli :D

1 1
možnosti

J10a31n 24L76u38k89š

21. 3. 2020 12:32

Opět skvělý další fail v podání Bethesdy. ;-D Nechali Denuvo-free exe soubor ve složce hry, takže vlastně tu hru crackli autoři sami pro komunitu. ;-D Já se divím, že to studio ještě funguje

12 1
možnosti

A já ji děkuji ;)

0 0
možnosti

opravte... ne asynchronní ale asymetrický... asynchronní je že není realtime (death stranding, ruzne raidy atd),.. asymetricky = vsichni nehraji stejne role, neni stejna velikost tymu (dead by dealight, evolve,...)

0 0
možnosti

Skákací nebo balancující sekvence bylo už v klasickém Doomu (MAP24: The Chasm) na nic. Nerozumím, proč to implementovali i do nového.

https://youtu.be/xMX0uQpDsYU

3 1
možnosti

Nevím. Jakožto veterán (40 let) považuji Doom 2 za top. Ale to je asi tím, že přišel v tom pro mě stěžejním věku :-). Rád jsem si ho zahrál nedávno i na mobilu, ale ty hopsačky jsou na dotyku nehratelné.

4 1
možnosti

Mě styl hry, který zavedl Doom 2016 pořád přijde bizarní, protože nutí hrát hráče jedním stylem, který je kontra-intuitivní ve srovnání s jinými FPS. Se stylem klasického Dooma to nemá ve skutečnosti moc společného. Doom Eternal mě tedy hodně připomíná Darksiders z pohledu první osoby. Příběh je hodně komiksový a upřímně řečeno dost zbytečný, ale naneštěstí původ Doom Slayera není úplně vysvětlený, alespoň za těch zhruba 90 procent hry co jsem už prošel. Hopsaní moc těžké není a zase to ve mě evokuje analogii s Darksiders z pohledu první osoby. Původní Doom 2 měl také nějaké to hopsání, ale tady je to posunuto na jiný level. Recenze má pravdu co se týče obtížnosti a technického zpracování hry. Délka hry, ale bude někde kolem 12 hodin. Což je celkem průměr u moderních FPS.

5 0
možnosti

Chtěl jsem steellbook a měl možnost PC/XBOX/PS4 PRO edice (mam vse) a vybral jsem PC, protože prostě 1st person střílečka patří k myši a klávesnici...

Byl jsem hodně hodně hodně naštvaný, když jsem zjistil, že v krabičcce je jen papírové cédéčko s kódem na bethesda store na sobě..

To jako myslí vážně? To jako oprvadu už na PC budeme dostávat jen prázdné krabičky?? Proč tedy pak nějakou fyzickou edici dělají? To jako kdyby to nebyla steelbook edice, tak dostanu namísto digitální edice na steamu 1 minutu po světovém odemčení, prázdnou krabičku českou pošto s kodem na bethesda launcher?

To ať táhnou do pekla jak slayer.... S bethesdou končím.

6 1
možnosti

R62o69m87a54n 18O25l14á80c78h

21. 3. 2020 10:14

To máte pravdu - kód ve steelbooku je absolutní bizár. Jsem netušil, k jakým zhůvěřilostem už to došlo...

3 0
možnosti
Foto

N81o25l66e 91F87r33a48n41k

21. 3. 2020 9:36

Ja jsem zkusil multiplayer a vzdal ho uz po tutorialu prilis mnoho moznosti aby byl ochoten se je ucit jen pro multiplayer uz takhle ve hre zapominam na plamenomet ,granotomet a nekdy mam pocit ze jsem si zamotal prsty :)

3 0
možnosti

To je pravda, mechanika granátů a plamenometu je dost kostrbatá a vždycky si spletu tlačítka na přepnutí modu a zapnutí plamenometu. Na druhou stranu kombinace plamenometu a granátu už mě nejednou zachránila.

0 0
možnosti