Jako jediný si splnil bláznivý sen ve World of Warcraft

  13:25aktualizováno  13:25
Téměř 1 200 dnů věnoval získávání zkušeností ve hře World of Warcraft. Výsledkem je splněný sen o sto postavách na maximální úrovni.

Američan vystupující pod přezdívkou Watola s projektem začal již před vydáním datadisku Warlords of Draenor a v současné době zvažuje, že by místo sto postav na sté úrovni skončil u jednoho tisíce.

Watola své dobrodružství a postup detailně popisuje na oficiálních fórech: „Včera (21. ledna) jsem konečně splnil svůj cíl získat úroveň sto pro sto postav. Začal jsem s tímto projektem ke konci (datadisku) Mists of Pandaria. Tou dobou jsem již získal maximální úroveň pro dvacet postav. Dalších osmdesát proto nepůsobilo tak extrémně.“

V betatestu rozšíření Warlords of Draenor prý příliš času nestrávil. Optimální získávání posledních deseti úrovní tak Watola musel hledat „za pochodu“. Objevil důležité úrovně v pevnosti, která je podle něj jedním z klíčů k rychlému postupu hrou.

Fotogalerie

Pro získávání úrovní nevyužíval žádné podvodné programy, ani nehrál třeba s osmi účty na jednom počítači (multiboxing). Stačila mu dvě předplatné a jasná strategie. Řada postav tak maximální úrovně dosáhla během jednoho dne.

Úkoly a jejich rozvržení ve Warlords of Draenor jsou podle Watolova názoru téměř perfektní. Přesto však některé věci kritizuje. „Pifku ohledně získávání úrovní mám na terén. Mám pocit, že je tu celkem dost neviditelných zdí, které nejsou nutné. A spousta věcí, které překážejí. Třeba vinice a údolí, kterými nelze projít, aniž by to přidalo minuty cestování. Prostě proto, že jste blbě skočili.“

V souvislosti se svým projektem říká, že ho získávání úrovní nebaví. A ještě s menší láskou se věnuje plnění herních úkolů. „Ale mám rád velké plány a s láskou se učím nové věci. Když jsem se blížil ke konci, zvažoval jsem, jestli zvládnu 1000 postav na maximální úrovni.“

„Zbožňuju, když můžu nabalovat na to, co jsem se naučil, abych objevil další nové věci. Rád zjišťuju, jak to udělat ještě lépe a rychleji. To mě motivuje k tomu, abych se pustil do projektů, které by jiní lidé ani nezvážili. Tu cestu jsem miloval a výsledky mě více než naplnily,“ uzavírá Watola.

Autor:
 

Nejčtenější

Nadvláda Steamu končí, přišel o všechny veliké vydavatele

Steam

Ještě nedávno prakticky nemyslitelná situace se rychle stává realitou. Obchod Steam, jehož aplikaci má dnes na svém...

Streamer nečekaně obdržel během svého vysílání jeden a půl milionu korun

Fortnite Dance

Fanouškovské příspěvky populárním streamerům se obvykle pohybují v hodnotě jednotek dolarů. Žádný div, že si hráč s...

Hrou roku 2018 je Red Dead Redemption 2, bodoval i český Kingdom Come

Red Dead Redemption 2

Je dobojováno. Hlasování ve všech deseti tematických anketách je uzavřeno, pojďme se podívat na výsledky. Hrou roku...

RECENZE: Feudal Alloy je nenápadný hit od českých tvůrců

Feudal Alloy

Povedená 2D skákačka od českých tvůrců sice neobrátí herní průmysl naruby, ale díky chytlavé hratelnosti a milé grafice...

RECENZE: Ace Combat 7: Skies Unknown je i přes pár neduhů letecké eso

Ace Combat 7: Skies Unknown

Co se leteckých arkád pro konzole týče, série Ace Combat vždy platila za jedničku. Je tomu tak i u sedmého dílu?

Další z rubriky

Streamer nečekaně obdržel během svého vysílání jeden a půl milionu korun

Fortnite Dance

Fanouškovské příspěvky populárním streamerům se obvykle pohybují v hodnotě jednotek dolarů. Žádný div, že si hráč s...

Youtubový kanál Machinima nečekaně zablokoval veškerý obsah

Machinima

Noví majitelé jednoho z největších youtubových kanálů vůbec nečekaně znepřístupnili všechna videa, která se na...

Switch se stal ve Spojených státech nejprodávanější konzolí roku 2018

Nintendo Switch

Hybridní konzole Switch porazila v loňském roce ve Spojených státech konkurenční PlayStation 4 i Xbox One, a to jak na...

Najdete na iDNES.cz