Diskuse k článku

World of Warcraft Classic je trip pro nostalgiky. První dojmy

Návštěvníci akce Blizzcon, ale i majitelé virtuální vstupenky, si vyzkoušeli, jak se hrál World of Warcraft v době vydání. Je to vzpomínka na dobu, která už se nevrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e46t26r 38S29v78o77b39o47d65a 4617935548323

Jak to tady pročítám, spousta lidí tu haní Vanillu věci jako je grind, nutnost mít šípy, když chci střílet, skillovat zbraně, chodit pěšky atd atd... To je ale naprosté nepochopení filozofie a kouzla Vanilly. I když to je hra a fantasy, tak se autoři snižili o autentičnost a do určité míry i nějakou realističnost tohoto krásného světa. Chceš střílet? Tak asi logicky potřebuješ šípy, ne? Chceš se bít sekerou, když se celou dobu mlátíš mečem? No tak asi logicky v tom nebudeš tak dobrý a musíš se pocvičit. A samozřejmě, pokud jsi chytrý (intel), dokážeš to rychleji. Tohle vám prostě dává pocit, že ten svět nějakým způsobem dýchá, žije, že je obyčejný (skoro) jako ten náš - žádné hogo fogo vesmíry typu Outland nebo Northrend (nic proti TBC a WOTLK, oba jsou to dobré datadisky... mno, WOTLK tak na půl :-P), ale normální krajinka a prostředí, kde na vás dýchá atmosféra Azerothu. TOHLE je Vanilla. Ale chápu, že spousta lidí z WOW chtěla mít akční hru alá Diablo, kde vše dostanou naservírováno na podnose a která budu poloviční single player, aby nemuseli s ostatními komunikovat. Nikdo vás nenutí, zůstaňte si na retailu. Tam vám bude dobře :-)

+3/−1
8.11.2018 14:37
Foto

L32u54k96á66š 40M12ü31l82l25e54r 6363596290

To není o tom, dávat cílený hate (mimo jiné jsem se Vás na zkušenosti s Vanillou ptal a dosud bez odpovědi :X Just FYI).

To je o tom, že spousta lidí Vanillu zcela nelogicky glorifikuje a staví na nějaký piedestal jako předmět svojí adorace, přičemž používá argumentů, jejichž pravdivost je dávno přežitá.

Neřku-li, že spousta z těch lidí Vanillu nikdy nehrálo, nebo jen na freečku (což je, pardon, úplně něco jiného...).

Já sám na Vanillu rád vzpomínám....ale s příchodem rodiny, na to prostě není čas. Navíc nevěřím tomu, že v dnešní tendenční době, bude větší množství hráčů rádo trávit hodiny a hodiny v rozsahu 10ti lvl. Nové hráče z řad mladších (dnes cca 15) to neosloví určitě (masově) a ty starší, už na to nebudou mít toliko času.

Nikdo z WoW akční hru mít nechtěl. Já osobně, bych si střihl TBC, které dle mého, bylo dobrým kompromisem mezi Vanillou a tím, co je teď. Schází mi klasické talenty, trochu toho rozdílu mezi HC raiderem a causal playerem. Ale Vanillu už bych si znovu nedal a dovolím si říci, že to takto vnímá většina těch lidí, kteří to říkají.

Bonus závěrem: všiml jste si společného jmenovatele u všech lidí, kteří to, jak sám říkáte, "hejtují"? Většina z nich, hrála Vanillu na HC úrovni :)

+2/−1
8.11.2018 14:50

L71u75k43á33š 39K50m91e92n58t 5259707784600

Po pravdě po mne je to přesně to, na co čekám už řadu posledních let. Vrátit se do stavu, kdy hra není dělaná pro americká 10 letá děcka, kde musíte řešit šípy, kde se musíte snažit a makat, pokud chcete koně. Jak se makalo, když chtěl člověk pak toho rychlejšího. Proč jsem se naučil původní lokace? Protože jsem si je všechny poctivě proběhl. Ne jako dnes, kde sednete na nějakou příšerku, která létá a už netušíte, co je pod vámi.

Současné WOW je pro malé děti. Všude je to vodí za ručičku, nemusí nad ničím přemýšlet, prostě jenom běhají, kam jim hra ukáže a zabíjí, co jim hra ukáže. Dřív se muselo myslet a to bolí ... a hlavně se ukázalo, že řada dnešních děcek prostě myslet nedokáže.

