Diskuze
RECENZE: Command & Conquer Remastered je úžasný návrat starých herních časů
Děkujeme za pochopení.
V69o21j68t79e21c40h 40D14o87m75i61n56i94k
Takže asi takhle. Red Alert jsem dohrál již před 15 lety, znovu hrát a hlavně za něj PLATIT EA už nebudu, sorry jako. Kdyžtak nainstaluji klasiku na dvou CD.
V46o74j50t21e77c66h 72D94o58m72i84n50i11k
Nechápu za co zase mínus, děcka. Jen vlastní preference. Hru nehodnotím a ani nikomu nerozporuji, pokud je z ní nadšen a chce ji hrát nebo na ní psát ódy. Stejně jako jsem si nikdy nekoupil jakoukoliv verzi remasteru Age of Empires II nebo Homam 3 a nikomu jsem to nerozporoval.
T94o78m73á83š 62B74u35b25e57n95í12č27e27k
Hlavně fungují staré taktiky typu pytle s pískem až do nepřátelské základny atd. :). A ano, stále mne to baví stejně jako kdysi.
Radek Urban: ty už byly 2 - Dune2000 a Emperor: Battle for Dune z 2001
Mimochodem, všiml si někdo, že k té hře jsou přiloženy zdrojové kódy včetně projektu do visual studia? :)
T36o82m37á54š 62B80u90b95e25n19í16č35e89k
Tak jsem ty zdrojáky zkusil a po menších šachách s target SDK a s doinstalací MFC to jde normálně zbuildovat. WOW. Rád se pod tu pokličku podívám
F38i19l19i11p 76V93o30n29d57r88á77š48e92k
V Bratislave to je s doktorem Mobiem? Tam ti nesmi umirat civilisti, ale oni bohuzel behaji do tiberiovych poli :)
M61a79r64t96i67n 81B55a21n46á89k
Jop, to je ona. Dá sa s tým trocha pohrať, obohnať civilistov pytlami s pieskom a to isté aj s tým stromom, čo produkuje Tiberium.
Ale ako teda musím uznať, že aj ja ako Slovák pochádzajúci z Bratislavy som vždy radšej hral misiu v Rakúsku, lebo hentí samovrahovia ma fakt bytostne nebavili...
J57a32n 88S94m77e23t74a52n30a
Odstraneni tehle "bugu" by z toho udelalo jinou hru. Ale treba u APC je nakladani a pathfind lepsi, nez v '95.
R13i56c46h59a10r55d 19P77o79l68á79k
Už se to stahuje, těším se jak malej...
A91n80t54o95n11í90n 40Ž72o27h63a
Mno, jsem rád, že se to povedlo. Poslední dobou mám z EA o dost lepší pocit než třeba před 2-3 léty.
P84e77t36r 97S78v14o85b29o65d30a
Dohráno asi před dvěma týdny, zde uvedené bugy jsem neměl, respektive jsem si žádné obtíže během hry nevšiml. Ale protože si mise volíte, mohl jsem si vybrat náhodou odlišné. Byla to paráda hrát tehdy, když to vyšlo, velice dobře hratelné je to stále (uznávám, že stovky hodin mám nicméně v Generálech).
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...