Wizard of Egypt - vzhůru do starověku
Za prvé je to naprosté odfláknutí příběhové linie. I když svět Wizard of Egypt vypadá poměrně bohatý, na příběh se prostě nedostalo a je to ohromná škoda, nějaké to lepidlo, které by jednotlivé obrazovky stmelilo dohromady a dalo celému projektu nějaký smysl prostě citelně chybí.
Navíc ani jednotlivé herní mechanismy nefungují přesně tak, jak by se očekávalo. Hlavní hrdina je jakýsi mág vybavený jedinou hůlkou, která zpočátku svede pouze jedno útočné kouzlo. To se ale postupně změní při procházení shoda viděnými lokacemi s jasnými prvky starověké egyptské architektury. Chrámové komplexy s častým sloupořadím a dalšími ozdobnými sochami zaplňují většinu herních lokací, čas od času ale tvůrci doplní pokoj nějakým novým prvkem, který okolní prostředí obohatí. To pomáhá poměrně významně zamezit stereotypu, který ale naopak navozují nepřátelé. Počet druhů autoři lehce neodhadli a tak se budeme setkávat dokolečka s těmi stejnými bojovníky jako jsou nemrtví, ozbrojení nemrtví, pavouci a třeba také s vámi rovnocenný mág, ovšem se slabšími schopnostmi. Ti na vás budou neustále nabíhat poté, co vstoupíte do nové místnosti, jejich příchod můžete velice dobře odhadnout díky zvukovým signálům, které vydávají v momentě, kdy se dají do kroku a spatří vás. Tento nápad bych hodnotila jedině kladně, pokud by totiž byli nepřátelé kolem vás zcela potichu, stala by se hra neskutečně obtížnou.
Wizard of Egypt trpí především množstvím nedodělávek a tak trochu budí dojem, že se autoři do tvorby pustili krátkou dobu před uzávěrkou a prostě nestihli zakomponovat vše, co by správná hra měla mít. Docela citelně mi chybělo stříkání krve při střetu s nepřítelem a třeba i resetování hry při smrti a to bez jediného vysvětlení. Stačilo by na obrazovku vypsat dvě slova „Game over“ nebo alespoň hrdinovi do vánku přidat více než jediný život, takto se většina hráčů dále než do řekněme desáté místnosti prostě nedostane.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 5 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Prodej orné půdy, 38600 m2, Dětřichov
Dětřichov, okres Liberec
2 999 000 Kč