- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žánr je vyčerpaný, protože vše co vychází jsou kopie WOW, s nepatrnými úpravami, a jinými texturami.
Schema zůstává všude stejné. Spawny s nastaveným aggro, TAB-TAB turn/based styl boje klikání na ikony s cooldownem (tzv. IconOrgasm). A běhání mezi postavičkama s vykřičníkem u palice.
Každý kdo hrál chvíli současná MMORPG tohle všechno zažil a je potřeba změnu konceptu a ne změnu textur. U WOW zůstávají hráči proto, že není kam jít. Výjde nová pecka, je krátký odliv a pak se většina vrátí, protože k čemu je nových X let GEAR/EXP huntu, když herní zážitek je totožný, jen v jiných kulisách. Nové MMORPG vždy přinesly kosmetickou úpravu. (namluvené dialogy SW(OW) Tor pro mne není zásadní změna konceptu). Bokem stojí jen pár titulů, co si drží svou hardcore komunitu (např eVe online, prastará Ultima Online).
Lidé chtějí hrát společně, ve velkém světě, ale chtějí mít VLIV na to co se ve světě děje. Aktivně se účastnit. Mít nástroje pro vytváření obsahu (hráči, co mohou tvořit questy ostatním). Mít vliv na svět např stát se členem rady, vlády atd co může rozhodovat o některých záležitostech MMO světa... MMORPG má potenciál, ale ne ve WOW-Clone předscriptované podobě. Ta je za zenitem a TES jde bohužel spíše touto "osvědčenou cestou". Dopadne tedy stejně jako ostatní, bude mít svůj ždibec koláče, jako desítky podobných. Kdo chtěl tenhle koncept, už svou hru má. Je čas na změnu. Bez ohledu na to, zda to bude scifi/fantasy/steampunk/moderní svět.
Jinak pro autora, brnění je v koleně. Správně je buď zbroj, nebo staročesky brň.
Taky si pořád říkám, že mělo být ESO originálnější a více se držet toho svého. Ale o WoW klon určitě nepůjde.