We Are Subjects z vás udělá akrobata na laně
We Are Subjects
Platforma: Freeware
Výrobce: Marklund Games
- po omezenou dobu zábavné
- skákání a pohybování se pomocí lana
- neoriginální
- po čase repetetivní
Neoriginální, ale herně zajímavá a zábavná arkáda We Are Subjects se může proměnit v hektický trenažér slaňování a skákání. Umožňuje totiž svému hráči používat vystřelovací hák na laně, se kterým dokáže z jinak poklidné a rozvážné plošinovky vykouzlit pořádně akční podívanou. Nenabízí kdovíjak dlouhé dobrodružství, ale generuje náhodně úrovně, a tak představuje slušnou alternativu pro odpolední nudu.
Vskutku, We Are Subjects neobsahuje mnoho nového. Jinak řečeno, každou z částí a vlastností tohoto titulu jsme již mohli vidět jinde. To však nemusí ani tak vadit, zvláště když je předkládaný produkt zábavný a takříkajíc dobře šlape. Navíc je pravdou, že We Are Subjects jsou stále ve vývoji, a tak je možné, že později bude přidáno mnoho funkcí.
Vše se odehrává v jakési podzemní lokaci naplněné vodou, ve které se náš hlavní hrdina neustále topí a potřebuje, aby se vždy po jisté době nadechl u zdroje kyslíku a doplnily se mu životy. V každé lokaci je potřeba sesbírat určitý počet krystalů, které mu podivný přístroj automaticky vymění za bedničku s TNT, pomocí které si otevře cestu dál. Kromě toho může sbírat zvláštně světélkující houby, které může vyměnit za nějaké krátkodobé vylepšení. V bezpečné cestě vám kromě nedostatku kyslíku brání i nepřátelé, kteří se však zcela podle pravidel retro arkád pohybují vždy jen po určitých trasách a tak nepředstavují problém.
Hezkým nápadem každopádně je, že po každé smrti se hra nerestartuje, ale pouze se vytvoří jiná kopie hlavní postavy a jinak je celá úroveň ponechána jako předtím. To má zajímavou dohru v tom, že hráč pak vidí mrtvou předchozí verzi postavy bezděčně se vznášet tam, kde předtím zemřel.
Největší výhrou We Are Subjects je bez debat přítomnost tzv. grappling hook, tedy vystřelovacího háku (něco na způsob lana v sérii Worms), který je možné použít k velmi rychlému a agresivnímu pohybu po mapě, což ze hry dělá nečekaně akční titul. Dalším zajímavým prvkem celého díla je jistě i fakt, že celá mapa či úroveň generuje po každém spuštění hry zcela náhodně a specificky. Vždy tedy hrajete na nové a neokoukané mapě.
We Are Subjects nenadchne hráče, kteří hledají na každém titulu nějaké svěží a neokoukané prvky. Zde nic takového není. Zkrátka to nebyl záměr autorů. Ačkoliv se může po jisté době hra začít tvářit velmi repetetivně, nemění to nic na faktu, že na několik prvních desítek minut se jedná o zajímavé žánrové osvěžení, což také není zrovna málo.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 4 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...