Sobota 5. prosince 2020, svátek má Jitka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 5. prosince 2020 Jitka

Diskuse k článku

Diablo 3: Reaper of Souls chce napravit chyby a cílí na ostřílené hráče

Akční Diablo 3 je jednou z těch her, které se hrají ještě dlouho po vydání. Datadisk mu život ještě prodlouží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A19l70e30x87a46n90d74r 62K65o38s76t80k34a 5849946869206

Jestli bude loot systém odvozen od wow, tak si to pěkně užijte. "lepší" item s horšími vlastnostmi, vhodný pro jinou specializaci, 4x loot stejného itemu z bosse, zatímco ten druhý, co z něj má padat není atd.

0/0
15.10.2013 9:10
Foto

J60o54s20e89f 62D44a60n34i29š 1126744290201

Ten novy system je jiz zaveden na konzolove verzi, a tam to pada luxusne tak jak by melo.

0/0
15.10.2013 9:38
Foto

T48o47m86a58s 13C38u17k79a65l43a74s 8556632237356

Mozna az moc. Na normal s master 1 jsem dropl i 2 legendary najednou jen z monster. Za jeden akt jsem mel tak 8 legendary dropu, vetsina byla pro muj class pouzitelna

0/0
12.11.2013 6:44
Foto

D54a58v69i71d 62H12u29s29t63á59k 5403356115395

No super, konečně odstraní AH, tu hlavní věc, kterou zdůvodňovali nutnost (spíše zhovadilost), neustálého internetového připojení u singleplayerové hry. Tak až Blizzard oznámí, že už nebude potřeba neustálé internetové připojení, na hraní D3, tak si to snad i koupím. ;-D

+2/0
14.10.2013 15:55
Foto

J50o42s63e62f 56D70a85n47i18š 1386164610521

Neustale internetove pripojeni ma i jine duvody nez aukcni dum. Lze to krasne porovnat u konzolove verze, ktera tento pozadavek nema. Dusledek je ten, ze se mnozi/kopiruji predmety, nabouravaji soubory s ulozenou postavou a edituji predmety apod. Cili pozadavek staleho pripojeni je i jako ochrana proti podvodnikum.

0/0
15.10.2013 9:40
Foto

D73a53v56i86d 88H96u20s92t62á30k 5703496765835

Tak editor postavy byl v D2 taky, no a? Rozumnej člověk si tím nebude kazit herní zážitek a uspěchaný děcka to stejně brzo omrzí.

+1/−1
15.10.2013 16:02
Foto

J83a38k83u73b 56U48r40b41á45n14e30k 6592729904826

Diablo naprosto zabil zmršený systém NE-náhodného generování prostředí, takže hra vypadá při opakovaném hraní pořád stejně.

 Jinak pobavila mně věta "Například z meče se silovým bonusem lze vytvořit inteligentní čepel." Moc pěkný strojový překlad.

+2/0
14.10.2013 14:22
Foto

F72i32l62i34p 94T67ř76e88b16a 6833470228426

Lilarcor? R^

0/0
14.10.2013 15:06
Foto

P40e48t10r42a 85M30i18c62h33a98l32o86v94á 9355221247

Tak to je přece ULTIMÁTNÍ inteligentní zbraň, no ne? ;-D

+1/0
14.10.2013 15:26
Foto

T51o84m75á59š 30S71u46c96h27ý 4235585888709

Jako jo, D3 bylo celkem pěkný. Jen mě nějak nenutí to hrát znovu. Hrál jsem to za čarodějku před rokem, za barbara asi před měsícem a nějak mě to netáhne hrát znovu. Nechápu, jak jsem mohl dohrát D2 snad třicetkrát :-)

+1/0
14.10.2013 13:18
Foto

J17o83s50e64f 92D28a12n72i80š 1596394150621

D2 jen tricetkrat? No tak to se toho moc nenahralo. Precijen diablo se prave hraje stale a stale porad dokola...o tom ta hra je.

