Ukázka měla především předvést grafiku a různé technologie, které za vykreslováním virtuálního světa a pohybem všeho v něm stojí. Podle tvrzení vývojářů běžela v 60 snímcích za sekundu s aktivní technologií ray-tracing i na základním PlayStationu 5. Demo na pódiu hrál člověk.
„Je to technologická ukázka a nikoli skutečná hra nebo hratelnost,“ připomíná v rozhovoru se serverem GamesRadar vedoucí technické produkce Jan Hermanowicz.
Zároveň dodal, že hornatý a lesnatý region Kovir, který jsme v ukázce viděli, se v Zaklínačovi 4 skutečně objeví, nicméně i když CD Projekt Red použil vlastní assety, neznamená to, že se v takovéto podobě objeví i v plné hře.
Říká také, že z launche Cyberpunku 2077 si vzali spoustu ponaučení, a proto se nyní snaží být maximálně transparentní. „Neříkáme tomu gameplay, nepředstíráme, že se jde o aktuální záběry ze hry. Je to technologická ukázka,“ uzavírá.
Co se data vydání týče, při březnové prezentaci hospodářských výsledků zaznělo, že nevyjde dřív než v roce 2027. Poučení z Cyberpunku 2077, respektive vydání hry na staré konzole se pak týká přístupu. Zatímco dříve pracovali primárně na PC verzích, které následně optimalizovali na konzole, u Zaklínače 4 to je naopak. „Je snazší škálovat nahoru než dolů,“ dodal k tomu viceprezident pro technologie Charles Tremblay.