Ve hře na hrdiny Dungeon Rushers nenarazíte na jedinou přísadu, kterou byste neviděli jinde. Jenže, když je koláč dobře upečený, je vám jedno, že je podle tradiční receptury. Budete nacházet nové hrdiny, vylepšovat ty stávající, bojovat v tahových soubojích a samozřejmě, nacházet poklady nadpozemské hodnoty.
Na začátku je hrdinka, kolem které se točí veškerý příběh, sama samotinká. A protože už ji nebaví její denní práce, rozhodne se vzít klacek do ruky a sejde do nejbližšího podzemí. Cestu nezná, tak doufejme, že se neztratí.
Mapa podzemí je tvořena kartičkami, které označují terén a poklady. Většinou existuje více možností, kam jít, a tak se po kliknutí určená karta otočí a odhalí, co se nachází v chodbě před vámi. Může to být past, nepřítel, poklad, nebo jenom slepá cesta.
V prvním případě si podle druhu pasti musíte vybrat ze skupinky hrdinů, kdo past zneškodní. Zloděj se ji může pokusit deaktivovat, ale pokud je past příliš složitá a navíc smrtící, je občas lepší nechat ji obrněnému rytíři.
Ten ji aktivuje, utrpí zranění, ale alespoň máte jistotu, že na rozdíl od slabého tichošlápka přežije.
Když natrefíte na protivníka, aktivuje se bojový mód. Ten je tahový a jednoduchý, ale rozhodně ne hloupý. Každý hrdina má tři útoky s rozdílnými efekty, a tak je třeba uvažovat, co na koho sešlete. Stejnou mocí ale oplývají i protivníci. Brzy vezmete za vděk možností třikrát hrdiny během souboje vyléčit.
Když najdete poklad, musíte se rozhodnout, jestli chcete podzemí dál prozkoumávat a vybít, nebo mapu ukončit. To proto, že ve chvíli, kdy otevřete truhlici, hra končí. Příběh vás posune dál, do další lokace a vy obdržíte nějaké ty zkušenosti a cennosti.
Dungeon Rushers jsou teprve v raném stádiu vývoje a plná hra bude placená. Ale už nyní je to zábava. Zvlášť když se počítá na hodiny.