0/0
15.10.2013 9:41
Foto

P63a68v39e35l 71V79a80n63č92á68k 3944375654795

Hlavně se mi líbí to donekonečna otloukané "náhodně generované lokace" ... kdo hrál D3 jako já (600h), tak musí uznat, že random vypadá zcela jinak. Když přesně vím, jaká část mapy bude za tím a tím keřem nebo cestou a kde je vstup do další lokace atd ... tak sorry, to není random. za chvíli je to taková nuda, že u toho čtete na druhém monitoru cokoliv jiného.

+5/−1
14.10.2013 12:45
Foto

J28o37s94e87f 13D94a13n44i37š 1256134530691

Pravda, diablo 3 ma spoustu nahodnych faktoru. Nahodne padani pripojeni, nahodne rolly affixu na predmetech, nahoda kdyz padne neco co se hodi. Ale urcite to neni o nahodnem generovani prostredi, to v zadnem pripade. Jedinne co se meni je pozice truhlicek, a promichavaji se dungeony. Ale mapa je vpodstate  porad stejna.

0/0
15.10.2013 9:43
Foto

M29i95c48h21a93l 10T89o65m83á42n57e83k 9337269896

vypada to zajimave a budu se snazit si D3: RoS urcite zahrat jen tech her na dlouhodobe hrani uz mam nejak moc :)

0/0
14.10.2013 10:34
Foto

P35e29t57r 95M96i89n46a92ř62í31k 7440273587682

V Blizzardu si neuvědomili, že není možné se vrátit do minulosti. K tomuto návratu je donutila hlasití skupinka kritiků AH. V době kdy se do her dodávají mikrotransakce je zrušení AH krokem zpět a fanoušky jim to dobloudí. Kdyby raději udělali speciální mód ve stylu HC kde není možné užít AH. Oni raději vylijí vaničku i s oním pověstným dítětem.

AH je dobré. Budou proti němu vystupovat jedině Ti co neumí obchodovat. Osobně AH používám a v případě HC to je skoro nutnost. Když Vás zabijí v 50 úrovni a Vy to musíte vše absolvovat znova tak je nutné mít odkládací prostor pro staré úspěšné vybavení. Když ale využijete všechny postavy tak máte problém s prostorem kam to dávat. AH to řeší protože má můžete věci prodat a po smrti je znova nakoupit.

V Blizzardu mne tímto krokem znechutili a už se poohlížím po jinem klonu Diabola. nechci být od rána do večera v jejich fiktivním světě. Žití je lepší. Sbohem Diablo 3.

+3/−12
14.10.2013 8:39
Foto

M65a94r96e56k 76Z37a93h72r72a56d26i70l 6794379715201

Jedna věc je prodej věcí za herní a jiná za reálné peníze. Podle mě je ta první varianta logická, ta druhá zcela zbytečná...

+2/0
14.10.2013 9:19
Foto

P54e54t21r 79M27i47n89a82ř95í73k 7320153127282

Nesouhlasím že by byly zbyteční reálné peníze. Oboje reálné i herní peníze fungují jako skladiště předmětů v podobě peněz. Poplatky za reálné peníze slouží k provozu infrastruktury zajišťující online služby zadarmo. Reálné peníze jsou pro mne akceptovatelnější než poplatky za hraní.

0/−4
14.10.2013 9:32
Foto

M41a77r55e48k 35Z72a91h87r35a69d23i97l 6354839325501

No, očividně se Blizzard uživí i bez mikrotransakcí z AH, když to ruší... ;-)

0/0
14.10.2013 10:15
Foto

P73e74t22r 35M59i34n71a13ř57í85k 7760593667922

Nikoliv Blizzard si to jenom myslí, že se bez transakcí uživí. Teprve budoucnost ukáže jak to dopadne.

To, že se rozhodli jít proti trendům a zahodili zisky z transakcí je ekonomická stupidita. Obchodování s předměty nezamezí jenom jej ztíží a zisky za ně shrábne někdo jiný. Třeba eBay. V dnešní době je nožní utéci od Diabla. Tímto krokem podpoří konkurenční diablovky.