+4/−1
7.11.2018 12:23

P41e71t98r 31F97a54u 7446115200564

Promiň, ale to je blbost, v posledních třech datadiscích se letání aktivuje až po nějaké době +- 1 rok od vydání, takže si každý užije ježdění co je libo. Grind a makání je tam také, pokud chceš něo víc, než jen mít koně a maximální level, ale to dost lidí nechce vidět.

+2/−2
7.11.2018 13:58

M72a37r94t73i50n 94B95e49n36e46š 3542177454329

Je rozdíl mezi obtížností, která je daná komplexnějšími mechanismy hry, a obtížností, která je daná obtěžujícími rutinami. Třeba nutnost zmíněných šípů je něco, co herně nepřináší vůbec nic, akorát to natahuje čas, který člověk ve hře stráví jinými činnostmi, než je samotné hraní. Konkrétně v tomhle aspektu šlo WoW rozhodně správným směrem. Dokonce si myslim, že by mohlo jít ještě trochu dál. Pořád je ve hře až moc aktivit, které nemají jiný účel, než je natahování herní doby. Quality of life neni ve WoWku nikdy dost, už jen proto, že hra jako taková nabízí neskutečně moc obsahu, zabírá hodně času, a člověk si jí navíc platí měsíčně.

Co se týče samotného hraní, tak o zjednodušení může mluvit jedině někdo, kdo buď nehrál tehdy nebo nehraje současné WoW. Komplexnější encountery a questy ještě ve hře nikdy nebyly. Momentálně nenajdete téměř žádný fight, kde by člověk mohl jen viset na bossovi a točit damage, což bylo dříve zcela běžné. Hrál jsem po celou dobu TBC i WotLK a dobře si pamatuju, že bylo jen velmi málo míst, kde bych musel použít full kit svojí classy (defenzivní cds, interupty, atd). I při na svou dobu nejobtížnějších fightech, jako byl Lich King nebo Prof. Putricide, byl vrchol skillu mít na botách minor speed enchant. Dnes i v blbym mythic dungu musí parta dodržovat taktiku, jinak wipne, nemluvě o používání všeho, co ty classy umí včetně cc, stunů apod.

Ano, hodně věcí se zjednodušilo, ale dle mého názoru spíš ku prospěchu věci. A to říkám jako hardcore fanoušek.

+2/0
7.11.2018 14:15
Foto

L75u71k22á27š 65M93ü41l80l32e38r 6803526250

Souhlas ve všem.

Rád bych jen doplnil pár věcí.

skillování zbraní - totální pruda ; navíc, pokud jste hrál shamana a někdy si respecnul z enha do resta. Potom jste si mohl TH zbraně skillovat znova

crafting - abych si udělal flasku, letět do Scholo...to pardon

encountery - jak uvedl kolega Martin, doporučuji zahrát si nějaký další datáč...třeba HC Garrosh byl na taktiku složitější, než půlka vanilly dohromady ; například old Neff, byl prostě pain ...dmg, adi, dmg,adi, dgm, adi , PALADINS! , wipe

questing - byla to pecka no, běhat po světě jako Jarmil, polovinu našetřených peněz vyhodit za opravy, protože někde umřete při běhání přes higher lvl zónu....

suma sumárum - Vanilla měla obrovské kouzlo a rád na ní vzpomínám. To kouzlo měla ale tenkrát, protože byla unikátní a rád na ní budu vzpomínat. Thats all...zbytek je jen falešný sentiment. Takhle jsem si jednou koupil zákusek...takovou tu špičku s krémem uvnitř. Viděl jsem jí v cukrárně a vzpomněl si na to, jak jsem to jako kluk miloval. Koupil jí a celou cestu domu se těšil, jak jí sním a vzpomínal na tu chuť a jak to bylo super. Nakonec jsem byl dost zklamaný....víte proč? Potože máme tendence idealizovat a vzpomínky si přikrášlovat .)

+1/−1
8.11.2018 8:32

M13i56r45o76s11l92a38v 42V11i65k56t14o18r34a 2553831479247

+1

Neřekl bych to lépe. Jen pro info, WoW už pár let nehraju. Když neberu nějaký 14 denní try out z nostalgie, když jsem našel trochu času ve svém životě, tak naposledy pořádně MoP. Největší éra pro mě byla TBC, kdy jsem raidoval s top 3 guildou na serveru. Bylo to pro mě i sociální vyžití s anglicky mluvícími lidmi z celé Evropy. S rodinou a vším okolo na to prostě už nemám čas. A hrát WoW jednou za týden nebo 10 dní podle mě nemá smysl. Už jenom kvůli předplatnému. Ale pořád na ní vzpomínám jako na nejlepší hru, jakou jsem kdy v životě hrál.

