- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A další 2 tisíce budou v zadeli, ach jo
Škoda jen, že nevrátí Geraltův vzhled z jedničky, stejně jako zkřížené meče na zádech, tohleto nošení na jednu stranu není podle knih..
Na těch 30,000 obyvatel Novigradu jsem opravdu zvědavý. Jen aby to nebylo ve finále jenom těch 30.. kolik že to mělo Solitude celkem obyvatel? 30?
to asi vic, kde nepujdou renderovat postavy, nabouchaj se krychle baraku s texturama. i 300 postav je fantasmagorie :)
Proč? Zaklínač je asi nejlepším RPG posledních let. Zvlášť dvojka, navzdory některým chybám, přinesla to hlavní co tvoří RPG - volby, které se skutečně projeví na světě hry. Oproti odstrašujícímu příkladu Mass Effect 3, který v závěru zcela hodil za hlavu všechna rozhodnutí, které hráč udělal, a nabídl mu jen volbu mezi třemi "tlačítky" (a podobně tomu bylo i v posledním Deus Ex, navzdory skvělému zpracování celé hry až po tu tragicky nudnou poslední misi). V Zaklínači 2 hráčova rozhodnutí skutečně zásadně měnila příběh hry, pokud jste se spojili s jednou stranou, úkoly měly zcela odlišný průběh. A to musím ocenit, protože stejně tak mohli vývojáři prostě jen vyměnit postavu, která vám bude úkoly zadávat, nebo místo, kam musíte dojít pro nějaký předmět, a ulehčit si tak práci.
RPG nedělá spousta úkolů typu zabij/přines, otevřený svět s automaticky generovanými dungeony, záplava příšer likvidovaných frenetickým klikáním nebo stovky předmětů. Takže doufejme, že se příběh a jeho spojení s otevřeným světem CD Projektu povede.