0/−7
14.10.2013 11:15
Foto

M40a30r50e67k 53Z97a39h11r81a32d84i80l 6624329535571

Napiš jim, třeba tě zaměstnají do obchodního oddělení místo jejich manažerů... info-en@blizzard.com :-P

+4/0
14.10.2013 12:38
Foto

P34e91t57r 22M50i80n40a37ř15í16k 7280313767312

Díky za nápad ale to byste se jim tam více hodil Vy. Máte s nimi kompatibilní názory. :-)

0/−2
14.10.2013 12:54
Foto

O25n15d21ř75e13j 29I66l15e42k 4647967755458

Chápu, co se snažíte říct, ale myslím si, že na svoje názory, toho víte až moc málo. Zprvu jsem taky nechápal, proč se tak rozhodli a zda-li zrušení AH za reálné peníze nezavede poplatky, ale pak mi došlo, že to není tak černobílé. 1) Blizzard si prodejností samotné hry zajistil tak obrovský zisk, že si zajistil bezplatný provoz na dlouho dopředu. 2) Pokud bude vývoj pokračovat pravidelným tempem a udrží si minimálně stejnou kvalitu, tak s každým novým obsahem (datatiskem) tuto hranici posune zase o mnoho let dál. 3) AH si sice držel svou skupinu hráčů, ale stejně tak jich spoustu odrazoval (např. mě). 4) Provozem AH si sice Blizzard zajistil pravidelné příjmy, ale je třeba brát v potaz i obrovské výdaje, které obchodování s reálnými penězi přináší. Provoz, kontrola nad peněžními transakcemi, reklamace uživatelů, atd... Nicméně já osobně (ač D3 moc nemusim) vítám zrušení aukce především kvůli duchu hry, kterého AH zabíjel.

+1/0
16.10.2013 11:40
Foto

P21e52t36r 48M89i49n35a41ř29í35k 7730443277782

1 Ano Blizzard si zajistil zisky prodejem hry ty ale ty budou mizet po zrušení AH výdaji spojenými na provoz infrastruktury. Zrušení AH odnese peníze z diabla a bude horší podpora chyb a možná dalšího obsahu.

2. Datadisk zajistí lidi co budou Diablo hrát ale jen na krátkou dobu jádro hraní Diabla není v datadisku ale v honěním se za lepším vybavením a vyšší úrovní. A jsme zase u loot systému.

3. Kdo chtěl hrát striktně bez AH tak hraje Path of Exile. Navíc Diablo můžete hrát bez AH. Stačí ho jenom ignorovat. Problémem je totiž samotný loot systém díky kterému je dibalo bez AH dost těžko hratelné.

4. Systém obchodování sice vyžadoval náklady ale navíc i přinášel zisky. To o přínosu zisků se rozhodně nedá říci o provozu online připojení.

0/0
16.10.2013 20:37
Foto

P68e36t25r 91S32v81o60b55o62d65a 4577205778543

Myslím, že tu nebyla zmíněna ještě jedna podstatná věc a to jsou boti, kteří ničili ceny na AH a dávali Blizzardu pěkně zabrat. Navíc se s nimi Blizzard za celou dobu nedokázal opravdu vyrovnat.

0/0
17.10.2013 16:49
Foto

P14e34t52r 79M85i83n64a91ř93í62k 7910813867802

Jediný kdo hru ne jak píšete "zničil" ale nastavil tak nešťastně byl a je Blizzard. Právě Blizzard navrhl loot systém tak, že než požití AH nemůžete sehnat opravdu dobré vybavení. Hráči se systému přizpůsobili a začali používat i ty booty. Mnozí hráči se přeorientovali na čistý obchod. Kdyby Blizzard nenavrhl tak špatně loot tak by i ti booti existovali ale nebudili by takový odpor a AH mohl existoval existovat vesele dále.