0/0
8.11.2018 10:04

P15ř14e88m27y31s15l 30V67í40š68k79a 4589963489125

Ten WoW Classic je nějaká časově omezená akce, nebo to bude fungovat permanentně?

0/0
7.11.2018 9:42

R66o16m35a80n 97Š13i37m97ů29n86e73k 4139528881

Napisi neco, co se vetsine asi nebude libit. Lide bez budoucnosti se casto vraceji do minulosti...

0/−7
6.11.2018 17:36

D10a75v91i70d 57D41i85r96g68a 7445951638

Cítíte se už povýšený nad ty, kteří vanillu budou hrát?

+8/0
6.11.2018 18:32

R23o89m89a53n 60Š98i45m36ů14n90e68k 4249978231

Ja ji hrat budu take, ale na rozdil od tebe si to uvedomuji. Vsechny navraty ke starsim dilum jsou jen kroky zpet a to primarne diky failum blizzu.

0/0
12.11.2018 22:52

O14n84d63ř11e61j 59S47e78k66e16r21a 1687736766689

Stejně tak platí, že lidé, kteří zapomenou na minulost, jsou dost často nuceni prožít si ji znovu. Osobně mám ale raději "strč prst skrz krk", když už tady plácáme mimo téma. To jen tak někdo nevysloví.:-)

+9/0
6.11.2018 18:35

R14o94m27a46n 74Š30i87m50ů10n11e10k 4439408951

Zda se, ze jsem tal do ziveho ;-D.

0/0
12.11.2018 22:53

F89i37l69i95p 80T48ř28e11b37a 6833940578466

Když otevřeli Evropský Lineage classic server, vrátil jsem se k tomu skoro na dva roky. Nakonec jsem si ale připoměl, proč jsem kdysi skončil.

Je to zábava, je to nostalgie, je to hardcore, bez berliček, bez příkras, bez noobů (ha!), je to pařanská verze Vyvolených, nebo Růžovky (nevím, jak WoW, ale Lineage byla vždycky o tom kdo, s kým, za kolik, a hlavně proti komu), je to závislost....

...a to je ten problém. O 15 let později už mám zkrátka i já jiné možnosti, jak trávit svůj volný čas. Některé ani nejsou tak dobré, ale je jich hodně, a já už je nechci všechny zahodit ve prospěch jediné hry.

0/0
6.11.2018 17:14

F31i84l57i43p 61T69ř16e26b49a 6673230978786

BTW: pod petici za spuštění se podepsalo přes 20 tisíc lidí. První rok jich vydrželo ~500.

+1/0
6.11.2018 17:22

P72e88t73r 72S90v63o65b40o48d15a 4837835788283

Pleteš si celkový počet registrovaných hráčů a počet hráčů online.

0/0
8.11.2018 7:45
Foto

O32l81d19ř68i12c22h 59M80a34z59a42l 3853459612327

S tou nostalgií je to těžké. Nedávno jsem zkusil remaster SC a už během první kampaně jsem málem umřel nudou. Zkrátka za ty roky člověku stoupnou nároky na to, co od hry očekává.

0/0
6.11.2018 16:47

F18i79l21i43p 20T65ř72e18b93a 6583480588606

Tak tak. Planescape Torment je asi nejlepší RPG, co kdy vzniklo. Já jsem ho ale tehdy nedohrál ...a už nikdy nedohraju. Už jen na 22" monitoru to dneska vypadá prostě strašně (ono to ani tehdy nebyla žádná sláva). Škoda. Naštěstí si pár lidí dalo tu práci a přepsali celou hru do knižní podoby, a tam grafika nestráne ;-)

0/0
6.11.2018 17:18

M61i82r67o48s14l81a15v 30S38t62a12s35t89n44y 7344163336281

Tohle bych úplně nevydával za obecnou pravdu. Enhanced edition PST nebo klidně i PST s hi-res patchem vypadá podle mě i dneska velmi dobře. Důvodem je i to, že ty původní modely postav byly třeba oproti BG větší a detailnější.

