Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Project Ignis - epické vesmírné dobrodružství

Úžasná pouť vesmírem, bouřlivá vesmírná válka a zároveň hra z českých luhů a hájů. Seznamte se s jednou z nejlepších freewarovek z naší rodné vlasti, která k nám za poslední měsíce zavítala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cinclant

2. 1. 2010 20:10
Jets'n'Guns

Vypadá to podezřele podobně :-/

Ale líp ne ;-D

0 0
možnosti

cinclant

2. 1. 2010 20:11
Re: Jets'n'Guns

No dobře, tak jsem za ... . Recenzi jsem pročetl až teď  :-)

0 0
možnosti

Untouchable

31. 12. 2009 14:31
Pignis

Vánoce na plných hrách jsou opravdu štědré. Určitě nejlepší střílečka za hodně dlouhou dobu. Obtížnost i na mě trochu moc vysoká, ale to jiní hráči zase ocení. Já oceňuju stylový intro;-)

0 0
možnosti

Host

31. 12. 2009 12:39
recenze a hodnocení (Sysel)

Jsem rád, že jsi to nakonec zrecenzovala, Alenko ;-)

Recenze mi přijde fér, tolik ode mne jakožto tiskového mluvčí autorů. Obtížnost bych do hodnocení taky zahrnul, když to kvůli tomu odnesnou nervy hráčů :-).

S obtížností obecně mám u všech svých projektů problém (ano, jsem odkovaný "starou školou" raných devadesátých let, kde se člověk musel sakra snažit, aby to dohrál, ale když už to dohrál, tak měl pocit dobře odvedené práce). Takže na jednu stranu chápu, že v "dnešní době" to spoustu "casual" hráčů odradí, na druhou stranu mi to zas až tak neva, ta hra je od "pařanů pro pařany". Stejně myslím, že běžní hráči dnes do freeware tolik nejdou (narozdíl od cca 5 let zpátky, tou dobou byl hlavně u nás v ČR opravdu freeware na výslunní), spíš to snad zaujme právě ty, kteří si rádi vychutnají remake oldies, abandonware etc., prostě společně s autory hry zavzpomínají na staré časy (Tyrian, mlask! ale i Prince of Persia, Duna, Dungeon Master, Hexen... jiné žánry, ale podobný "styl"). Taková tedy má obhajoba obtížnosti. Už mi to říkalo (i při testování) několik lidí, že je to těžké, ale nevím, mně to přijde v pohodě, když člověk bosse zabije třeba napotřetí či napočtvrté... navíc se musí taktizovat se zbraněmi, kdyby to bylo jednodušší, tak stačí jen upgradovat na sílu a člověk nemusí řešit jak ty zbraně a vybavení nakombinovat.

Moc jsem se rozepsal, každopádně díky za hezkou recenzi a šťastnej novej rok!

Jan "Sysel" Jirkovský

0 0
možnosti

Host

31. 12. 2009 3:43
hodnoceni

Dobry den,

jestli davate body dolu za obtiznost tak jste amateri a ne recenzenti pocitacovych her. Buh s vama

Tonda

0 0
možnosti

Host

31. 12. 2009 8:18
Re: hodnoceni

Je obtížnost a obtížnost. U komerčních her (i starých) to bývá vyvážené protože betatest, u freeware to může být prostě mladická nerožváznost autorů.

Ray

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii

10. ledna 2019

Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...

Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou

4. ledna 2019

V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...

Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství

14. prosince 2018  14:43

Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...

King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí

12. prosince 2018  14:35

Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...