0/0
18.10.2013 8:09
Foto

M88a73r91e49k 38Š83e49b35e72s38t80a 2823221383917

Když budou padat dobré věci nebude potřeba těch pár dobrých co padá teď skladovat....když budou padat konečně recepty na itemy nebude potřeba nakupovat výbavu když si ji budeme moct vyrobit....s datadiskem příjde samozřejmě i rozšíření truhle o inimálně jednu další záložku....to že odapdne člověk tkerý místo hraní diabla hrál auction manager a vykrádal levné zboží které pak draze prodával bude ve světě sancturay o jednoho trotla méně .) děkujeme!

+7/−1
14.10.2013 10:17
Foto

P80e84t33r 91M24i62n73a31ř49í91k 7470923847702

Blizzard chce své hráče přikovat k počítačům. To o novám loot systému jsou jenom pohádky které nají uchlácholit nespokojence jako jsem já. Padání lepších věcí je právě proti tomu přikování hráčů k počítači. Blizzard sliboval kupříkladu lepší AH a nakonec ho zrušil. Takovéto společnosti chcete věřit? Teprve uvidíme co nám nabídnou.

Je na Vás vidět, že jste nikdy nehrál moc HC za více postav. Jinak byste volal po skladování nebo AH a nevelebil nový loot systém který nikdo nezná. Asi jste nikdy nebyl schopen nic výhodně prodat nebo kopit. Místo toho abyste se to naučil tak to chcete rušit. Reagujete jako dobrý klikač který nechce používat hlavu. To Vás všichni co umí obchodovat musí hodně štvát. Pro mne, jak píšete "trotla", co na Diablu i obchodoval je Vaše reakce jenom reakce člověka který si zcela neuvědomuje vliv AH na hru a jenom závidí těm co umí nakoupit a prodat. Jsem zvědav na co budete nadávat až se stáhnou obchodníci a budete potřebovat ventilovat svoji frustraci se hrou. :-/

+1/−5
14.10.2013 11:34
Foto

M33a97r69e89k 77Š68e81b76e82s28t38a 2263291843267

stačí si zahrát konzolovou verzi a hned máte lepší přehled o tom jak může vypadat nový loot systém než když jen sedíte u aukce....

prodat sem byl schopen za tu tisícovku nahraných hodin věci za miliardy a na RMAH za celkem 220E a rozhodně mě to neudělalo šťastným a ani mě to nepřesvědčilo abych dál tuhle hloupou aukci používal víc než jen pár minut denně....

Diablo 3 je akční Hack and Slash RPG a ne Auction house simulator.....

Skill v této hře sem získal tak že sem hrál i se špatným equipem a zvládl sem to na infernu i před patchem který to zjednodušil a ne že sem si nakoupil über výbavu a jen dělal jak sem dobrej .) .)

že vy hodnotíte hráče diabla podle toho jak obchodují a ne podle toho jak hrají je přesně ten problém proč blizzard AH ruší....aby se ukázal skill získanej hraním od skillu získaného na aukci ;-)

+8/0
14.10.2013 11:54
Foto

P16e56t13r 81M78i64n69a21ř95í62k 7870733217272

Konzoli nemám a nebudu si ji kupovat kvůli hře kterou chci opustit.

Nehodnotím hráče podle schopnosti obchodovat. Mohl byste mi napsat kde jsme tak učinil?

Kdybyste si pořádně přečetl co jsem psal tak Víte, že diabla jsem hrál za HC za více postav. Právě pro tento způsob hraní mi nevyhovuje zrušení AH. Když jak píšete jste tak úspěšný v akcích tak proč Vám vadí? Podle informací co jste napsal ji jsem požíval AH stejně. Místo kritiky prodeje bych od takovéhoto člověka očekával, že to nebude používat ale Vy to chcete zrušit. Jak mi to vysvětlíte?