0/0
9.11.2018 12:11

H22o43n90z87a 20R67o43č38e11k 3795489363202

Tak WoW classic je spíš reakcí na sestřelení Nostalriusu před pár lety. A jo zahraju si to - těším se na WoW bez LFR, titanforgingu a stupidních catch-up mechanik. A vsadím se že si to najde i dostatečně velkou základnu hráčů. Dobrý je, že když to člověka omrzí, tak nemusí platit 2x aby mohl skočit na chvíli na BFA ..

+4/0
6.11.2018 12:49

R77o94m30a42n 53Š31i94m53ů19n35e72k 4559158201

Az na to sado maso expeni proc ne.

0/−2
6.11.2018 13:43

F90i53l38i27p 15V48o79k24u32r50k80a 8445402370354

No mě právě to sado maso expení bavilo ;-)

+2/0
6.11.2018 16:41

P80e80t19r 60S59v27o18b30o89d62a 4697145288623

Tak tak, expení je Vanille dobrodružství samo o sobě. Ne jako poslední datadisky, kdy je to jen nutné zlo a dá to každý. Vyexpit na Vanille už žádá nějaký ten kumšt :-P

+1/0
6.11.2018 21:47

L23u78k38á66š 91K79m49e68n43t 5579657464630

Sado maso expení? Zkus hrát Wurm Online a po třech letech, kdy budeš mít postavu tak na 30% zkus něco říkat o expení v původním WoWku ;-D

0/0
7.11.2018 12:27

M47a37t53ě62j 93P55a91v82l32ů 3471640451440

Zde máme WoW tak jak ho znáte, dále novinky WoW lite a WoW dry a stále oblibenější WoW classic. Jaká je budoucnost nikdo neví ... :D

+1/−1
6.11.2018 11:32

I60v61a18n 71K51o76r48e57c 7847272505391

Moc pěkně a přesně napsanej článek. Měl jsem z toho naprosto stejný pocity. Dal jsem si warlocka jako kdysi a prostě když po každých dvou příšerách musíš pít, do 40tky běhat pěšký protože nemáš žádnou travel fromu atd. tak to dneska už prostě nudí. Je sice pravda, že je to do lvl 60 takže se musí expit pomaleji, ale vzpomínky jak to bylo zábavný prostě matou. Jediný za co tomu dávám velký plus a chybí mi v dnešním wow, je to, že tam spolu lidi musí komunikovat a ne že se lognou do DF a po zabití příšery hned zase odhlásí a s ostatníma vlastně neprohodí ani slovo.

+4/0
6.11.2018 10:54

J52a64k96u64b 71B26o47h66o24n15ě68k 8825116619707

Viděl bych to nejenom jako nostalgii pro veterány, ale taky jako možnost pro nováčky.

WoW jsem sice nikdy nehrál (při tom množství F2P her v podobném stylu mi to přišlo trochu zbytečné), ale docela dost času jsem strávil v LotRO s jedním docela zásadním poznatkem. Ta hra má tendenci s každým rozšířením bobtnat. UI je plné různých okýnek, postava se nevylepšuje jenom klasicky v levelech a nemá jenom jedno povolání, zkrátka pro nového hráče je něco takhle rozjetého už hodně nepřehledné.

Prostě a jednoduše, kdybych já teď někdy chtěl z nějakého důvodu hrát WoW, tak bych rozhodně spíš sáhnul po téhle verzi než po té aktuální.

PS: máte někdo páru, k čemu jsou v těchhle hrách NPC obchodníci, když stejně nikdy neprodávají nic ani vzdáleně užitečného a z první potvory za bránou vypadne lepší věc?

0/0
6.11.2018 10:53

M66i24c24h41a91l 83T25o16m36á27n68e93k 9937119976

muzes u nich prodavat bordel co nasbiras a nekteri umi opravovat a jinak asi aby hra nebyla tak prazdna

0/0
6.11.2018 11:50

J96a89k30u66b 84B80o50h39o75n76ě59k 8555116849627

Což to jasně, ale to by nemusely nic prodávat a přitom ve většině her všude postává spousta obchodníků s dost specializovaným zbožím

0/0
6.11.2018 12:14

P33e26t92r 43S34v32o91b75o82d48a 4577635988673

To jsou NPC obchodníci prodávající zboží obyčejným NPCčkům. Dobrodruzi jako my si samozřejmě opatří svoji zbroj v temných kobkách nebo opuštěných hradech :-P

0/0
6.11.2018 21:50

R80o94m80a81n 43Š64i38m17ů34n12e24k 4649398611

Vybavuje se me vzpominka na pojem : Jump shot.

