Doporučujeme

Apocryph

Apocryph | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Apocryph je perfektní moderní variací na klasický Heretic

• 0
Při hraní Apocryph vámi jako elektřina proletí pocit nostalgie, ale zároveň vám nedovolí fňukat nad starými časy. Tahle výborná řežba vám dokáže, že léty prověřená hratelnost klasických akcí se v mnoha ohledech nedá překonat.
90

Apocryph

Výrobce: Bigzur

• perfektní retro řežba
  • opravdu máte pocit, že hrajete Heretic
  • úžasný model poškození nepřátel
  • zatím jen jeden level

Apocryph

V případě doomovek klasická hratelnost nestárne. Důkazem je nejnovější Doom a také Apocryph, který si bere inspiraci z další legendy žánru, totiž z gotické akce Heretic. Skvělá a zábavná řež je v tomto případě doplněná i několika originálními „drobnostmi“. Vše tvoří perfektní kombo a celkově téměř dokonalou akci. Škoda jen, že jde v současné době pouze o demo.

Apocryph

Inspirace doomovkami je zřejmá už při prvním spuštění. První dvojice nepřátel k vám stojí zády a čeká na první ránu z milosti, podobně jako ve starém Doomu. Apocryph působí jako Heretic, ale díky modernější grafice vám připomene například i Painkillera. Nejenom stylem metalové hudby, ale také třeba i modelem poškození.

Apocryph

Ostatně, jaká by to byla doomovka, kdyby se v ní cákance krve nepočítaly na tisíce? Protivníky v Apocryph můžete doslova rozstřílet na kousíčky. Při výbuchu magického granátu z nich zbudou jen mastné fleky, ale třeba úder zblízka dokáže nepřítele doslova rozpůlit. Hra dokonce počítá i s kosterním systémem modelů, takže lze dobře mířenou ránou příšeře vytrhnout páteř a podobně.

Apocryph

Kromě základních úderů (a také vtipných kopů) si osvojíte i několik zbraní na dálku. Například magická hůl, která střílí jako trojzubec několik projektilů před sebe vám okamžitě připomene kuš z Hereticu. Když se vám podaří slušný zásah zblízka, hra se na několik momentů přepne do slow-mo režimu, kde si můžete bizarní explozi protivníka vychutnat ve zpomaleném čase.

Apocryph

Apocryph je akce ze staré školy, kterou musíte milovat. Nemá smysl se tady namáhat nějakou taktikou, důležité je mít přesnou mušku a být neustále v pohybu. Můžete najít tajné místnosti a do některých částí mapy se dostat různými způsoby. Výbornou retro zábavu kazí jen fakt, že v současné verzi je Apocryph pouze ve formě dema a tak si vyzkoušíte jen jednu mapu. Ale stojí to za to, věřte mi.

90 %

0 %

Doposud hodnotilo 0 čtenářů