0/−3
14.10.2013 12:06
Foto

M28a87r91e11k 42Š87e66b56e83s52t48a 2243211133567

aukce mě vadí proto, že kvůli ni je silně upraven loot, samotný blizzard to přiznal a to je to jediné co je na té hře špatně....nepotřebuju za den 20 unikátů z čehož ani jeden nebude využitelný ani obchodovatelný...jinak AH používám tak 10-15 minut denně ale hraju rozhodně mnohem víc...aukce s příhozem nedělám protože na to nemám čas a tam se právě dá získat fakt dobré vybavení za celkem rozumný peníz.....

takže: chci to zrušit třeba proto abych si nemusel kupovat recepty na unikátní a setové věci ale abych je sám nacházel...a právě díky aukci sem za tu spoustu odehraných hodin nenašel ani JEDEN recept na unikát nebo set....to je prostě špatně...já vím že si je můžu koupit na AH ale z toho nemám pak vůbec radost...AH mě prostě kazí radost ze hry, kazí radost z lootu a používám jej jen proto že tam prostě je.

HC postavy se hrají uplně v pohodě (teda až na lagy!!!) i když jich je víc, to místo v truhle je dostatečně velké....co bych za to dal v době D2 kde bylo místa jen trochu...a nebo v době diabla 1 kde sem si nechával peníze a věci na zemi :D

+4/0
14.10.2013 12:27
Foto

P19e94t34r 57M11i64n74a40ř45í80k 7880533437982

S tím poměrem na tom hraní aukce jsme stejně. I v těch 15 minutách se dá i přihodit a využít výhod AH.

Recepty na unikátní věci si kupovat nemusíte. Můžete si je přímo koupit. Navíc kování předmětů které Vám vyhovuje a po lootu jejich receptur voláte je dost podobné AH. Získáváte předměty ne lootem ale jinou činností. To je další důvod proč nechápu to jak Vám vadí AH a proč Vám nekazí hru kování předmětů které z principu stejně závadné jako AH.

HC postavy a hraní není ok to asi hrajete jiné diablo než jsem hrál. Zrovna tento týden jsem přišel o barbara na 50 úrovni na mp10. Inventář předmětů je do 50 úrovně co mi zbyl je zhruba 1.5 stránky v truhle. To nepočítám předměty o která jsem přišel na barbarovi. Měl jsem už pořzenou zabraň s vysokým level reducemnt. Blbě jsem chcípnul na mrazícím elite packu jenom protože jsem zamrznul i když jsem mohl nepřítele zlikvidovat dvěma údery. Když mim rozehraného wizze, witchera, démona a monka tak se nemohu vejít do přiděleného inventáře a AH je pro mne jediná varianta jak si z mých předmětů uchovat alespoň zlato.

0/0
14.10.2013 13:22
Foto

P78e81t15r 92S12v71o11b19o37d37a 4827835288893

Takže problémem není rušení AH, ale nedostatek místa v inventoráři? Tak proč tady hájíš AH a nenapíšeš, že problém je v nedostatku místa v inventoráři? Navíc, kolik lidí hraje D3 na HC s xx postavami? Myslíš, že je to majorita hráčské populace? Těžko. Tvé argumenty tedy neobstojí...

0/0
14.10.2013 16:54
Foto

P55e96t36r 25M55i98n91a15ř78í77k 7860683267332

Ano pro mne je problém málo místa v inventáři a to tady píšu.

AH hájím hlavně z toho pohledu, že je tady hodně lidí kteří vidí problém AH ale přitom je v loot systému. Kdyby se totiž AH zrušil a nenastavil nový loot tak by to nic neřešilo. Naopak kdyby AH zůstal a zavedl se nový loot systém tak lidi nebudou AH tolik využívat a jeho vliv poklesne. Zrušení AH neznamená obchodu s předměty jenom ho komplikuje.

Většině lidí toto nevadí to máte pravdu. Neznamená to ale že bych neměl pravdu. Moje argumenty jenom nikoho moc nezajímají a všichni se těší jak odstraněním AH se vše vyřeší.

0/−1
14.10.2013 18:24
Foto

D26a70v96i16d 77S12ý50k52o69r41a 7154191541477

Podepisuji.

