Diskuze

Jakým budete bohem? V Godus můžete být tyran i mesiáš

Koncept hry GODUS zní výtečně, čelí však jedné citelné komplikaci. Tou je její návrhář Peter Molyneux, který pro každou hru plánuje grandiózní principy a mnoho z nich pak nerealizuje. Řada z jeho her přitom nebyla špatná, ale Peter pro ně zkrátka jen vytvořil zcela nerealistická očekávání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Že by se opakovalo Spore?

0 0
možnosti
DR

Populous 3 je super hra, přál bych aby Peter udržel svoje megalomanství na uzdě a vydal něco podobného..R^

0 0
možnosti
LS

Zarazil mě předpoklad, že se možná nebude válčit, protože lidé jsou hodní. No ... co mám zkušenosti tak pokud z válčení nějaký zisk bude a nebo z něj bude plynout nějaká hrozba, lidé válčit budou. Ať už kvůli zisku nebo kvůli snížení nebezpečí pro svou vlastní civilizaci. Prostě klasické evoluční schéma.

2 0
možnosti
MZ

No, taky nějak nechápu, proč by někdo např. s vesmírnými technologiemi neničil (nezničil) jiného hráče, který by byl třeba ve středověku? Zatím to vypadá, že kdo se dřív dostane do nejvyspělejší fáze národa, tak může vesele ničit ostatní hráče. V tom případě budou později registrovaní hráči v obrovské nevýhodě...

2 0
možnosti
MZ

Zní to zajímavě, ale realita bude téměř určitě jiná...

2 0
možnosti
DB

Svět velký jako jupiter.... tisíce let prozkoumávání.... určitě..

1 0
možnosti
VP

A proč by ne? Nechat náhodně vygenerovat obrovskou krajinu není problém.

1 0
možnosti