0/0
6.11.2018 10:31

A17l75e89x81a80n13d35r 91C20h55y52t44i96l 2324482705141

Plánuju hrát WoW Classic?

Ne.

Doufám, že řadě lidí dojde, že to své kouzlo již nemá a přestanou mlít hovadiny o zlatých časech Vanilly.

End of story.

+5/−7
6.11.2018 10:01

M98i16c74h47a69l 35T53o86m29á32n71e19k 9277529526

blizzardu to neublizi, sice pomalu a pozde ale ukazali vstricnost vuci fans, kteri se nechali zblbnout par urvancema co to stejne do tydne zabali protoze to na ne bude moc pomale, zdlouhave, slozite, apod... takze v oblasti wow jsou na tom slusne, zvlast kdyz jeste pustili "lost honor" video, ktere ja povazuji za to nej co bylo na blizzconu k videni, co by za to diablo fans dali :)

0/−1
6.11.2018 10:09

A50l87e49x89a37n12d20r 64C69h58y55t19i76l 2434572635691

Souhlas.

0/−1
6.11.2018 10:46

J63a75k69u77b 19M38a44r65t72i38n38í61k 1478529290272

Plánuji hrát WoW Classic?

Ano.

Bude to mít takový úspěch, jak si mnoho lidí slibuje?

Ne.

Pro člověka, který se ve WoWku zasekl na WotLK free serverech je tohle velice vítané, hlavně protože jsem osobně začal pořádně až na TBC a Classis tedy příliš prozkoumaný nemám. Pro někoho, kdo je zvyklý na novější díly WoW s mnoha vychytávkami šetřícími spoustu času, ty pomalý progress zřejmě brzy odradí. Přesto doufám, že populace bude vyšší, než na nějakých free serverech a o to jde především. Moc se těším, že s kamarádem znovu vyzkoušíme krásy old-wow expení a skládání party na dungeony.

End of story? Hardly. :-)

+2/0
6.11.2018 13:08

A50l33e42x61a89n24d93r 31C72h26y82t10i70l 2764262515231

Tak to Vám teda nezávidím. Shánět lidi přes chat půl hodiny je spíš frustrace než krása. Ale každému, co jeho jest.

Na free serverech jsem strávil nějakých 7 let. Jednou jedinkrát jsem se tam z ofiku vrátil a nevydržel ani měsíc v kuse.

Jinak v přetažení populace z free serverů doufat můžete, osobně si myslím, že po prvotním boomu nastane velký odliv, protože to bude stejné jako na free serverech a ještě za to budete platit 350 měsíčně, což hodně hráčů odradí. Budou platit za slackování? Hardly. A poznámka na závěr, možná se začnete učit cizí jazyky, protože tam bude všehochuť a zrovna Rusové se moc anglicky bavit nechtějí :D

+1/−1
6.11.2018 15:29

P43e73t60r 78S23v22o35b12o47d17a 4847695408373

Shánět lidi přes půl hodiny? A to proč? Buď se nauč pořádně složit grupu a když si teda neumíš poshánět lidi, tak si aspoň vyber slušnou guildu, kde to nebude problém. Protiřečíš si - vrátil jsi se z ofiku, jak sám píšeš, a vydržel na freečku jen měsíc a pak píšeš, že většina po spuštění odejde, protože to bude stejné jako na freečku jen se bude platit. To jen tak na okraj... Úbytek po spuštění serveru samozřejmě bude, to je vždycky a u všeho. Klidně si projdi statistiky vývoje popek u různých MMO při startu. Je to jakási lidská přirozenost, zkusit a pak odejít. Jazyky? Problém? Proč? Když už jdu hrát hru v angličtině, nějaká znalost jazyka se předpokládá. To zaprvé. Za druhé tam bude nemálo českých (a jistojistě i několik velmi kvalitních HC) guild. Jenom aby ona vanilka nakonec nepřilákala a neudržela takové kvantum lidí, že se budete divit...

0/−2
6.11.2018 22:04

A96l65e94x82a22n84d46r 85C63h15y91t60i67l 2244112915221

Co to je za blbost, že neumím skládat grupu? Prostě jsem napsal, co jdu, co sháním a prostě sehnat někoho byl problém, nikdo nenapsal. Nevím, jak ty, ale já si tu dobu pořád pamatuji. Byli jsme tenkrát všichni šťastní, když začal fungovat dungeon finder.