0/0
14.10.2013 13:54
Foto

P93e24t29r 73M80i90n21a55ř35í91k 7270273537782

A to jste zaregistroval slova pana Šebesty "aukce mě vadí proto, že kvůli ni je silně upraven loot," Jinými slovy aukce mu nevadí ale vadí mu loot systém. Na druhou stranu tady deklaruje jak zrušení aukcí vrátí hráče ke hraní. Hráče k hraní vrátí nový loot. Krásný protimluv, že?

0/−1
14.10.2013 14:01
Foto

P88e98t24r 33S84v41o91b14o20d22a 4867225228523

Ano, zrušení AH může pomoci přitáhnout lidi, protože byla nedílnou součástí "loot systemu", na který 95% lidí nadávalo. Změna loot systemu je tedy včetně zrušení AH. Žádný protimluv tam není :-P

+3/0
14.10.2013 16:56
Foto

P55e83t55r 23M92i81n60a41ř83í71k 7490523527352

Uvidíme jak to dopadne s tím přitažením lidí. Myslím si, že jestli něco lidi přitáhne tak nový datadisk. AH nebyl nikdy součástí loot systému. jestliže odstavíte AH a takové situace nastávali tak looting ve hře normálně fungoval a funguje. Proto nemůže být AH součásti loot systému. Jsou to oddělené systémy. ;-)

0/−2
14.10.2013 18:04
Foto

P58a50v79e85l 84V33a97n89č52á16k 3944305624615

Bohužel tady s Tebou nesouhlasím. D3 je aukcí úplně zničené. Celá pointa hry bylo nacházet si pro sebe věci a ty Ti pak pomohly jít do obtížnější a obtížnější úrovně. Nyní nováček přijde do D3, nakoupí si za pár šlupek epic brnění, proleze hru za pár hodin a skončí ... D2 žilo roky, D3 skomírá po několika měsících. Nikdo hru nehraje, aby mu něco padlo, jen skočí do aukce a koupí si upgrade ... to není Diablo to je simulátor AH.

+6/0
14.10.2013 12:47
Foto

P31e25t63r 67M14i98n42a81ř45í42k 7700403857162

To máte pravdu s tím nováčkem. Neodstraní se to ale zrušením AH. To vše napraví nový loot systém. Jenom jste podlehl PR oddělení Blizzardu které všechnu vinu shazuje na AH. Navíc si uvědomte, že aukce budou probíhat ale mino AH. Není pravda, že málo lidí hraje diabla. Jenom hlupák by si myslel, že počet lidí bude nyní stoupat. Diablo má konkurenci a dosti dobrou. D2 žilo roky? To bude jistě informace z PR oddělení Blizzardu. Nikdo o tom nemá žádné údaje protože tehdy to nebylo hraní online.

0/−2
14.10.2013 13:33
Foto

P48e82t49r 22S91v49o61b84o62d45a 4417365668323

No tak to řekni rovnou, že jsi si tam kšeftoval s equipem a teď brečíš, že o to přijdeš. To se dá pochopit ani nemusíš tady vytvářet tyhle košaté rádoby argumenty ;-)

+2/0
14.10.2013 16:47
Foto

P85e65t69r 86M86i40n77a31ř49í34k 7880833317592

Aha tady někdo o mně ví víc než jí sám. To za mne budete jistě schopen vypracovat seznam co jsem kdy na AH koupil a prodal.:-/

Jestli chcete opravdu diskutovat tak mi napište proč AH ničí hru namísto napadání protistrany, že lže.

0/−1
14.10.2013 18:10
Foto

A17n97t49o52n61i66n 13H45r66a22d80i49l 1698810621772

Petr Minarik vyhral cenu za nejdebilnejsi komentar vsech dob

+2/0
14.10.2013 15:04
Foto

P15e67t66r 16M25i22n56a14ř69í98k 7290173147272

Tak to Vám jistě nebude dělat problém debilitu mého názoru názorně ukázat. Předpokládám, že jako inteligentní člověk to logicky hravě zdůvodníte a nebudete nijak uhýbat.

