- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- za multiplayer, tomu termínu se prostě musím smát, já oddaný fanoušek dooma nepotřebuju hrát někde online s jinýma, o tom doom nikdy nebyl.. na to si najděte milion dalších jiných her..
Doom byl tenkrát hodně o multiplayeru. O to víc by měl být teď. I když s důrazem na single kampaň.
V Doom Eternal není obtížnost "Can I Play, Daddy?". Pod Hurt Me Plenty je "I'm too young to die"
Možná byl recenzent "Too angry to run it again"?
Největší sranda ale je, že Bethesda zapomněla dát Denuvo do verze na svém Launcheru.
Lepší dárek si piráti v karanténě přát nemohli :D
Opět skvělý další fail v podání Bethesdy. Nechali Denuvo-free exe soubor ve složce hry, takže vlastně tu hru crackli autoři sami pro komunitu. Já se divím, že to studio ještě funguje
opravte... ne asynchronní ale asymetrický... asynchronní je že není realtime (death stranding, ruzne raidy atd),.. asymetricky = vsichni nehraji stejne role, neni stejna velikost tymu (dead by dealight, evolve,...)
Skákací nebo balancující sekvence bylo už v klasickém Doomu (MAP24: The Chasm) na nic. Nerozumím, proč to implementovali i do nového.
Nevím. Jakožto veterán (40 let) považuji Doom 2 za top. Ale to je asi tím, že přišel v tom pro mě stěžejním věku :-). Rád jsem si ho zahrál nedávno i na mobilu, ale ty hopsačky jsou na dotyku nehratelné.
Mě styl hry, který zavedl Doom 2016 pořád přijde bizarní, protože nutí hrát hráče jedním stylem, který je kontra-intuitivní ve srovnání s jinými FPS. Se stylem klasického Dooma to nemá ve skutečnosti moc společného. Doom Eternal mě tedy hodně připomíná Darksiders z pohledu první osoby. Příběh je hodně komiksový a upřímně řečeno dost zbytečný, ale naneštěstí původ Doom Slayera není úplně vysvětlený, alespoň za těch zhruba 90 procent hry co jsem už prošel. Hopsaní moc těžké není a zase to ve mě evokuje analogii s Darksiders z pohledu první osoby. Původní Doom 2 měl také nějaké to hopsání, ale tady je to posunuto na jiný level. Recenze má pravdu co se týče obtížnosti a technického zpracování hry. Délka hry, ale bude někde kolem 12 hodin. Což je celkem průměr u moderních FPS.
Chtěl jsem steellbook a měl možnost PC/XBOX/PS4 PRO edice (mam vse) a vybral jsem PC, protože prostě 1st person střílečka patří k myši a klávesnici...
Byl jsem hodně hodně hodně naštvaný, když jsem zjistil, že v krabičcce je jen papírové cédéčko s kódem na bethesda store na sobě..
To jako myslí vážně? To jako oprvadu už na PC budeme dostávat jen prázdné krabičky?? Proč tedy pak nějakou fyzickou edici dělají? To jako kdyby to nebyla steelbook edice, tak dostanu namísto digitální edice na steamu 1 minutu po světovém odemčení, prázdnou krabičku českou pošto s kodem na bethesda launcher?
To ať táhnou do pekla jak slayer.... S bethesdou končím.
To máte pravdu - kód ve steelbooku je absolutní bizár. Jsem netušil, k jakým zhůvěřilostem už to došlo...
Ja jsem zkusil multiplayer a vzdal ho uz po tutorialu prilis mnoho moznosti aby byl ochoten se je ucit jen pro multiplayer uz takhle ve hre zapominam na plamenomet ,granotomet a nekdy mam pocit ze jsem si zamotal prsty :)
To je pravda, mechanika granátů a plamenometu je dost kostrbatá a vždycky si spletu tlačítka na přepnutí modu a zapnutí plamenometu. Na druhou stranu kombinace plamenometu a granátu už mě nejednou zachránila.