Neprotiřečím si. Přišel nový datadisk a dál jsem přednost novému obsahu před několik let starým obsahem.

Nevím, nad čím se podivuješ. Já jsem napsal, že prostě po boomu přijde odliv. Na co si jako mám procházet statistiky? Já přeci vím, jak to chodí.

S těmi jazyky je to velmi úsměvné. Kolik dotazů jsem dostal v tomto duchu: co mám v tom questu dělat? Mraky. Přitom každý quest byl celkem slušně popsán.

No, poslední věta je spíš takové zbožné přání. A milerád si počkám na obsazenost serverů a počet hráčů.

0/−1
7.11.2018 7:46

M59i24c49h21a49l 80T19o64m63á12n34e92k 9587989476

ja to ani nezkusil, proto ma dotaz stale tam bylo potreba urcitou zbran naskillovat nez davala plnou dmg a stale v tom pomaha int stat ?

+1/−1
6.11.2018 8:01

M59i41c46h23a16l 71T34o89m55á28n72e68k 9667639966

to same jak je to se statama? zase ma shaman zpet attack power 1 z agi a 1 ze sily nebo jako ted 2x jen z agi, to same co itemy? je to jako ted omezeno podle cloth, mail a tak nebo jako driv a hezky navrat healeru paladinu co nosili cloth veci apod?

0/−1
6.11.2018 8:02

R85a89d96e36k 75Č14e75r35n71ý 8728453830744

Na hodině angličtiny.

Žák: Execuse mě. I forgot my jahodový termix na skřínce. Můžu si pro něj go?

+1/−2
6.11.2018 8:38

M34i14c49h50a98l 29T36o76m68á81n28e52k 9917609516

nejaky problem? tohle je uplne standartni mluva hrace her, pouziva ta slova co se mu hodi a jak je zvykly, tedy nekdy anglicka jindy ceska, nejsem na hodine jazyka ze...

+3/−1
6.11.2018 8:43

R35a59d82e82k 88Č59e35r98n30ý 8858623620844

V klidu. Jen jsem si na ten vtip vzpomněl. ;-)

+4/0
6.11.2018 8:45

P17e41t73r 64F71a14u 7636775590894

hele, sice jsem to demo nehrál, ale nedává smysl aby to takhle nebylo, to by totiž nebyla vanilla ne?

0/0
6.11.2018 9:11

M49i23c70h46a43l 64T47o52m91á24n26e98k 9727519596

ja vim, melo by to tak byt, jen mi projde ze dost hracu na to zapomelo, to pak jak clothaci breceli ze jim paladini berou itemy, zvlast pri tom loot systemu co byl, ktery nebyl zrovna privetivy

0/0
6.11.2018 9:16

O31n21d49ř96e17j 76Z43a57c31h 3233890323372

Herně je to patch 1.12 - https://wow.gamepedia.com/Patch_1.12.0

Jinak je to vlastně emulátor vanilly, v němž je aktuální anti-chat, nebude fungovat wall jump apod.

0/0
6.11.2018 10:01

M13i78c88h15a90l 94T45o40m96á44n18e98k 9567439136

to vim otazka je jeslti to nechaji uplne tak nebo jeslti neco prizpusobi dnesni dobe, co sleduji nektere wow streamery, tak ti prave resi komenty hracu a takovy towellie kdyz cetl co by ve wow classic nekterym uctivacum vadilo, tak zjistil ze jim vadi to co vanillu dela vanillou, takze si jen nekteri tezce nevidi do pusy a nevi co chteji, jen maji potrebu vsechno hate

0/0
6.11.2018 10:16

P41e73t67r 43S65v87o38b56o41d63a 4687675218203

Bude to Vanilla, žádné přizpůsobování. Hate tu děláš akorát ty a proti Vanille. Přitom jsi ji ani nehrál a nezkusil, což je... docela hloupé, nemyslíš? ;-D

0/0
6.11.2018 22:11

M91i56c38h72a52l 16T61o27m80á89n73e94k 9257279796

od freeckare to sedi, ja se nepatlam jen v prehnane nostalgii a vanillu sem hral , neraidovla sem ale mel sem tam vylevlene 2 postavy warra a huntera

0/−1
6.11.2018 22:30

O75n39d72ř20e54j 28Z73a80c35h 3623690903682

Skillování všech typů zbraní tam je, ostatně když na mě mob hodil disarm, začal se skillovat unarmed :-)

0/0
6.11.2018 9:48

Najdete na iDNES.cz