0/−2
14.10.2013 15:33
Foto

J72o67s60e77f 63D13a37n43i85š 1246694280611

Zruseni aukce bude mit jedinny dopad, a to ze prodejci mimo AH kterych je hodne budou drazsi. Takto jim ceny urcoval AH ve hre, a oni se museli drzet pod nima aby neco prodali. Bez AH si budou ceny urcovat sami a poleze to nahoru. Bezpecne vim, ze z komunity hracu za real penize kupuje mnoho lidi jinak by tech obchodu tretich stran nebylo tolik.

A k tomu, ze aukce kazi hru, neni pravda. Sami hraci si ji kazi. Ah ve hre sice je, ale vubec nikdo nikoho nenuti v nem nakupovat. To ze hraci chteji mit hnedka nejlepsi vybaveni a vyuzivaji AH je jen jejich problem. Ten kdo AH neotvira a nepouziva nemuze nadavat ze to tam je drahe nebo levne, dobre ci spatne....

0/−2
15.10.2013 9:49
Foto

P34e29t74r 58M38i61n66a70ř20í78k 7620913117812

Souhlasím s Vámi a říkám si, že konečně je tu někdo kdo nemá hlavu jenom na to aby mu nepršelo do krku.

0/−1
15.10.2013 9:58
Foto

M36a95r56e96k 14Š26e59b17e62s76t12a 2313841243117

to co píšete ale nemá vůbec smysl...AH jim neurčovala ceny, naopak...tam šlo prodat jen item v maximální ceně(rmah)...takže to překupníci nakoupili za těch 250E  a pak třeba 4x dráž prodávali na své stránce.....jinak i ten kdo AH nechtěl používat a nepoužíval byl tím AH ovlivňovám protože tím byl poškozen drop....

+3/0
15.10.2013 10:32
Foto

P40e33t30r 11S52v37o52b45o78d54a 4577745658153

Nesmysl. Pro slušné hraní byla AH nutná, protože z dropu jsi si slušný equip prostě neseskládal. Loot system přímo nutil prodávat equip, který se nehodil na tvoji classu (99% všech dropů), aby jsi si mohl nakoupit něco vhodného pro sebe. Podezřívám Blizzard, že to takto udělal úmyslně.

0/0
16.10.2013 13:16
Foto

M96a49r97e10k 20Z36a60h58r28a23d30i56l 6174699665951

Náhodně generované lokace hlavně měly být samozřejmostí už od první vydané verze D3...

+2/0
14.10.2013 7:29
Foto

V61l58a44d84i94m76í32r 68K79r80i83s67t14e61n 7356702115418

pseudonáhodně tvořené lokace(tj ze stavebnice) samozřejmě byly, nějak jste opomněl v článku zmíněný dovětek náhodné městské lokace. (I když stoka je součástí města, ne a tu jsme si už užili ve D3 )

0/0
14.10.2013 11:28
Foto

P95a70v14e81l 85V24a90n13č71á70k 3814395174945

přesně souhlas ... nyní je celá lokace předgenerovaný celek a člověk přesně ví, kde co bude

+1/0
14.10.2013 12:48

Jaro jsme zpackali, řídila to parta ambiciózních analytiků, bilancuje Balík

Premium Česko jarní vlnu epidemie koronaviru nezvládlo, lockdown byl zbytečně tvrdý a jeho následky pocítí lidé teprve v...

Drsná svědectví z českých „callcentráků“: trestání baseballkou, celý den bez WC

Premium Ponižování, výsměch i fyzické tresty. To vše zažili lidé v některých call centrech. Jedni vzpomínají na minimální čas...

TEST televizorů: Nevyznáte se v široké nabídce? Pomůže vám náš velký přehled

Premium Od 3 190 do 62 990 korun. Všechny zobrazovací technologie, všechny televizní operační systémy a jedenáct vybraných...