- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O co, že to bude Destiny wannabe s lootboxama, skinama a avatarama za prachy
Je zajímavé, že do toho nenasadili battle royale mod.
Bohužel se najde dost hráčů kterým to slaboduché honění za lepším brněním a vyšším levelu bude stačit na to aby tuto "takyhru" koupili a ještě nadávali ostatním že jsou socky když si nekoupí nějaké to hrozně důležité vylepšení.
Chtěl bych být jednou tak neúspěšný, jak je EA!
třeba si vývojáři konečně uvědomí, že ani grafické orgie nezachrání slabou hru
to se říká od příchodu 3D her typu Q1 či unrealu... a za těch víc jak 20 let se to nezměnilo :)
Zatím to totiž působí tak, že dosavadní specialisté na příběhové hry z Bioware tvoří jen obyčejnou, nemastnou neslanou akci, která navzdory všem siláckým prohlášením nabízí jen několikrát převařená klišé.
Zdroj: https://bonusweb.idnes.cz/anthem-prvni-dojmy-hry-0bw-/Preview.aspx?c=A180614_064359_bw-novinky_Srp
Asi za tohle nebudu populární, ale Bioware nikdy nic jiného nenabízel. Všechny jejich hry stály na několikrát převařených klišé. Po příběhové stránce byly jejich zachraňované tím, že těch klišé dokázali splácnout dohromady dost, že každá hra dostala aspoň jedno zajímavé NPC a jeden nečekaný zvrat.
Pro zajímavé příběhy člověk musí jinam. Třeba Obsidian. Tam se s klišé snaží pracovat zajímavějším způsobem a i když mají tendence dost silně zapadat do bažiny opájení se vlastní genialitou, tak příběhově umí.
Hlavní problém není v Bioware, ale ve stupidních požadavkách ze strany EA.
Není to tak dlouho co jsem četl článek o tom, v jakých podmínkách musí vývojáři pracovat pro EA.
Například EA dost tlačí na dodržování termínů pro vydání hry. Diktují vývojářům co tam má být atd...
Každopádně mě stále překvapuje, že EA ještě nezanikla.
A nebo je prostě jen moderní si do někoho kopnout a všechno, co udělá, zkritizovat. Že by Mass Effect nebo Battlefront byly propadáky, jsem si nevšiml. Ale jak myslíte :)
Battlefront byl obří PR skandál, který odstartoval i politické debaty. Mass Effect Andromeda v podstatě pohřbil značku, když byl zastaven vývoj jakýchkoliv rozšíření.
Fakt už nevím, co by museli udělat, aby to bylo horší a zároveň nikoho nezabít
Samozřejmě, že bude. Kdo si myslí opak, je dost naivní. Už jen ta logika. Chceme novou MP hru, komu dáme vývoj. Aha, studiu, co doposud dělalo jen SP tituly. Připočteme li k tomu fakt, že Bioware už je jen název a tím známým studiem to nemá nic společného tak je zaděláno na průšvih.
Keď to takto pôjde ďalej, tak pre mňa vhodné AAA hry už bude vydávať akurát Naughty Dog, Rockstar a...no to je asi všetko, čiže v priemere max. jedna hra za rok. No a ešte si kúpim zo zotrvačnosti FIFU, ale tam okázalo ignorujem FUT, takže možno mi ju nepredajú:))) Ja neviem, ale to tak málo ľudí štvú tieto furt rovnaké podivné vesmírne kooperatívne RPG FPS na ktoré treba minúť 400 eur, aby sa vôbec dali hrať?
Myslím, že člověk, který si každý rok kupuje FIFU, ztrácí morální právo kritizovat, že si jiní kupují "furt rovnaké podivné vesmírne kooperatívne..." (cokoliv).
Kdyby hráči FIFY nebyli blbí, tak by trvali na tom, že každoroční grafický upgrade a nová soupiska hráčů budou tak maximálně datadisk a ne hra za plnou palbu.
Jeste k Battlefrontu 2. Je strasna skoda, jak ke hre na zacatku pristoupili, tj. jako k dojne krave na prachy. Ja ji koupil az pred dvema mesici po uprave herni ekonomiky a ta hra je skvela. 3 zcela rozdilne herni mody, krasna grafika, slusny design map. Ma to svoje mouchy, ale ty prave prameni z toho, ze to nehraje tolik hracu, kolik by si to zaslouzilo. Napr. matchmaking je ze zacatku frustrujici, protoze to dava vsechny levely hracu dohromady. Taky je zakladni mod hodne o campingu a odvazni hraci, co chodi tzv. na jatka (coz jsem i ja) nejsou hrou prilis oceneni apod. Ale celkove je hra velmi zabavna, pro fanouska SW temer povinnost a je velka skoda jakou si kolem sebe vytvorila negativni auru.